Kristjani e21 318i `82
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Kristjani e21 318i `82
Lisaks 5 sele ilmus maja ette ka 3seeria,pikka aega juba unistanud sellest ja ilmselgelt tekitavad haikad sõltuvuse.Algselt üks ja siis tekib kohe tahtmine veel ühte omada jne
Autost siis nii palju, baltic blau värvi, algselt 1,6 mootoriga ja nüüd 1,8, sisu on enam vähem, tuleb veits tüübleid panna ja katted sirgu tõmmata, mootori koha pealt väga palju öelda ei oska,kuna pole eriti jõudnu veel tutvuda, kere on enam vähem korras, üv kuu aega tagasi tehtud, alpine kõlarid(kui kellegil kõlarikatteid pakkuda,andke teada), all 13 t origi valukad,
Üritan siis vaikselt juurde kirjutada ja pilte teha tegemistest
Autost siis nii palju, baltic blau värvi, algselt 1,6 mootoriga ja nüüd 1,8, sisu on enam vähem, tuleb veits tüübleid panna ja katted sirgu tõmmata, mootori koha pealt väga palju öelda ei oska,kuna pole eriti jõudnu veel tutvuda, kere on enam vähem korras, üv kuu aega tagasi tehtud, alpine kõlarid(kui kellegil kõlarikatteid pakkuda,andke teada), all 13 t origi valukad,
Üritan siis vaikselt juurde kirjutada ja pilte teha tegemistest
Viimati muutis Kristjan S, 03 Aug 2014 18:31, muudetud 1 kord kokku.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Minule teadaolevalt pole seal suuremaid keretöid tehtud niiet kere ei tohiks ikka enam vähem olla vaid pigem karjub keevitamise järgi Juba minu käes olles ehk 4 omanikku tagasi tahtis kiirelt tegemist saada Muidu mootor peaks tal väga hea olema, ainukese asjana võib veidi jamada pritsepea. Ma tegin enne müüki veel esisilla kap remondi+ veel palju muud.
Igatahes edu autoga ja mul hea meel näha, et hai-haigete ringkonnas auto ikka endiselt
Igatahes edu autoga ja mul hea meel näha, et hai-haigete ringkonnas auto ikka endiselt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Ja mootor oli minuteada algselt ikka 1,8 karpa, nüüd 1,8 pritsega ... 316-le pandi 1980-1982.a 1,6 ja ka 1,8 mootoreid, mõlemad 66kW.
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
1,6 oli siiski 55kW, väiksemad kolvid ja pisem karpa (mudelitähis 315).sillufromIV kirjutas:Ja mootor oli minuteada algselt ikka 1,8 karpa, nüüd 1,8 pritsega ... 316-le pandi 1980-1982.a 1,6 ja ka 1,8 mootoreid, mõlemad 66kW.
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Varuosakataloogid annavad ikka 1,6 ja 66kW ka, just 316 puhul.Priit kirjutas:1,6 oli siiski 55kW, väiksemad kolvid ja pisem karpa (mudelitähis 315).sillufromIV kirjutas:Ja mootor oli minuteada algselt ikka 1,8 karpa, nüüd 1,8 pritsega ... 316-le pandi 1980-1982.a 1,6 ja ka 1,8 mootoreid, mõlemad 66kW.
