Klassikaliste BMW'de rajapäev 17.09.2011
Oli väga mõnus päev. Vihmaga sai sõita ja sai sõita ka kuivaga, ehk vaheldust oli. Vihmaga sõit eriti ei istunud, ja no kui aus olla siis ega kuivagagi eriti hästi välja ei tulnud
. Aga tänud korraldajatele, et sellise võimaluse andsid. Õnneks läks selle tünnilennutamisega ka hästi ja suuremaid kahjusid ei olnud. Pärast niiöelda ametliku osa lõppu sai veel sõita nii kaua kui jaksu oli ja lihvitud aeg ka 57,9 peale. Ehk täitsin oma eesmärgi, et sõita alla 58
. Autos varu on veel tohutult ning 2 nädalat alla pandud LSD teeb asja rajal ikka kordades paremini käituvaks. Eks kevadel uuesti
Senikaua aega teatud asju natuke nokitseda ja siis proovida juba alla 57 sõita, milleks auto on kindlasti võimeline, kuid juht koostöös selle autoga veel ei ole.



Jälle üks hästi õnnestunud ettevõtmine. Suured tänud Tanelile pea-rolli enda peale võtmise eest. Samuti peab eraldi tänama Veikot ja Valdekut kes suutsid kohale meelitada United Motorsi esindaja. Eks pildid (mis peagi galeriisse saavad) räägivad rohkem kui tuhat sõna.
Kuigi meie rajapäevad ei ole kunagi võidu peale sõitmised, pidime seekord "parimatele" siiski nänni jagama. United Motorsi poolt oli kolm kinkekotti ning Carmastersilt kaks autohooldust. Kuidas need jagunesid paneb ehk kirja Tanel. Igaljuhul ühe autohooldustest sai parima (mainin ära et ainsa) "tünni" autor.
Sõidu kohta- väga huvitav oli ennelõuna. Siis kui vihma sadas. Bauriga ei ole olnud varem võimalust nii libedaga liigelda ning see oli tõeline elamus. Ilusaid "drifte" ja ekslikke 360-neid oli pealtvaatajatel sama huvitav jälgida kui juhil roolis kogeda.
Pealelõunane sõit kuival rajal oli minu jaoks nagu ikka- ei midagi uut. Isegi ajad olid samasse auku nagu varemalt.
Aitäh kõigile kes tulid ning loodan teie kõigiga kohtuda juba täpselt kahe nädala pärast Saaremaal.
Kuigi meie rajapäevad ei ole kunagi võidu peale sõitmised, pidime seekord "parimatele" siiski nänni jagama. United Motorsi poolt oli kolm kinkekotti ning Carmastersilt kaks autohooldust. Kuidas need jagunesid paneb ehk kirja Tanel. Igaljuhul ühe autohooldustest sai parima (mainin ära et ainsa) "tünni" autor.
Sõidu kohta- väga huvitav oli ennelõuna. Siis kui vihma sadas. Bauriga ei ole olnud varem võimalust nii libedaga liigelda ning see oli tõeline elamus. Ilusaid "drifte" ja ekslikke 360-neid oli pealtvaatajatel sama huvitav jälgida kui juhil roolis kogeda.
Pealelõunane sõit kuival rajal oli minu jaoks nagu ikka- ei midagi uut. Isegi ajad olid samasse auku nagu varemalt.
Aitäh kõigile kes tulid ning loodan teie kõigiga kohtuda juba täpselt kahe nädala pärast Saaremaal.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Ja siit pildid http://www.bmwclassic.ee/galerii/album900
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Kiiduväärt ettevõtmine!
Kuigi mul hetkel ühtegi rajakõlbulikku (klassikalist) BMW'd pole, oli tore ikka ürituselt läbi astuda. Vale auto pärast isegi ei ajanud keegi minema - nii et kel pole ka alati võimalik "õige" autoga tulla, tasub vähemalt vaatama-tutvuma sõita.
Kohalkäik viis mind õhtul taas erinevaid portaale kammima - tahaks ju ka midagi, millega harjutada
Kuigi mul hetkel ühtegi rajakõlbulikku (klassikalist) BMW'd pole, oli tore ikka ürituselt läbi astuda. Vale auto pärast isegi ei ajanud keegi minema - nii et kel pole ka alati võimalik "õige" autoga tulla, tasub vähemalt vaatama-tutvuma sõita.
Kohalkäik viis mind õhtul taas erinevaid portaale kammima - tahaks ju ka midagi, millega harjutada

