HAIRIDERi e28 525i 83.a.
Eks talverõõmud on ikka talverõõmud...lapsena kelgutades ja vanemana tagaveolisega veidi funnides
Minuarust tulebki selles metsikus lumekülluses miskit head leida millest rõõmu tunda, kui ainult lumerookimisele ja auto väljalükkamisele mõelda tuleb küll masendus peale

Minuarust tulebki selles metsikus lumekülluses miskit head leida millest rõõmu tunda, kui ainult lumerookimisele ja auto väljalükkamisele mõelda tuleb küll masendus peale

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Uus aasta algas veidike teistsuguste "talverõõmude" nautimisega
Vähe sellest et aastavahetuse ajal jätsid trollid peatusesse lolli näoga seisma ja vurasid mööda, sundis hai mind esimesel tööpäeval edgarburgi bussi peale
Nimelt otsustas aku peale mõne päevast seismist et tema enam ei jõua. Natuke tubast laadimist küll aitas, aga see on lihtsalt agoonia pikendamine, sest akutester näitas allesolevaks mahutavuseks ~15ah esialgsest 70st. Mida on isegi palju, sest see aku on vähemalt 6a kestnud.
Natuke uurimist ja leidsin et e21-le ja e28-le sobivad samad akud, ehk uue ost oleks kaks kärbest ühe hoobiga, sest nagunii on korraga sõidus ainult üks auto (hetkel e21 peal olev aku samuti suht otsakorral, peale tubast laadimist 55ah-st järgi kõigest 17ah).
Veel natuke uurimist ja esialgne soov osta Exide aku asendus sooviga osta Varta aku.
Seega oskab keegi soovitada poodi kust saab soodsalt Varta aku?

Vähe sellest et aastavahetuse ajal jätsid trollid peatusesse lolli näoga seisma ja vurasid mööda, sundis hai mind esimesel tööpäeval edgarburgi bussi peale

Nimelt otsustas aku peale mõne päevast seismist et tema enam ei jõua. Natuke tubast laadimist küll aitas, aga see on lihtsalt agoonia pikendamine, sest akutester näitas allesolevaks mahutavuseks ~15ah esialgsest 70st. Mida on isegi palju, sest see aku on vähemalt 6a kestnud.
Natuke uurimist ja leidsin et e21-le ja e28-le sobivad samad akud, ehk uue ost oleks kaks kärbest ühe hoobiga, sest nagunii on korraga sõidus ainult üks auto (hetkel e21 peal olev aku samuti suht otsakorral, peale tubast laadimist 55ah-st järgi kõigest 17ah).
Veel natuke uurimist ja esialgne soov osta Exide aku asendus sooviga osta Varta aku.
Seega oskab keegi soovitada poodi kust saab soodsalt Varta aku?

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Juhuslikult sai avastatud, et igapäevaliikuril hakkab ülevaatus lõppema, krt miks ei võiks ülevaatuse lõppemisest ka sms-ga eelnevalt hoiatada nagu kindlustuse puhul
Nüüd siis aastake jälle muretu, ilma mingi eelneva remondita läks ülevaatuselt puhtalt ja muretult läbi
Ülevaatuselt pääsesin ise ka peale talvist kulgemist esimest korda auto alla, nn. talve kahjustusi kaema. Peab ütlema et kartsin hullemat pilti
Karbid olid juba eelnevalt nutused, nüüd veits hullemad, ukse altäärtega sama lugu, ning kütusetorud koos pumba klambriga vajaksid vahetust, muid vigu nagu ei leidnudki. Lisaks võib talvise sõidukahjustuste hulka lisada pisikese mõlgi pagassil ja hangega musitanud tagapõlle (plokkdiffri mõnud
).
Aga need vead on nohu võrreldes sõidumõnuga mida e28 talvel pakkus
Eks üritab vaikselt viiesega ka tegeleda, kuigi hetkel läheb enamus rahast ja motivatsioonist kolmese alla, sest suvel tahaks kolmesega kulgeda
väike kevadine klõps ka


Nüüd siis aastake jälle muretu, ilma mingi eelneva remondita läks ülevaatuselt puhtalt ja muretult läbi

