M30B34 siduri alternatiivid.
M30B34 siduri alternatiivid.
Tervist.
Sidur lendas laiali. Esmaspäeval lasen asja lahti võtta, aga spekuleeriks enne natuke sellel teemal.
Läbi on kindlasti siduriketas. Ketas sobib kõikide M30 mootorite oma ja sellega ei ole probleeme. Küll aga teeb murelikuks sidurikorvi kättesaadavus, sest seda ei leia muudelt mootoritelt.
Mis oleks selle alternatiivid? Mida veel vahetama peaks, et toimiv komplekt kokku saada?
Rain
Sidur lendas laiali. Esmaspäeval lasen asja lahti võtta, aga spekuleeriks enne natuke sellel teemal.
Läbi on kindlasti siduriketas. Ketas sobib kõikide M30 mootorite oma ja sellega ei ole probleeme. Küll aga teeb murelikuks sidurikorvi kättesaadavus, sest seda ei leia muudelt mootoritelt.
Mis oleks selle alternatiivid? Mida veel vahetama peaks, et toimiv komplekt kokku saada?
Rain
M535i
Re: M30B34 siduri alternatiivid.
Variant on sinna surveplaadile vedrulehtesid ise juurde laduda, (eeldades, et on neid kusagilt võtta) aga ma pole päris kindel, kas erineva mootori korvidel see peamine survevedru sama tugevusega on.
Kokkuvõtteks pole ka uue B-osa korvi hind IMHO nii hirmus et sinna midagi ise aretama hakata. Arvestama pead ju ka sellega, et sidri vahetus on päris suur tükk tegemist, ja kui midagi jälle peaks lendama tuleb see suht nõme töö jälle ette võtta.
Kui mootor järele aidatud või kui rajumat sõitu harrastad siis tuleb panna
M5 sidurikomplekt, ka sse on veel B-osana saadaval ja hind sinna 250.- tuuri (uute autode siduritega võrreldes suht kommiraha
). Arvestades mis mootorile see algselt mõeldud on (315Hj) siis sinu auto peal võid siduri mure arvatavasti igaveseks unustada.
Kokkuvõtteks pole ka uue B-osa korvi hind IMHO nii hirmus et sinna midagi ise aretama hakata. Arvestama pead ju ka sellega, et sidri vahetus on päris suur tükk tegemist, ja kui midagi jälle peaks lendama tuleb see suht nõme töö jälle ette võtta.
Kui mootor järele aidatud või kui rajumat sõitu harrastad siis tuleb panna
M5 sidurikomplekt, ka sse on veel B-osana saadaval ja hind sinna 250.- tuuri (uute autode siduritega võrreldes suht kommiraha

E10 2002
Olen teadlik, et see vahetus kõige mugavam töö ei ole. Aga minu põhiliseks sooviks oleks saada see asi võimalikult kiiresti kokku, sest kasutan autot igapäevaselt. Selleks soovikski saada kokku komplekti, mis toimib. Teiseks motivaatoriks on kindlasti üliõpilase jaoks ka hind 
Kõigi eelduste kohaselt on E34 535 sidurikorvi natuke lihtsam leida? Kuulsin, et seal on tarvis ka hooratas vahetada? On see tõsi? On teil aimu, kuidas nende kättesaadavusega on?
Ka M535-e Sachsi uus komplekt maksab 250 euri, aga selle tellimisaeg on 2-3 nädalat ja nii kaua ma küll ühistranspordiga liigelda ei sooviks
.
Mootori järeleaitamise asemel ma ilmselt lasen kevadel plokikaane remondi teha. Siis saab vast ka ehk mõnedkümned hobujõud tagasi.

Kõigi eelduste kohaselt on E34 535 sidurikorvi natuke lihtsam leida? Kuulsin, et seal on tarvis ka hooratas vahetada? On see tõsi? On teil aimu, kuidas nende kättesaadavusega on?
Ka M535-e Sachsi uus komplekt maksab 250 euri, aga selle tellimisaeg on 2-3 nädalat ja nii kaua ma küll ühistranspordiga liigelda ei sooviks

Mootori järeleaitamise asemel ma ilmselt lasen kevadel plokikaane remondi teha. Siis saab vast ka ehk mõnedkümned hobujõud tagasi.
M535i
Nii.
Uurisin ja möllasin. Praegu ajutiselt laon uue kettaga kokku, et saaks sõita niikaua, kuni uuesti laiali lendab. Vanal kettal ühelt poolt katted maas.
Nii. Uurisin ka seda M5 varianti. Kas selline kombo sobib, et tellin M5 sidurikorvi (mis üllatuslikult on 10 euri odavam, kui M535 oma
) ja lasen vanale kettale panna need Pidurimeistri sidurikatted? Kas M5 korv sobib bolt on sinna kombo külge? Loomulikult ka uus survelaager.
EDIT: Siin on väidetavalt vasakul 535 omad ja paremal M5 omad.

Uurisin ja möllasin. Praegu ajutiselt laon uue kettaga kokku, et saaks sõita niikaua, kuni uuesti laiali lendab. Vanal kettal ühelt poolt katted maas.
Nii. Uurisin ka seda M5 varianti. Kas selline kombo sobib, et tellin M5 sidurikorvi (mis üllatuslikult on 10 euri odavam, kui M535 oma

EDIT: Siin on väidetavalt vasakul 535 omad ja paremal M5 omad.

M535i
Mingi leevendus peab olema jah...kahemassilise hoorattaga seetõttu sidurikettal pole leevendeid ja vastupidi. Muidu pidurimeistri katted on küllaltki head asjad ja peavad korralikku jõudu kinni aga see eeldab, et ketas ise on korralik ja uutest katetest piisab.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Olgem siiski terminoloogias korrektsedRain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Sorry, seda ma mõtlesingi, et ühemassiline hooratas käib sellega kaasas. Eks ikka juhtubRuut kirjutas:Olgem siiski terminoloogias korrektsedRain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.

M535i
e28 peal ilmselt pole kahemassilist kasutatud kui diisel välja arvata. Aga e34 m30b34 peal täitsa kasutuses ja kõigil, mis mina näinud olenRuut kirjutas:Olgem siiski terminoloogias korrektsedRain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
