ot, ot, ot ... oled sa ikka kindel mida räägid ?lennukiga kirjutas:Võta kohe must aerosoolipurk ja likvideeri see jubedus ära.
E28 528i `84, dmk
Tööd sai tehtud igapäev, aga eriti kuhugi kaugemale pole jõudnud...
Paika sai rooli süsteem, osaliselt juhtmestik, pedaalid jne.
Eile öösel sai ka mootor vahele tõstetud, nii on mugavam uued mootorikäpad teha.
Mootorit vaja veel 1 cm ette nihutada, kuna praegu on peaaegu vastu tagaseina.
Käigukast(getrag) on väga huvitav(siiamaani pole veel aru saanud mille oma ta on) kasti kinnitus on 3! käpaga, 2 küljede pealt ja 1 taga... Tuleb vist ka kronsteinid ise valmistada. Võin on kellegil pakkuda sellist tala?
Tagasild liivapritsitud, värvitud ja uued puksid pressitud sisse.
Lõin kokku eelarve tagasilla juppidele, 300 euri ringis(puksid 6tk, plekid 2tk, klotsid+klotsid+lisakomplektid, voolikud 4tk, trossid 2 tk, laagrid jne)
Mõni foto ka:



PS: "Reiccingu" vedrud jäid tegemata!
Paika sai rooli süsteem, osaliselt juhtmestik, pedaalid jne.
Eile öösel sai ka mootor vahele tõstetud, nii on mugavam uued mootorikäpad teha.
Mootorit vaja veel 1 cm ette nihutada, kuna praegu on peaaegu vastu tagaseina.
Käigukast(getrag) on väga huvitav(siiamaani pole veel aru saanud mille oma ta on) kasti kinnitus on 3! käpaga, 2 küljede pealt ja 1 taga... Tuleb vist ka kronsteinid ise valmistada. Võin on kellegil pakkuda sellist tala?
Tagasild liivapritsitud, värvitud ja uued puksid pressitud sisse.
Lõin kokku eelarve tagasilla juppidele, 300 euri ringis(puksid 6tk, plekid 2tk, klotsid+klotsid+lisakomplektid, voolikud 4tk, trossid 2 tk, laagrid jne)
Mõni foto ka:



PS: "Reiccingu" vedrud jäid tegemata!

Uued mootripadjad ja käigukasti padjad ostetud(44 eurot).
Saabusid ka tagasilla õõtsade puksid(44 mm) 38 Eurot.
Parem mootorikäpp tehtud/paigas, hetkel veel värvimata, kuna mootor läheb veel mitu korda peale/maha.
Eile sai alustatud ka vasaku käpaga, selleks tuli õlifiltri korpus ja tema kronstein demonteerida, saab paremini ligi.
Kui mootor saab paika tuleb ka mõelda käigukasti kronsteini peale, siiamaani pole kusagilt sobivad leidnud(3 padjaga variant).
ABIPALVE! Kui kellegil seisab kanali peal 3,5 liitrilise mootoriga e28, palun mõõda karteri ja esisillatala vahekaugus, hetkel on endal 2 cm.
PS: Kui kedagi huvitab, siis motoripadjad(ümmargused) vajuvad mootori raskuse all 3 mm(muide, vanad aga täitsa kobedad olid palju pehmemad)
Saabusid ka tagasilla õõtsade puksid(44 mm) 38 Eurot.
Parem mootorikäpp tehtud/paigas, hetkel veel värvimata, kuna mootor läheb veel mitu korda peale/maha.
Eile sai alustatud ka vasaku käpaga, selleks tuli õlifiltri korpus ja tema kronstein demonteerida, saab paremini ligi.
Kui mootor saab paika tuleb ka mõelda käigukasti kronsteini peale, siiamaani pole kusagilt sobivad leidnud(3 padjaga variant).
ABIPALVE! Kui kellegil seisab kanali peal 3,5 liitrilise mootoriga e28, palun mõõda karteri ja esisillatala vahekaugus, hetkel on endal 2 cm.
PS: Kui kedagi huvitab, siis motoripadjad(ümmargused) vajuvad mootori raskuse all 3 mm(muide, vanad aga täitsa kobedad olid palju pehmemad)
Ammu pole midagi kirjutanud...
Said igaks juhuks uued piduritorud paigaldatud.