Ülevaatuselt pääsesin ise ka peale talvist kulgemist esimest korda auto alla, nn. talve kahjustusi kaema. Peab ütlema et kartsin hullemat pilti


Aga need vead on nohu võrreldes sõidumõnuga mida e28 talvel pakkus

Eks üritab vaikselt viiesega ka tegeleda, kuigi hetkel läheb enamus rahast ja motivatsioonist kolmese alla, sest suvel tahaks kolmesega kulgeda

väike kevadine klõps ka


ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Kasutad väheinnovaatilisi ülevaatuspunkte. Mulle juba aasta või paar saadetakse selliseid sms-e.HAIRIDER kirjutas:Juhuslikult sai avastatud, et igapäevaliikuril hakkab ülevaatus lõppema, krt miks ei võiks ülevaatuse lõppemisest ka sms-ga eelnevalt hoiatada nagu kindlustuse puhul![]()
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Aitäh onu Edgar, Tallinna tänavad on "viispluss"
Õnnestus mõni aeg tagasi üks velg kõveraks sõita. Algselt arvasin et lihtsalt tasakaalust väljas, aga pingis viskas päris mõnuga. Lisaks sellele tuli ka rehv maha kanda.
Kuigi sõidan suht ettevaatlikult ja tegemist 14" velgedega millel 70ne rehv.
Aga kus mure kõige suurem seal abi kõige lähem
Velje sirgestamiseks soovitati sellist kohta nagu http://www.rehvivahetus.planet.ee/valuv ... emont.html
Ja suht normaalse raha eest (25€) sai velje sirgeks
Lisaks õnnestus saada paar pea tutikaid rehve väga hea hinnaga

Õnnestus mõni aeg tagasi üks velg kõveraks sõita. Algselt arvasin et lihtsalt tasakaalust väljas, aga pingis viskas päris mõnuga. Lisaks sellele tuli ka rehv maha kanda.
Kuigi sõidan suht ettevaatlikult ja tegemist 14" velgedega millel 70ne rehv.
Aga kus mure kõige suurem seal abi kõige lähem

Velje sirgestamiseks soovitati sellist kohta nagu http://www.rehvivahetus.planet.ee/valuv ... emont.html
Ja suht normaalse raha eest (25€) sai velje sirgeks

Lisaks õnnestus saada paar pea tutikaid rehve väga hea hinnaga

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Sai ka nädalavahetusel auto garagest välja aetud

Üldiselt sai viimaste päevadega haiga päris palju km-d neelatud ja Eestimaad avastatud ja pole midagi öelda kui, mõnuzzz...
Isiklikult ei vahetaks vist enam kunagi haid igapäevaliikurina mingi muu auto vastu, või no kui siis mingi kõrgem 4x4 kuluks ka ära, sest vahel on need kohad kuhu mina oma kalaga loodust avastama ronin ikka väga karup..s
Peaks vist ka sellise tegema
http://carscoop.blogspot.com/2007/05/bm ... lazer.html
Aga kui tekkibki tüdimus, siis võtan lihtsalt velo ja lähen väntan, hea vaheldus, teiste markidega enam eriti "petta" ei taha
Kusjuures kui vahepeal tunduski et haisid suht vähe liikvel, siis viimaste päevadega sai Eestimaa peal päris mitut 5-st ja 7-st nähtud, kahjuks ei olnud alati mahti fotojäädvustust teha



Üldiselt sai viimaste päevadega haiga päris palju km-d neelatud ja Eestimaad avastatud ja pole midagi öelda kui, mõnuzzz...

Isiklikult ei vahetaks vist enam kunagi haid igapäevaliikurina mingi muu auto vastu, või no kui siis mingi kõrgem 4x4 kuluks ka ära, sest vahel on need kohad kuhu mina oma kalaga loodust avastama ronin ikka väga karup..s

Peaks vist ka sellise tegema

Aga kui tekkibki tüdimus, siis võtan lihtsalt velo ja lähen väntan, hea vaheldus, teiste markidega enam eriti "petta" ei taha

Kusjuures kui vahepeal tunduski et haisid suht vähe liikvel, siis viimaste päevadega sai Eestimaa peal päris mitut 5-st ja 7-st nähtud, kahjuks ei olnud alati mahti fotojäädvustust teha

