M30B34 siduri alternatiivid.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Rain01
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

M30B34 siduri alternatiivid.

Postitus Postitas Rain01 »

Tervist.

Sidur lendas laiali. Esmaspäeval lasen asja lahti võtta, aga spekuleeriks enne natuke sellel teemal.

Läbi on kindlasti siduriketas. Ketas sobib kõikide M30 mootorite oma ja sellega ei ole probleeme. Küll aga teeb murelikuks sidurikorvi kättesaadavus, sest seda ei leia muudelt mootoritelt.

Mis oleks selle alternatiivid? Mida veel vahetama peaks, et toimiv komplekt kokku saada?

Rain
M535i
Arvo
Postitusi: 1411
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M30B34 siduri alternatiivid.

Postitus Postitas Arvo »

Variant on sinna surveplaadile vedrulehtesid ise juurde laduda, (eeldades, et on neid kusagilt võtta) aga ma pole päris kindel, kas erineva mootori korvidel see peamine survevedru sama tugevusega on.
Kokkuvõtteks pole ka uue B-osa korvi hind IMHO nii hirmus et sinna midagi ise aretama hakata. Arvestama pead ju ka sellega, et sidri vahetus on päris suur tükk tegemist, ja kui midagi jälle peaks lendama tuleb see suht nõme töö jälle ette võtta.
Kui mootor järele aidatud või kui rajumat sõitu harrastad siis tuleb panna
M5 sidurikomplekt, ka sse on veel B-osana saadaval ja hind sinna 250.- tuuri (uute autode siduritega võrreldes suht kommiraha :) ). Arvestades mis mootorile see algselt mõeldud on (315Hj) siis sinu auto peal võid siduri mure arvatavasti igaveseks unustada.
E10 2002
Rain01
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 »

Olen teadlik, et see vahetus kõige mugavam töö ei ole. Aga minu põhiliseks sooviks oleks saada see asi võimalikult kiiresti kokku, sest kasutan autot igapäevaselt. Selleks soovikski saada kokku komplekti, mis toimib. Teiseks motivaatoriks on kindlasti üliõpilase jaoks ka hind :P

Kõigi eelduste kohaselt on E34 535 sidurikorvi natuke lihtsam leida? Kuulsin, et seal on tarvis ka hooratas vahetada? On see tõsi? On teil aimu, kuidas nende kättesaadavusega on?

Ka M535-e Sachsi uus komplekt maksab 250 euri, aga selle tellimisaeg on 2-3 nädalat ja nii kaua ma küll ühistranspordiga liigelda ei sooviks :P.

Mootori järeleaitamise asemel ma ilmselt lasen kevadel plokikaane remondi teha. Siis saab vast ka ehk mõnedkümned hobujõud tagasi.
M535i
Arvo
Postitusi: 1411
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kui e34 535 juba leevendiga hoorattaga on, siis sellest soovitaks küll eemale hoida. Üks asi lisaks mis katki saab minna ning nendega ikka probleeme on.

Pigem juba kasutatud vanema 535 korv panna, või siis veidi aega jala käia, raha koguda ja uus ning õige asi osta.
E10 2002
Rain01
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 »

Nii.

Uurisin ja möllasin. Praegu ajutiselt laon uue kettaga kokku, et saaks sõita niikaua, kuni uuesti laiali lendab. Vanal kettal ühelt poolt katted maas.

Nii. Uurisin ka seda M5 varianti. Kas selline kombo sobib, et tellin M5 sidurikorvi (mis üllatuslikult on 10 euri odavam, kui M535 oma :P) ja lasen vanale kettale panna need Pidurimeistri sidurikatted? Kas M5 korv sobib bolt on sinna kombo külge? Loomulikult ka uus survelaager.

EDIT: Siin on väidetavalt vasakul 535 omad ja paremal M5 omad.

Pilt
M535i
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

vasakul on kahemassilise komplekt ja paremal ühemassilise oma.
Ühemassilise korvi kahemassilise küljes ei saa kasutada.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mingi leevendus peab olema jah...kahemassilise hoorattaga seetõttu sidurikettal pole leevendeid ja vastupidi. Muidu pidurimeistri katted on küllaltki head asjad ja peavad korralikku jõudu kinni aga see eeldab, et ketas ise on korralik ja uutest katetest piisab.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

No leevendust reeglina ei pea olema, kui väga sõidumugavust taga ei aja.
Kahemassiline hooratas+ühemassiline korv ei mahu füüsiliselt kasti sisse :D

Ja ilma treimata ei saaks neid ka omavahel sobitada :)
Rain01
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 »

Lõpuks nägin ka siis, milline minu ketas on. Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline. Sel juhul sai vale pilt :D

Mu küsimus ongi pigem see, et kas ma saan M5 korvi kasutada? Või peaksin ikkagi turvalisemat teed pidi minema ja M535 oma võtma?
M535i
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Sellisel juhul sobib :wink:
Rain01
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 »

No siis lasen Pidurimeistris uued katted peale panna ja tellin M5 korvi ära. Peaks suht hea saama :)
M535i
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Rain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.
Olgem siiski terminoloogias korrektsed :) Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Rain01
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Postitus Postitas Rain01 »

Ruut kirjutas:
Rain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.
Olgem siiski terminoloogias korrektsed :) Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
Sorry, seda ma mõtlesingi, et ühemassiline hooratas käib sellega kaasas. Eks ikka juhtub :P
M535i
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Ruut kirjutas:
Rain01 kirjutas: Mu ketas on samasugune, nagu paremal, ehk siis ühemassiline.
Olgem siiski terminoloogias korrektsed :) Mitte ketas pole sul ühemassiline vaid hooratas. Ehk siis kõige klassikalisem lahendus - ühes tükis hooratas ja leevenditega ketas. Ehk keegi targem parandab aga imho pole M30B34 juures kahemassilist hooratast kasutatud. See on uuemate mootorite teema.
e28 peal ilmselt pole kahemassilist kasutatud kui diisel välja arvata. Aga e34 m30b34 peal täitsa kasutuses ja kõigil, mis mina näinud olen :P
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

redline kirjutas:e28 peal ilmselt pole kahemassilist kasutatud kui diisel välja arvata. Aga e34 m30b34 peal täitsa kasutuses ja kõigil, mis mina näinud olen :P
Oled Sa kindel, et m30b34 on jõudnud e34 peale? Seal oli ikkagi juba m30b35.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Minu viga siin, ekslikult meelde jäänud just vastupidi millegipärast, et b35 oli e28 peal.
tegelikult küll jah vastupidi :oops:
Vasta