Uunikute Talveralli 2012
Uunikute Talveralli 2012
Talveralli tuleb taas, info Automoto foorumis:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid274229
Mina plaanin kindlasti osa võtta, aga seekord mitte BMW-ga
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid274229
Mina plaanin kindlasti osa võtta, aga seekord mitte BMW-ga
BMW 745iA Executive -84
Varem rajale minemises üldse asi ei olnud, sest aega ülde ei olnud fikseeritud. Ma arvan, et tean, kus meie apsaka tegime. Kolmanda LK finishist me otsustasime tankima minna ja sõitsime sealt LK trassist otse läbi, kust ka turiste lasti. Peale tankimist põrutasime trassile aga ei tulnud enam LK3 starti/finishisse tagasi. Legendist nägime, et lihtsalt oleks tulnud seda LK3 viivat tänavajuppi edasi tagasi sõita. Me ei osanud üldse arvatagi, et mingi väljumise aeg fikseeritaks, kuna katse aega hakati summeerima juba LK2 algusest + siis lõuna jne. Õhtul kodus uurin väheke legendi ja siis esitan protesti peakorraldaja ämma kassile 

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Pulga pistmise koht oli LK-3 juures. Jaam oli seal märgi küljes, sinna oli vaja pärast lõunat ja LK-3 läbimist uuesti trassile minnes õigel ajal SI-pulk sisse pista.
Enam täpselt ei mäleta, aga oli vist nii, et "AKP 3 sisse" oli selle söömisele eelnenud platsilsõidu raja juures ja "AKP 3 välja" söömisele järgnenud platsi-metsaraja kontrollpunkti juures.
Enam täpselt ei mäleta, aga oli vist nii, et "AKP 3 sisse" oli selle söömisele eelnenud platsilsõidu raja juures ja "AKP 3 välja" söömisele järgnenud platsi-metsaraja kontrollpunkti juures.
Viimati muutis ingmarp, 27 Veebr 2012 15:43, muudetud 1 kord kokku.
BMW 745iA Executive -84
Mul pole legendi käepärast, aga seal on mingi veidi tigedam matemaatika selle LK-3 ja jõudmise ja väljumisega. Kohale jõudes seletasid kohtunikud igatahes, et ideaalajale on tund juurde liidetud ja seletasid ka selle "LK-3 välja" asja üle.
Me sõitsime "turistiloogikaga", s.t. eeldasime, et AKP-s saab karistuse kätte ja uus katse hakkab "nullist peale." Kuigi jah, legendi ühel lehel oli kõik ilusti kirjas, mis ajal kuskil olema peab. Aga kes siis manuali ikka lugeda viitsib
Me sõitsime "turistiloogikaga", s.t. eeldasime, et AKP-s saab karistuse kätte ja uus katse hakkab "nullist peale." Kuigi jah, legendi ühel lehel oli kõik ilusti kirjas, mis ajal kuskil olema peab. Aga kes siis manuali ikka lugeda viitsib

BMW 745iA Executive -84
Vat seda +1h ma kuulsin aga väljumise kohta pulga toppimist mulle küll keegi ei rääkinud. Selle, et lõppaeg peab õige olema ja et kaotatud aeg tuleb tagasi sõita, küsisime igaks juhuks juba stardis üle ja enam "turistiloogikast" ei lähtunudingmarp kirjutas: Kohale jõudes seletasid kohtunikud igatahes, et ideaalajale on tund juurde liidetud ja seletasid ka selle "LK-3 välja" asja üle.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
See Märjamaalt väljumine oli kuidagi keeruline jah. Oma arvates tegin seal aega parajaks kui Korra juhuslikult hr Veski tuli ja ütles, mis ja kuidas. Mul õnneks oli siis ainult 4 minutit üle ideaalaja, sai suht mõistlikult minema sealt.
Märjamaa teine LK jäi ka müstikaks. 3 ringi sõitsin, kas need oleks pidanud ka püüdma "ühte auku" sõita? Või üldaja peale? Mingit targetit igatahes ei öeldud, üldse väga kiirelt saadeti rajale. Isegi turvavöö pidin sõidu pealt kinnitama. Rääkimata käsipidurist, mille pealoleku tuvastasin esimeses "nõelasilmas". Aga muidu oli lõbus.
Märjamaa teine LK jäi ka müstikaks. 3 ringi sõitsin, kas need oleks pidanud ka püüdma "ühte auku" sõita? Või üldaja peale? Mingit targetit igatahes ei öeldud, üldse väga kiirelt saadeti rajale. Isegi turvavöö pidin sõidu pealt kinnitama. Rääkimata käsipidurist, mille pealoleku tuvastasin esimeses "nõelasilmas". Aga muidu oli lõbus.