e12 tagasilla laagri mutter
e12 tagasilla laagri mutter
Kas kellelgi on trikki kuidas tagasilla laagrit koos hoidvat suurt mutrit (nr 30) lahti saada. Täpsemalt e12 518 oma, mis asub erinevalt e21'st seespool. Stopperiks oleva plekitüki sain kätte aga see mutter ei allu mittemingile pingutusele.
Samas kuluvad ära ka trikid teiste mudelite puhul.
Samas kuluvad ära ka trikid teiste mudelite puhul.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Kahe meetrisega ei proovinud, meetrisega ei allunud. Käsipidur on siiani paigal hoidnud. Mõttes oli hankida 3/4 padrun, saba on olemas. Mutripüss on 1/2.akuula kirjutas:3/4 mutripüssiga.... kui suurt püssi pole siis võta üks vanavelg mis on kasutus kõlbmatu, kinnita velg poltidega rummu külge, mõnest velje august pistad heebli läbi, sellega takistad siis rummu pöörlemise ja sellele nr30 padrunile 2 meetrine saba järgi. Nutab, aga tuleb
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Jah, seal on liimiks värvi vahele pandud, kuumutamine aitab mingil määral. Mina sain selle mutri lahti alles veidi üle 2 m pikendusega, huvitaval kombel pidas sellele valule kenasti vastu handymani odav 3/4 padrunikomplekt.
Muidugi, mul oli olukord selles mõttes lihtsam, et õõtsad olid auto alt ära võetud ja ma sain neid kruustangide vahele endale sobivasse asendisse kinnitada.
Kui tegemist on sõitva autoga siis ma ilmselt täna sõidaks suvalisse autoteenindusse ja laseks seal selle töö ära teha, mingi lihtne ja meeldiv tegevus see pole.
Muidugi, mul oli olukord selles mõttes lihtsam, et õõtsad olid auto alt ära võetud ja ma sain neid kruustangide vahele endale sobivasse asendisse kinnitada.
Kui tegemist on sõitva autoga siis ma ilmselt täna sõidaks suvalisse autoteenindusse ja laseks seal selle töö ära teha, mingi lihtne ja meeldiv tegevus see pole.
E10 2002
Luiks kirjutas:Kiire küsimus vahele et kui keeruline see laagri vaetus ise on, et kas saab ilma pressita hakkama? mul e28 518 ja hädasti vaja see ära vahetada.
Sry ot.
Võid ju vana laagri kuvaldaga välja taguda ja uue samamoodi sisse.
Teineküsimus on see et kui pikk on niimoodi vahetades uue laagri eluiga

auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
tel 5015578
Laagrit ilma pressita kindlasti ei soovitaks vahetada. Variant 1 on õõts auto alt ära võtta ja kuhugi ettevõttesse minna, kus ära pressitakse või siis kodus ise sobiv rakis meisterdada. Pekstes erilist lootust korralikku asja saada pole, ega ta pekstes nii naljalt tule kah.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Vana laagri saab koputades kätte küll. Tuleb võimalikult suur padrun või muu silinder laagri vastu panna, et viltu ei kisuks. Uue saab tõmmitsaga või keermelatist ja mutritest tehtud riistaga paika tõmmata.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Suure mutri saab lahti 3/4'' tapiga padruniga ja pika sabaga. Ratas tuleb alla panna ja auto tungraualt alla lasta. Siis püsib paigal. Kui on hea käsipidur, siis ehk hoiab see ka kinni. Mina olen alati auto raskuse ära kasutanud.
E28 tagumise laagri vahetus on suhteliselt kompleksne ja keeruline. Kui varem üldse kätt harjutanud pole (a la E30, mis on köki-möki), siis võid jänni jääda. Tõmmitsaks piisab täiesti ehituspoe M14 keermelatt. Võin pikemalt kirjutada ja fotodega illustreerida, kui soovi on. Haamrit on ka kahtlemata laagrivahetusel vaja. Sobiva haamriga löök õigesse kohta on väga adekvaatne töövõte. Aga minu hinnangul pelgalt haamriga pekstes seda tööd ära ei tee.
E28 tagumise laagri vahetus on suhteliselt kompleksne ja keeruline. Kui varem üldse kätt harjutanud pole (a la E30, mis on köki-möki), siis võid jänni jääda. Tõmmitsaks piisab täiesti ehituspoe M14 keermelatt. Võin pikemalt kirjutada ja fotodega illustreerida, kui soovi on. Haamrit on ka kahtlemata laagrivahetusel vaja. Sobiva haamriga löök õigesse kohta on väga adekvaatne töövõte. Aga minu hinnangul pelgalt haamriga pekstes seda tööd ära ei tee.