Tagaistme eemaldamisel sain teada, millist värvi on auto sisu olnud algupäraselt. 30 aastaga on pleekimine olnud ikka väga intensiivne, eriti tagumisel aknalaual.
Proovisin ka tagaistmest pilti teha, aga sain kinnitust ainult sellele, et mu fotokas on juust kuna ilus roheline iste tuli pildil täiesti hall. Kallimatel variantidel on turvavööde vastuste jaoks plastmassist pesad istmeseljatugedes (kuhu saab vastused panna siis kui neid ei kasutata, et nad istme peal ei vedeleks). Antud autol puudub ka see tore lisa.

Kuna temp seier ei tõusnud minu arvates piisavalt kõrgele sooja mootoriga (jäi pidama sinise ala lõppu, mõnikord harva ummikutes seistes tõusis poole peale), vahetasin termostaadi, Sisse läks Wahleri 80 kraadine. Nüüd on temp kenasti keskel. Keetsin ka vana termostaati koos kraadiklaasiga, hakkas teine vaikselt avanema 52 kraadi juures ja temperatuuri tõustes muudkui avanes. Silmaga ei andnud seal küll mitte midagi hinnata.
Aja jooksul on roolil plastik tulnud "armatuuri" küljest lahti ja mõnes kohas liigub kui käega keerata. Sestap sai paigaldatud teine täpselt samasugune rool, mis on heas korras ning lisaks veel nahatatud.
Siis sai vahetatud ära tuledelüliti. Vanal ei olnud mitte midagi viga, lihtsalt kunagi jäi tutikas eksemplar näppu ning mis ta ikka riiulis tolmu kogub, lihtsalt kirjad on vanaga võrreldes vähe valgemad ja erksamad.

Veel ootab paigaldust uus piduriketaste ring.
Kuna paaki täis panna ei saa, siis täpselt ei saa kütusekulu mõõta, kuid tundub, et pärast termostaadi vahetust on kulu ca 11l/100km. Seda siis enamust maanteesõiduga. Ehk tundub sama kulu, mis 2.8 mootoriga, lihtsalt jõudu on vähem.