Radika alumine lõdvik lahti (mõnedel radikatel on ka ärakeeratav punn, kust saab välja lasta) ja ploki küljest keerad ka punni lahti, lased tühjaks. M30 mootoril on see kundepoolsel küljel, tagumises otsas.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Termostaadi korpusel õhutusnippel lahti keerata. Salongist keerata sooja peale (et salongiradikasse ka vedelik jõuaks). Siis kallad niipalju sisse, kuni õhutusniplist hakkab nirisema, siis nippel kinni. Kallad niipalju peale kui saab, samal ajal radika ülemist lõdvikut mudides, tunned kas on õhk sees või vedelik.
Siis võid korra mootori tööle panna, et veepump vedeliku ringlusse lööks ja peale seda vaadata, kas annab veel peale kallata. Siis paisupaagi kork peale (soojana on süsteemis surve sees, kui kork jääb lahti siis läheb keema).
Umbes nii, põhiline, et kõik õhu välja saaks.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.