Pidurimeitri OÜ-s sai sidurikettale paigaldatud tugevdatud katted ja eile sai mootor/käigukast lõplikult kokkuühendada.
Ideaalselt sobis ka paika kauaotsitud käigukasti tala.

Tänu Einarile ja Tambetile õhtul kell 11 sai mootor vahele tõstetud, kolmekesi palju kiirem ja mugavam seda teha.

Nüüd vaja valida kahest difrist sobivaim.
Saab ka kapotilaune ja salong lõpuni komplekteerida, selleks aga vaja ennem doonor masin pulkadeks lammutada ja valida parimad detailid(kokku on 3 doonorit).
Said igaks juhuks uued piduritorud paigaldatud.

Pidurimeitri OÜ-s sai sidurikettale paigaldatud tugevdatud katted ja eile sai mootor/käigukast lõplikult kokkuühendada.
Ideaalselt sobis ka paika kauaotsitud käigukasti tala.

Tänu Einarile ja Tambetile õhtul kell 11 sai mootor vahele tõstetud, kolmekesi palju kiirem ja mugavam seda teha.

Nüüd vaja valida kahest difrist sobivaim.
Saab ka kapotilaune ja salong lõpuni komplekteerida, selleks aga vaja ennem doonor masin pulkadeks lammutada ja valida parimad detailid(kokku on 3 doonorit).
Roolivõimu pump ja generaator(115A) paigas.
Eile hakkasin ümbertegema käiguhoovastiku, mitmest olemasolevatest, ükski ei sobinud sellele kastile, tänu keevitusele ja relakale M20 oma sai paika.
Tuli meelde et kuskil garaazis peaks olema jala tugi(dead pedal), kaevasin välja, peaks olema Alpina E30 oma. Pisut kõver ta on, aga saab asja.

Eile hakkasin ümbertegema käiguhoovastiku, mitmest olemasolevatest, ükski ei sobinud sellele kastile, tänu keevitusele ja relakale M20 oma sai paika.
Tuli meelde et kuskil garaazis peaks olema jala tugi(dead pedal), kaevasin välja, peaks olema Alpina E30 oma. Pisut kõver ta on, aga saab asja.

Natuke jälle sai aega veetud garaazis.
Käigukasti otsasimmerling igaksjuhuks vahetatud.
Õnneks doonori turbodiislil oli sobiv 3,15 ülekandega differ mis sai puhastatud ja värvitud. Samuti läks paika ka uus difri padi ja uued pooltelje poldid.

Täna sain kätte ka tellitud piduri jupid, pidurivoolikud(6 tk), käsipiduri trossid, käsipiduri rem komplektid, klotsid. Nüüd saab pidurisüsteemi lõpetada.

Kuna 4,4 liitrilistega V8 mootoritega drifti meestele 3,91 differ rohkem vajalik kui minul, sai vahetatud 535 summuti vastu, tagapütti pole, asendatud otseläbi torudega(väidetavalt lärmi ei tee)

Käes ka Bosch 044 rep. kütuse pump. Sobib kuni 720hj vabalthingava ja kuni 600hj ülelaadega autodele
Kolmest olemasolevatest kütusepaakidest ühtegil polnud liitekohad terved... Paagi otsing jätkub...
Käigukasti otsasimmerling igaksjuhuks vahetatud.
Õnneks doonori turbodiislil oli sobiv 3,15 ülekandega differ mis sai puhastatud ja värvitud. Samuti läks paika ka uus difri padi ja uued pooltelje poldid.

Täna sain kätte ka tellitud piduri jupid, pidurivoolikud(6 tk), käsipiduri trossid, käsipiduri rem komplektid, klotsid. Nüüd saab pidurisüsteemi lõpetada.

Kuna 4,4 liitrilistega V8 mootoritega drifti meestele 3,91 differ rohkem vajalik kui minul, sai vahetatud 535 summuti vastu, tagapütti pole, asendatud otseläbi torudega(väidetavalt lärmi ei tee)


Käes ka Bosch 044 rep. kütuse pump. Sobib kuni 720hj vabalthingava ja kuni 600hj ülelaadega autodele

Kolmest olemasolevatest kütusepaakidest ühtegil polnud liitekohad terved... Paagi otsing jätkub...