Tervist, lähiajal plaanis hakata mootorit vahetama. Et mis vajaks vahetust veel? Bensiinipaagi võin jätta samaks? Tuleb vist pump välja võtta vms?
Sooviks natuke informatsiooni.
Tänud ette,
Helar
m10b18 -> m21d24 mootorile üleminek
Kas tõesti on mõtet nii neid autosid "ehitada"? Kui eesmärk oli diisel, siis võiks ju selle kohe ka osta. Mitte hakata tegelema mingi jamaga, mis pahatihti päädib "projektika" müügiga, "mis vajab ainult veidi nokitsemist, et tööle saada". Sul peaks ju kogemusi olema sellega.
518i kütusekulu peaks täisesti mõistlik olema. Kui on vaja tugevamat kiirendust, pane aeglasem reduktor.
518i kütusekulu peaks täisesti mõistlik olema. Kui on vaja tugevamat kiirendust, pane aeglasem reduktor.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
e28 kohta ei tea rääkida, ehk selle suurema kere peal saab ka diisliga pisut ökomalt, e30 puhul on kindlasti m10 ökom.
Võibolla lihtsam sul auto maha müüa ja kohe diisel osta?
Kui tahad väga ehtiada, siis osta mingi otsas kerega diisel kõrvale ja loobi kõik ringi, näed täpselt mis teisiti on.
Lisaks Lennukiga nimetatud asjadele on e30 puhul veel erinevad :
esipõll,põhjaplastik, esiplastikud,esivõred kõik, aku on taga pagassis (see on ka vajalik, kuna aku kohapeal ees asuvad eelsüüterelee ja turbo vaakumi teema), lisaks salongis on katted ja plastikud mürasummutusega, elektrilise pumba korral on 2 aju (sellega siis lisa juhtmestik potekale, ajule suurem plastik kate) , kogu kere juhtmestik on pisut teine kolme lisatule tõttu armatuuris, kellablokk on erinev jne...
Ei tea kuidas e28 veermikuga lood on, e30 puhul on turbodiislil kõik sillaosad ka kangemad, suured püstakud ees, ketastega sild taga, suure korpusega differ (typ188)....üldiselt on diislil kogu käiguosa ka erinev, see tähendab et pead mootori ikka koos kõige juurde kuuluvaga saama (kast ,kardaan jne)
Minu jutt käis siis turbodiisli kohta.
Võibolla lihtsam sul auto maha müüa ja kohe diisel osta?
Kui tahad väga ehtiada, siis osta mingi otsas kerega diisel kõrvale ja loobi kõik ringi, näed täpselt mis teisiti on.
Lisaks Lennukiga nimetatud asjadele on e30 puhul veel erinevad :
esipõll,põhjaplastik, esiplastikud,esivõred kõik, aku on taga pagassis (see on ka vajalik, kuna aku kohapeal ees asuvad eelsüüterelee ja turbo vaakumi teema), lisaks salongis on katted ja plastikud mürasummutusega, elektrilise pumba korral on 2 aju (sellega siis lisa juhtmestik potekale, ajule suurem plastik kate) , kogu kere juhtmestik on pisut teine kolme lisatule tõttu armatuuris, kellablokk on erinev jne...
Ei tea kuidas e28 veermikuga lood on, e30 puhul on turbodiislil kõik sillaosad ka kangemad, suured püstakud ees, ketastega sild taga, suure korpusega differ (typ188)....üldiselt on diislil kogu käiguosa ka erinev, see tähendab et pead mootori ikka koos kõige juurde kuuluvaga saama (kast ,kardaan jne)
Minu jutt käis siis turbodiisli kohta.
tel 55570186 - e30 varuosad