Väga tore üritus oli. Nagu näha võib pisut uuematest ka klassika saada. Kahju, et kõik lõpuni ei olnud, oleksin tund ennem lõppu tagasigi jõudnud.
Aga olulisim on seltskond ja kui mingil põhjusel vana haid pole võimalik veerema saada, siis ise ikka saab ju kohale veereda !
Tanel peenraha ununes lahkudes üldse
, järgmisel korral klaarime selle ära.
Driftimeestele soovitan Nankangi rehve ja lekkivat pidurivoolikut
Ei ole pidurit, ega pidamist !
Aga olulisim on seltskond ja kui mingil põhjusel vana haid pole võimalik veerema saada, siis ise ikka saab ju kohale veereda !
Tanel peenraha ununes lahkudes üldse

Driftimeestele soovitan Nankangi rehve ja lekkivat pidurivoolikut

e28
Viimati muutis Bronco, 22 Mai 2012 10:42, muudetud 2 korda kokku.
Vabandust, et aega läks nii palju nende üless saamisega aga lõpuks siis üleval
Aga ajad siis siin:
I voor
1. 229 THK; Ring I: 1.08.68; Ring II: 1.08.12; Ring III: 1.08.59
2. 267 TGL; Ring I: 1.12.99; Ring II: 1.13.01; Ring III: 1.13.18
3. 118 TGB; Ring I: 1.12.12; Ring II: 1.14.06; Ring III: 1.12.72
4. 111 BBE; Ring I: 1.18.27; Ring II: 1.18.03; Ring III: 1.17.76
5. 448 AZA; Ring I: 1.09.27; Ring II: 1.09.83; Ring III: 1.09.78
6. 180 BCS; Ring I: 1.17.55; Ring II: 1.17.30; Ring III: 1.16.87
7. 802 TGT; Ring I: 1.06.45; Ring II: 1.06.36; Ring III: 1.06.03
8. 178 TFB; Ring I: 1.06.54; Ring II: 1.06.27; Ring III: 1.05.83
9. 062 AJU; Ring I: 1.09.48; Ring II: 1.09.92; Ring III: 1.11.00
10.084 AYL; Ring I: 1.17.08; Ring II: 1.18.22; Ring III: 1.17.59
II voor
1. 062 AJU; Ring I: 1.01.73; Ring II: 1.01.84; Ring III: 1.03.77
2. 178 TFB; Ring I: 0.59.87; Ring II: 1.00.65; Ring III: 1.01.00
3. 802 TGT; Ring I: 1.04.77; Ring II: 1.04.23; Ring III: 1.03.87
4. 229 THK; Ring I: 1.01.01; Ring II: 1.00.56; Ring III: 1.00.85
5. 118 TGB; Ring I: 1.04.28; Ring II: 1.05.70; Ring III: 1.04.52
6. 111 BBE; Ring I: 1.06.03; Ring II: 1.06.67; Ring III: 1.06.40
7. 448 AZA; Ring I: 1.01.30; Ring II: 1.00.04; Ring III: 1.00.85
8. 084 AYL; Ring I: 1.05.45; Ring II: 1.05.89; Ring III: 1.05.85
9. 267 TGL; Ring I: 1.02.42; Ring II: 1.02.28; Ring III: 1.02.55
10.450 TBX Ring I: 0.59.09; Ring II: 0.59.07; Ring III: 0.58.60
III voor
1. 229 THK; Ring I: 0.59.68; Ring II: 0.59.53; Ring III: 1.00.19
2. 062 AJU; Ring I: 0.59.36; Ring II: 1.05.43; Ring III: 0.59.16
3. 178 TFB; Ring I: 0.59.06; Ring II: 1.01.00; Ring III: 1.00.00
4. 448 AZA; Ring I: 1.00.60; Ring II: 1.01.10; Ring III: 1.01.99
5. 111 BBE; Ring I: 1.05.08; Ring II: 1.06.33; Ring III: 1.05.66
6. 267 TGL; Ring I: 1.01.80; Ring II: 1.02.54; Ring III: 1.01.99
7. 111 BBE; Ring I: 1.05.08; Ring II: 1.06.33; Ring III: 1.05.66
8. 450 TBX; Ring I: 0.59.67; Ring II: 0.58.77; Ring III: 0.58.64

