Ära nüüd vale infot ka jaga,täis aku pinge mitte töötava mootoriga on ideaalne uue puhul 12,7 ja käiva mootoriga tühikäigul 13,8 kuni 14, midagi ja geneka laadimist on üleültse kõige õigem kontrollida amper tangidega tühja akuga käima saada ja anda kõrgemat pööret 25000rpm peab tulema sealt geneka max amperaas lühiajaliselt esimesed 5-10 seki välja 100 või rohkem olenevalt geneka max amperaasist. Asi on rohke amperaasis mitte pinges või noh kuidas seda selgeks tehaJaks kirjutas:Samas soovitaks osta 14,5 v pigeregulaaori, sest nagunii pole auto igapäeva kasutuses. Ja teatavasti on idiaalse aku pinge 14,4v.
Laadimise normaalsed piirid
Laadimise normaalsed piirid
EDIT: Tõstetud eraldi teemasse
Ei taha hakkata siin set teemat risustama ja lahkama aku elu ja pinge seisukohta.
Aga väga lihtsalt kui akul on 6 purki mille iga ühe pinge on tegelikuses 2,4V, siis kogu pinge on 14,4V.
Seega kui tehniline asi ei sobi ja tahad seda kõigile seletada ise sellest 100% kindlalt teades siis võid sellest teema teha õigesse kohta.
Aga väga lihtsalt kui akul on 6 purki mille iga ühe pinge on tegelikuses 2,4V, siis kogu pinge on 14,4V.
Seega kui tehniline asi ei sobi ja tahad seda kõigile seletada ise sellest 100% kindlalt teades siis võid sellest teema teha õigesse kohta.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Aga näita mulle autoakut mis annab 14,4 v pole nagu enne näinud, tuleks mõõdaks ka üle.Jaks kirjutas:Ei taha hakkata siin set teemat risustama ja lahkama aku elu ja pinge seisukohta.
Aga väga lihtsalt kui akul on 6 purki mille iga ühe pinge on tegelikuses 2,4V, siis kogu pinge on 14,4V.
Seega kui tehniline asi ei sobi ja tahad seda kõigile seletada ise sellest 100% kindlalt teades siis võid sellest teema teha õigesse kohta.
Kõik korralikud akud annavad 12,4-12,7
14,4 tuleb sul ainult laadimise ajal.
Aku elemendi nominaalpinge on 2,105 volti (V).
Pideva laadimisrežiimi pinge on 13,4...13,8 V.
Tavalise laadimisrežiimi pinge on 14,2...14,5 V.
Hapnikku ja vesinikku hakkab eralduma 14,4 V juures.
Pärast laadimist langeb pinge kiiresti 13,2 voldini ja siis aeglaselt 12,6 voldini.
Täislaetud aku pinge koormuseta (tarbijata) on 12,6...12,8 V.
Tühjakslaetud aku pinge koormuseta on 11,8...12,0 V.
Tühjakslaetud aku pinge tarbijaga on 10,5 V.
Allikas: http://et.wikipedia.org/wiki/Pliiaku
Pideva laadimisrežiimi pinge on 13,4...13,8 V.
Tavalise laadimisrežiimi pinge on 14,2...14,5 V.
Hapnikku ja vesinikku hakkab eralduma 14,4 V juures.
Pärast laadimist langeb pinge kiiresti 13,2 voldini ja siis aeglaselt 12,6 voldini.
Täislaetud aku pinge koormuseta (tarbijata) on 12,6...12,8 V.
Tühjakslaetud aku pinge koormuseta on 11,8...12,0 V.
Tühjakslaetud aku pinge tarbijaga on 10,5 V.
Allikas: http://et.wikipedia.org/wiki/Pliiaku
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Ja nii õpetati ka koolis mõned aastad tagasitrevi kirjutas:Aku elemendi nominaalpinge on 2,105 volti (V).
Pideva laadimisrežiimi pinge on 13,4...13,8 V.
Tavalise laadimisrežiimi pinge on 14,2...14,5 V.
Hapnikku ja vesinikku hakkab eralduma 14,4 V juures.
Pärast laadimist langeb pinge kiiresti 13,2 voldini ja siis aeglaselt 12,6 voldini.
Täislaetud aku pinge koormuseta (tarbijata) on 12,6...12,8 V.
Tühjakslaetud aku pinge koormuseta on 11,8...12,0 V.
Tühjakslaetud aku pinge tarbijaga on 10,5 V.
Allikas: http://et.wikipedia.org/wiki/Pliiaku