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
eks neid haisi ole siin ja seal..
Paljudel ikka kusagil garaasis või seisavad.
Ise hakkan ka vaiselt mööda eestit km'e neelama..ehk veab..ja näeb kasvõi mõnda klubilist : )
Aga täitsa mõnus garaaz on sul. jamh:D
Paljudel ikka kusagil garaasis või seisavad.
Ise hakkan ka vaiselt mööda eestit km'e neelama..ehk veab..ja näeb kasvõi mõnda klubilist : )
Aga täitsa mõnus garaaz on sul. jamh:D
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Päris mitmel tegelasel oli siin siduriga jama, eriti just töö/peasilindritega.
Tundub et see on mingi viirus mis tabab just e28-id
Nimelt nüüd siis minu omal ka sidur kaput. Töösilindri õhutus ei aidanud midagi, lekkeid nagu ka ei tuvastanud. Aga peasilindri kolvi ots tilbendab niisama.
Keegi peasilindri hingeelu ei oska rääkida, kas võimalik et see nn. varras lahti tulnud ja saab kinni keerata või pole seal midagi keerata ja asi pooleks?
Tundub et see on mingi viirus mis tabab just e28-id

Keegi peasilindri hingeelu ei oska rääkida, kas võimalik et see nn. varras lahti tulnud ja saab kinni keerata või pole seal midagi keerata ja asi pooleks?
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
nii mul oli ka siduriga jama ja seal õhutus agust ei tule tõesti midagi . Arvasin ka, et katki süsteem kuid tuli vällja, et sidris olevad leevendi vedrudest ühe pesa oli laiali lennanud ja vedru oli seest plehkupanud ja risti ette jäänud korvi ja ketta vahele.
Kuid see töösilindris olev võll on kuskil 5cm pikk ja ta ei ole otsa keeratav ega midagi ongi lihtsalt selline pulk sealsüsteem on ise väga lihtne seal nii, et kui lahti võtad siis saad aru.
Ja korras olekut proovisin mina nimodi, et võtsin töösilindri küljest võtsin selle kolvi vällja pumpasin ääreni õli täis pedaalist. Panin kolvi sisse ja surusin sama laia ümara asjaga kolvi põhja, Ise hoidsin teda jõuga põhjas ja samal ajal lasin pedaali vajutada. Nii sain teada kas lekib ja kas tõimib.
Ning kui toimis ei jäänudki muud üle kui kast alt ära ja noh mis imet hoopis kettal vedru puudu.
Kuid see töösilindris olev võll on kuskil 5cm pikk ja ta ei ole otsa keeratav ega midagi ongi lihtsalt selline pulk sealsüsteem on ise väga lihtne seal nii, et kui lahti võtad siis saad aru.
Ja korras olekut proovisin mina nimodi, et võtsin töösilindri küljest võtsin selle kolvi vällja pumpasin ääreni õli täis pedaalist. Panin kolvi sisse ja surusin sama laia ümara asjaga kolvi põhja, Ise hoidsin teda jõuga põhjas ja samal ajal lasin pedaali vajutada. Nii sain teada kas lekib ja kas tõimib.
Ning kui toimis ei jäänudki muud üle kui kast alt ära ja noh mis imet hoopis kettal vedru puudu.
Sai siis eile hilisõhtul, veidi jahedamas, natuke lammutatud. Peasilindril jah see pulgake peabki selline lahtine olema, ainult stopperseibi taga kinni. Peasilinder puhas, torud-volkud terved. Töösilindri kruvisin ka küljest, ei leki, toimib.
Õhutus oli suht pointless, nii nagu pidureid ikka ei õhuta
Huvitav kas seal peasilindris peaks olema ka mingi vedru mis lükkab pedaali tagasi üles, või tulebki tagasilüke lihtsalt sidurist töösilindri abil? Sest siis ju kohe survega kohe kaput kui õhutusnipli lahti keerad ja pedaal kukub põhja, vähemalt mul oli nii.
Seega õhutus toimus alt üles, käsipumbaga õli alt niplist sisse ja korras
Mis viga oli või miks nii juhtus jääb hetkel selgusetuks.
Hakkas toimima isegi paremini kui varem ja hai jälle liikvel
Kuigi vahelduseks oli hea kütust kokkuhoida ja absoluutselt kõik sõidud rattaga teha 
Õhutus oli suht pointless, nii nagu pidureid ikka ei õhuta