Aga ajad siis siin:
I voor
1. 229 THK; Ring I: 1.08.68; Ring II: 1.08.12; Ring III: 1.08.59
2. 267 TGL; Ring I: 1.12.99; Ring II: 1.13.01; Ring III: 1.13.18
3. 118 TGB; Ring I: 1.12.12; Ring II: 1.14.06; Ring III: 1.12.72
4. 111 BBE; Ring I: 1.18.27; Ring II: 1.18.03; Ring III: 1.17.76
5. 448 AZA; Ring I: 1.09.27; Ring II: 1.09.83; Ring III: 1.09.78
6. 180 BCS; Ring I: 1.17.55; Ring II: 1.17.30; Ring III: 1.16.87
7. 802 TGT; Ring I: 1.06.45; Ring II: 1.06.36; Ring III: 1.06.03
8. 178 TFB; Ring I: 1.06.54; Ring II: 1.06.27; Ring III: 1.05.83
9. 062 AJU; Ring I: 1.09.48; Ring II: 1.09.92; Ring III: 1.11.00
10.084 AYL; Ring I: 1.17.08; Ring II: 1.18.22; Ring III: 1.17.59
II voor
1. 062 AJU; Ring I: 1.01.73; Ring II: 1.01.84; Ring III: 1.03.77
2. 178 TFB; Ring I: 0.59.87; Ring II: 1.00.65; Ring III: 1.01.00
3. 802 TGT; Ring I: 1.04.77; Ring II: 1.04.23; Ring III: 1.03.87
4. 229 THK; Ring I: 1.01.01; Ring II: 1.00.56; Ring III: 1.00.85
5. 118 TGB; Ring I: 1.04.28; Ring II: 1.05.70; Ring III: 1.04.52
6. 111 BBE; Ring I: 1.06.03; Ring II: 1.06.67; Ring III: 1.06.40
7. 448 AZA; Ring I: 1.01.30; Ring II: 1.00.04; Ring III: 1.00.85
8. 084 AYL; Ring I: 1.05.45; Ring II: 1.05.89; Ring III: 1.05.85
9. 267 TGL; Ring I: 1.02.42; Ring II: 1.02.28; Ring III: 1.02.55
10.450 TBX Ring I: 0.59.09; Ring II: 0.59.07; Ring III: 0.58.60
III voor
1. 229 THK; Ring I: 0.59.68; Ring II: 0.59.53; Ring III: 1.00.19
2. 062 AJU; Ring I: 0.59.36; Ring II: 1.05.43; Ring III: 0.59.16
3. 178 TFB; Ring I: 0.59.06; Ring II: 1.01.00; Ring III: 1.00.00
4. 448 AZA; Ring I: 1.00.60; Ring II: 1.01.10; Ring III: 1.01.99
5. 111 BBE; Ring I: 1.05.08; Ring II: 1.06.33; Ring III: 1.05.66
6. 267 TGL; Ring I: 1.01.80; Ring II: 1.02.54; Ring III: 1.01.99
7. 111 BBE; Ring I: 1.05.08; Ring II: 1.06.33; Ring III: 1.05.66
8. 450 TBX; Ring I: 0.59.67; Ring II: 0.58.77; Ring III: 0.58.64
E28 525e & E28 535i