Anomaaliad automaatkastiga

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Anomaaliad automaatkastiga

Postitus Postitas ArdoH »

Sain täna taaskordse hainina omanikuks. Tegemist on kasutaja Aix (http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=4282) eksiga.

Hetkekonditsioonis on autol peal 2,5l M30 mootori automaatkast, millele annab jõudu 2,8l M30.

Sümptomid on siis säherdused:
1) Ilma kickdown'ita auto sisuliselt ei kiirenda, olenemata algkiirusest
2) Maanteel läheb neljas käik sisse hea õnne puhul ning alles kiiruselt 100 km/h. Sealjuures, kui käik isegi sisse läheb, siis üle mõne või mõnekümne sekundi ta seal ei püsi.
3) Kiirusel 60-80 km/h tunnis vahetab kast 2-3 käiku kordamööda täiesti kaootiliselt
4) Kütusekulu on ca 20 liitrit sajale (maanteel)

Milles viga peituda võib? Kas tegemist on puhtlabase läbilibisemisega? Kust alustada? Kui keerukas on automaat - manuaal konversioon?

Ette tänades,
Ardo
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
j6x19
Postitusi: 266
Liitunud: 12 Dets 2007 08:15
Asukoht: harjumaa,kuid enamasti lääne soomes

Re: Anomaaliad automaatkastiga

Postitus Postitas j6x19 »

ArdoH kirjutas:Sain täna taaskordse hainina omanikuks. Tegemist on kasutaja Aix (http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=4282) eksiga.

Hetkekonditsioonis on autol peal 2,5l M30 mootori automaatkast, millele annab jõudu 2,8l M30.

Sümptomid on siis säherdused:
1) Ilma kickdown'ita auto sisuliselt ei kiirenda, olenemata algkiirusest
2) Maanteel läheb neljas käik sisse hea õnne puhul ning alles kiiruselt 100 km/h. Sealjuures, kui käik isegi sisse läheb, siis üle mõne või mõnekümne sekundi ta seal ei püsi.
3) Kiirusel 60-80 km/h tunnis vahetab kast 2-3 käiku kordamööda täiesti kaootiliselt
4) Kütusekulu on ca 20 liitrit sajale (maanteel)

Milles viga peituda võib? Kas tegemist on puhtlabase läbilibisemisega? Kust alustada? Kui keerukas on automaat - manuaal konversioon?

Ette tänades,
Ardo
kas kastis on õige õlikogus sees.mis olukorras on õlifilter,lühidalt siis millal on tehtud kastile hooldust.
manuaaliks ümber tegemisel tarvis sul hooratas,siduri komp,kkast,gardaan,pedaale,siduri pumpa,käiguhoovastikku koos lõpus asetseva puksiga,keskkonsool(peaks olema ,pole päris kindel enam).
ja parasjagu vaba aega ning viitsimist :D
tööd palju kunagi ise selle osa läbi teinud e34 ga.
kontakt nr 56370561. +358465577721
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Võtan hoogu, et soojalt riidesse panna ja välja õli kontrollima minna. Viimase 2 aasta jooksul ei ole minule teadaolevalt kasti seisukorda ja õli uuritud.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Igaks juhuks mainin, et õli taset kontrollitakse töötava sooja mootoriga.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Külma mootoriga oli üle maksimumi, kuid väga must. Homme vaatan uuesti, sel korral soojalt.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
ArdoH
Postitusi: 185
Liitunud: 12 Nov 2007 21:42
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Kontakt:

Postitus Postitas ArdoH »

Õli on must, kuid seda on. Lisaks ei lähe auto ka tühikäigul pöördesse.
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kui õli on must siis ta oma tööga enam toime ei tule. Võid proovida õli ja filtri ära vahetada, paremaks läheb kindlasti aga kardan, et see kast juba vajaks remonti/vahetust. Suurem osa kastiprobleeme tulenevadki mustast õlist või valest õlitasemest. Must õli viitab ka sellele, et sidurikettad on kuuma saanud ja ära kärsanud. Neid enam uue õliga ei taasta.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta