BMW E34 M5 3,8 Nürburgring Jaks
Täna sai tihendi saaga õnneliku lõppu.
Helistati ja teatati, et uus tihend on Tallinnas olemas. Lihtsalt saata seda enam väga ei taheta ja seega oleks hea järgi tulla.
Õnneks on olemas hea klubikaaslane Veiko kes selle lubas ära kojata
Ei tea kas selles kiires asendamises süüdi kirjade kirjutamine ja seaduste seletamine, sest tihendi tarne pidavat muidu olema 2 nädalat. Hetkeks pole isegi kaebuse esitamisest 2 nädalat aga uus võluti kuskilt välja.
Seega selles osas on probleem lahendatud.
Helistati ja teatati, et uus tihend on Tallinnas olemas. Lihtsalt saata seda enam väga ei taheta ja seega oleks hea järgi tulla.
Õnneks on olemas hea klubikaaslane Veiko kes selle lubas ära kojata
Ei tea kas selles kiires asendamises süüdi kirjade kirjutamine ja seaduste seletamine, sest tihendi tarne pidavat muidu olema 2 nädalat. Hetkeks pole isegi kaebuse esitamisest 2 nädalat aga uus võluti kuskilt välja.
Seega selles osas on probleem lahendatud.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Eile sain Kavorist plokikaane kätte ja täna sai see plokile peale kruvitud.
Kaan sai vajalikus osas remonditud ja loota võib, et tulemus saab parem olema kui enne.
Kaan sai siis remondi käigus uued väljalaske klappide juhtpuksid, kõik klapid uuesti pesadesse sisse lõigatud ja lihvitud.
Kõige kummalisem kaane juures oli see, et kaan oli kõve aga vedelikud segi ei olnud ega polnud näha ka silindrite vahel survete liikumist.
Üks õhtu veel niblimist ja peaks mootori kokku tagasi saama.
Kaan sai vajalikus osas remonditud ja loota võib, et tulemus saab parem olema kui enne.
Kaan sai siis remondi käigus uued väljalaske klappide juhtpuksid, kõik klapid uuesti pesadesse sisse lõigatud ja lihvitud.
Kõige kummalisem kaane juures oli see, et kaan oli kõve aga vedelikud segi ei olnud ega polnud näha ka silindrite vahel survete liikumist.
Üks õhtu veel niblimist ja peaks mootori kokku tagasi saama.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahepeal olen mootori kokku komplekteerinud ja eile tõstsin ta auto peale tagasi.
Seega saab vaikselt ülejäänud ninaosa ka kokku tagasi.
Keerulisem seis on aga jätkuvalt käigukastiga.
Ehk siis kuu ajaga ei suudetud kasti remontivas firmas sellega midagi teha.
Hetkel on kasti osad hr. Lille käes ja lootus on, et ehk saab ka sellega hakkama. Kuid kuna tegemist pole tavalise kastiga siis on vaja teha abivahendid ja seega võtab kogu protsess aega.
Aga vähemalt on lootus
Seega saab vaikselt ülejäänud ninaosa ka kokku tagasi.
Keerulisem seis on aga jätkuvalt käigukastiga.
Ehk siis kuu ajaga ei suudetud kasti remontivas firmas sellega midagi teha.
Hetkel on kasti osad hr. Lille käes ja lootus on, et ehk saab ka sellega hakkama. Kuid kuna tegemist pole tavalise kastiga siis on vaja teha abivahendid ja seega võtab kogu protsess aega.
Aga vähemalt on lootus
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Seda üteldi siis kui kaan tegemises oli.Mikko kirjutas:Millest järeldad, et kaan kõver oli? Kuna tegu on pika detailiga mis saab kuuma ja jahtumist millest nagu ikka tekivad pinged sisse, R6 kaane puhul on tegelikult tavaline nähtus, et demonteerides viskab ära.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kapslite kohta ei tea nii ütelda, sest need olid velged küljes kui need sain.mds kirjutas:Mis velgede kapslid nendel mustadel M system velgedel on? Need on silma järgi vist kõik 8"? Miks võtsid need, mitte 9" rajale?
Rajal sai käidu jah 8" velgedega. Samas on need ka vedi kehvemas seisus kui teine komplekt. Seega otsustasin raja jaoks jätta veidi kehvemad.
Samas on ka see, et rehvid kuluvad erinevalt ja siis saab neid ringi tõsta kui kõik on 8" velgedel.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01