K: e28 ja e30 difrite asendatavusest

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

K: e28 ja e30 difrite asendatavusest

Postitus Postitas sillufromIV »

Otsin oma e30-le kiiremat difrit. Praegu all väike. Olevat võimalik ümberehitusteta ka suure korpusega differ sinna pista.

E28-l TYP188 differ, see peaks siis see suure korpusega olema. bmwfans annab sobivuse e28, e23 ja e24 difrite komponentide vahel. E30-st pole juttugi.

Teab keegi kindlalt väita, et e28-lt võetud differ e30 tagakaanega e30 alla sobib? Või mis mudelite difreid veel otsima peaksin? E30 foorumist ma pole vastust saanud sellele küsimusele.

Või on kellelgi normaalse hinnaga e30-le 3,15 või 3,25 difrit pakkuda?
Viimati muutis sillufromIV, 19 Dets 2011 10:18, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=6475
oma eelmises samasisulises teemas said ju vastused

mis sul seal aiste vahel on, et nii kiiret ülekannet tahad? Mu 2.0 on 4.27 ja see on maanteel ehk veidi aeglane.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Olen jah küsinud juba. Lühike mälu ...

Aiste vahel peaks praegu olema m20b23 110kW. Differ on 3,91, väidetavalt. Jõudu tundub olevat. Tahaks kiirust juurde ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

No 3,15 on ikka liiga pikk sellele 2,3l mootorile. Kas tahad lõppkiirust juurde? Praegusega peaks ju ca 180 km/h välja jooksma. Mina alla 3,64 küll sellisele masinale ei paneks. Muidu väheneb fun factor oluliselt.
Ülekannete tabel
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00023.htm
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Pole sellega linnast välja jõudnudki veel õieti.

Praegu läheb teise käiguga 100 aga võiks rohkem minna :)

Üks 3,25 suures korpuses differ on silmapiiril. Võtan ära ja proovin, mis saab. Soodsa juhuse avanemisel niikunii läheb b25 vahele, või vabaneb kellegi m30b35 ...
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

:roll: Kui ei viitsi käike vahetada osta automaatkast.

Kui ma viitsimise leian, panen oma kuuesele ka aeglasema ülekande- 3,40 alla. Praeguse 3,07 tundub masin natuke jõuetu.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta