Lisaks siia teemasse ka pisut lisa üle pika aja.
Kuna peale autode lammutamist jõudsin tõdemuseni et mul on 2 autot juppideks tehtud aga reaalselt uuesti kasutatavate (mis omaks ka esteetilist välimust) hulk suht olematu. Uurisin uute juppide saadavust nii siit kui sealt, hindasin oma võimalusi neid soetada ning tõmbasin aja maha selle projekti kohapealt, seis tundus pisut nutune. Mõtlesin et kui kiiremate ja tähtsamate asjadega ühelepoole saan siis vaatan edasi.
Selle suve alguses aga tekkisid meie kalli foorumi vahendusel väga huvitavad kontaktid natuke põhjapool tegutsevate huvilistega. Sai kurdetud oma kehva seisu e3 rindel ning ükspäev tuli sealt kõne, et on nähtud ühte e3 puuall samblakiht katusel vanaduspõlve veetmas. Peale mõnenädalast uurimistööd ja täpsustava info hankimist tuli vastu võtta raske otsus, mul on vaja oma varusid täiendama hakata.
Siinkohal tuli appi hea sõber Jaks oma ustava volksu bussi ja korraliku tugeva treileriga.
31 augusti hommikupoolikul siis asusime Tallinna sadamast teele ning õhtul kell 18.00 jõudsime Helsinkist 400km kaugusel asuvasse Seinäjokki linna kus ootas ees vahva garaaz toredate autodega ning abivalmis Janno (härra kes leidis mulle vajaliku raua ning aitas selle omanikuga läbirääkimistel).
Seal ootasime pisut ja vaatasime kuidas dünostendis üks pisike 2002 rahulikult umbes 280 jõudu korduvalt välja tõmbas, tõmbasime kopsud mõnusat põlematta kütuse lõhna täis ning võtsime suuna 30 km kaugusele Lapua linna kus meid pidi ees ootama raud mille nimel olime kõik need km maha sõitnud. Vahemärkusena märgin ära et tegelikult ei läinud me ühe auto järele vaid nagu korralikus äris ikka tehakse boonuseid anti meile 2 autot

Esimese hooga tõime siis ära boonuse sinna ilusasse garaazi, seejärel tagasi Lapuasse ning põhikaup treilale. Sellele järgnes pool ööd lammutustegevust ning pakkisime boonuse volksu bussi ära (kahjuks treiler ei mahutanud kahte komplektset autot.
Hommikul kell 8.00 asusime siis oma väärt vanaraua koormaga Helsinki poole teele ning peale 6 tunnist sõitu olime juba sadamas, natuke ootamist, loksumist laevaga ning kell 21.00 seisis minu töökoja ees järjekordne e3
Panen lõpetuseks mõned ähmased pildid ka, lihtsalt ei olenud aega ning ei tulnud meelde eriti korralikku fotosesiooni korraldada.
Alustuseks siis mõni pilt boonusest:
Mis boonusest maha jäi:
Ja mõni pildike peasüüdlasest hommikul enne teele asumist. Auto on siis 5 aastat seisnud puu alla ning mõnusa sambla peale kasvatanud, üks nurk on näiteks puhtamaks pestud et näha mis samblaall on:
Üks pildike toredast turbo 2002 ka mis dünos möllas:
Boonuse kohta üks pisike tähelepanek ka. Nimelt oli eelmine omanik hullu moodi vaeva näinud ning paigaldanud sinna sisse feislifti eelse e23 sisu (armatuur, keskonsool, ahi ja muud nipetnäpet). Veel oli boonusel üks huvitav lisa mille kaasa tõin. Autol olid peegel klaasid (ilma kileta).
Kokkuvõttes siis oli üks väga huvitav tripp ning minu kontol on nüüd neli e3 me
Lõpetuseks tänan suure suure abi eest Jannot ja Jaksi kes aitasid mul Soomest Eestisse kalli raha eest väärt vanarauda juurde tuua