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Tehtud tööd
kolme kodaraga rool
esipõll maha kruvitud ja korda tegemisel
tagumine põll puhastatud ja ootab pahtlit ja krunti(selgus et on suhteliselt mäda ja keegi on üritnud midagi seal lappida)
vasak küljekarp on nii läbi et uut kapi pole pm kuhugi kinnitadagi, aga parem on korralik
hetkel tegelen siis kerega ja üritan suviseks kogunemiseks auto liikuma saada
kolme kodaraga rool
esipõll maha kruvitud ja korda tegemisel
tagumine põll puhastatud ja ootab pahtlit ja krunti(selgus et on suhteliselt mäda ja keegi on üritnud midagi seal lappida)
vasak küljekarp on nii läbi et uut kapi pole pm kuhugi kinnitadagi, aga parem on korralik
hetkel tegelen siis kerega ja üritan suviseks kogunemiseks auto liikuma saada
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Lisaks eelmainitule on sel autol veel päris palju kohti mädad omadega, viimati talvel vaatasin ta jälle korralikumalt üle. Midagi ulmelist ei ole ning küll ta tehtud saab kui tahtmist jagub
Viimati muutis raunz, 23 Okt 2011 21:39, muudetud 1 kord kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Ja tegemist on väga palju!
Uks juba maas ning lähemal vaatamisel ja lihvimisel midagi väga hullu ei ole.
Esitiib on ilmselt sealt kinnituse juurest väikse paugu saanud aga midagi võimatut ei ole
Karpidega on lood natuke kurvemad.Parema poole oma on isegi okei.Veits lihvimist ja kivikaitse peale.Vasak poolne on aga täitsa läbi ning selle tegemisega läheb ilmselt aega.
Keevitust ise ei tee
Uks juba maas ning lähemal vaatamisel ja lihvimisel midagi väga hullu ei ole.
Esitiib on ilmselt sealt kinnituse juurest väikse paugu saanud aga midagi võimatut ei ole
Karpidega on lood natuke kurvemad.Parema poole oma on isegi okei.Veits lihvimist ja kivikaitse peale.Vasak poolne on aga täitsa läbi ning selle tegemisega läheb ilmselt aega.
Keevitust ise ei tee
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Nii väike vahekokkuvõte
Uks maha võetud lihvitud, pahteldatud, oli ta juba peaaegu valmis, kui kukkus tugede pealt alla ja muutus kasutuskõlbmatuks.Tuli hakkata uut ust otsima.Leidsime ja kuna pärines punaselt autolt, siis oli vaja kõvasti jälle lihvida.Tänaseks õhtuks on uks ees ja üritan ka nv muu jama ukse sisse tagasi panna.
Vahepeal on vaadatud ka mootorit, mis tundub et saab olema selle auto puhul üks kõige rängemaid katsumusi ja tänan kohe ette neid spetsialiste kes kunagi ammu üritasid enda arvates seda mootorit võimsamaks muuta.
Igal juhul ja ei teagi kohe mida sellega ette võtta, aga kuna nigunii plaanis karpide vahetus ja auto üle värvimine siis mootriga kiiret pole.
Aga ja ega tegemine lihtne pole, aja otsime käib tikutulega.
Uks maha võetud lihvitud, pahteldatud, oli ta juba peaaegu valmis, kui kukkus tugede pealt alla ja muutus kasutuskõlbmatuks.Tuli hakkata uut ust otsima.Leidsime ja kuna pärines punaselt autolt, siis oli vaja kõvasti jälle lihvida.Tänaseks õhtuks on uks ees ja üritan ka nv muu jama ukse sisse tagasi panna.
Vahepeal on vaadatud ka mootorit, mis tundub et saab olema selle auto puhul üks kõige rängemaid katsumusi ja tänan kohe ette neid spetsialiste kes kunagi ammu üritasid enda arvates seda mootorit võimsamaks muuta.
Igal juhul ja ei teagi kohe mida sellega ette võtta, aga kuna nigunii plaanis karpide vahetus ja auto üle värvimine siis mootriga kiiret pole.
Aga ja ega tegemine lihtne pole, aja otsime käib tikutulega.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Paar pilti hetke seisukorrast,
Hetkel tundub, et ilma esistangeta on isegi ilusam, ei panegi vist tagasi
Hetkel tundub, et ilma esistangeta on isegi ilusam, ei panegi vist tagasi
Viimati muutis Kristjan S, 26 Okt 2011 15:20, muudetud 1 kord kokku.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi