Kui juba kompunnimiseks läks, siis tekkis mõte 2,3 mootorile 2,5-se aju, TB-d, pihusteid ja õhulugejat proovida.
On mõtet sellisel asjal? On keegi midagi sarnast teinud? Oskab midagi arvata sellisest kompotist?
Keda ümberehituse eesmärk huvitab, siis selleks on parema kiirenduse jms. saavutamine. Kütusekulu pole oluline hobiautonduse juures.
K: m20b23-le b25 juhtimine, pihustid ja TB. On mõtet?
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
K: m20b23-le b25 juhtimine, pihustid ja TB. On mõtet?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: K: m20b23-le b25 juhtimine, pihustid ja TB. On mõtet?
Vahetama peaksid veel plokikaane ja ehk ka sisselaskekollektori 2,5 oma vastu ning hankima kusagilt spotlikuma nukkvõlli. Siis hakkab juba looma.
Muidu on sellised modifikatsioonid rohkem sinna "sport" õhufiltri teemasse, võibolla läheb hingamine kõrgetel pööretel veidi vabamaks aga reaalselt mingit suurt võitu sealt ei tule.
Muidu on sellised modifikatsioonid rohkem sinna "sport" õhufiltri teemasse, võibolla läheb hingamine kõrgetel pööretel veidi vabamaks aga reaalselt mingit suurt võitu sealt ei tule.
E10 2002