Huvitav kas seal peasilindris peaks olema ka mingi vedru mis lükkab pedaali tagasi üles, või tulebki tagasilüke lihtsalt sidurist töösilindri abil? Sest siis ju kohe survega kohe kaput kui õhutusnipli lahti keerad ja pedaal kukub põhja, vähemalt mul oli nii.
Seega õhutus toimus alt üles, käsipumbaga õli alt niplist sisse ja korras

Mis viga oli või miks nii juhtus jääb hetkel selgusetuks.
Hakkas toimima isegi paremini kui varem ja hai jälle liikvel


ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Eile juhtus siis "tore" üllatus. Nimelt kimas üks poisike garaazi nurgatagant täie pasaga sõitvale autole küljepealt sisse
Ise kahjuks või õnneks autos ei olnud, aga sõbranna kes sõitis sai päris mõnusa shoki.
Õnn oli et ette ei sõitnud ja et auto kiirus oli väga väike, ning poisil ainult kriimustused. Aga autol mõnus u.40cm läbimõõduga ja suht sügav mõlk keset ust
Oskab keegi täpsemalt rääkida või nõu anda mida teha. Kas tasub mõlki eemaldada ja kui kulukaks see minna võib? Või tasub uus uks soetada ja värvida?
Rahalist kahju ka vist suht keeruline saada, kuigi poisi vanemate andmed teada. Kui just halduskohtu kaudu ei nõua
paar udust pilti, kriim oli juba varem ja uks on piltide tegemise ajal natuke lahti.



Õnn oli et ette ei sõitnud ja et auto kiirus oli väga väike, ning poisil ainult kriimustused. Aga autol mõnus u.40cm läbimõõduga ja suht sügav mõlk keset ust

Oskab keegi täpsemalt rääkida või nõu anda mida teha. Kas tasub mõlki eemaldada ja kui kulukaks see minna võib? Või tasub uus uks soetada ja värvida?
Rahalist kahju ka vist suht keeruline saada, kuigi poisi vanemate andmed teada. Kui just halduskohtu kaudu ei nõua

paar udust pilti, kriim oli juba varem ja uks on piltide tegemise ajal natuke lahti.


ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Millega sisse tuldi - rolleriga? Ma arvan, et vanematega tasuks ühendust kindlalt võtta ja kahjutasu nõuda (mõistuse piires). Kui koostööst keeldutakse, siis politsei ja kohtuga veidi ähvardada. Praegusel ajal peavad ju igasugused mopid registris olema ja sõitjatel load taskus. Ma arvan, et politseiga ametliku asjaajamise vältimine on piisav motivaator, et ukse remont kinni maksta.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Sellise asja kahjuhüvitisnõuete arutamine ei toimu mitte kunagi halduskohtus...
Ka minu soovitus. Võta võimalikult kiiresti poisi vanematega ühendust ning räägi mis juhtus. Vastasel juhul hakkavad asja eitama ning ka poisi kriimustused paranevad ära. Igal juhul muutub tõendamine tagantjärgi aja jooksul keerukamaks. Kui ei ole nõus koostööd tegema siis ähvarda, et suhtled politseiga teemal poisi õigus rollerit juhtida, turvavarustus ja lõpuks ka ohtlik sõidustill, mis tipnes õnnetusega. Kui vanemad ei taha enda poisile ega ka endile plekki külge siis teevad nad sinuga koostööd.
Ka minu soovitus. Võta võimalikult kiiresti poisi vanematega ühendust ning räägi mis juhtus. Vastasel juhul hakkavad asja eitama ning ka poisi kriimustused paranevad ära. Igal juhul muutub tõendamine tagantjärgi aja jooksul keerukamaks. Kui ei ole nõus koostööd tegema siis ähvarda, et suhtled politseiga teemal poisi õigus rollerit juhtida, turvavarustus ja lõpuks ka ohtlik sõidustill, mis tipnes õnnetusega. Kui vanemad ei taha enda poisile ega ka endile plekki külge siis teevad nad sinuga koostööd.
E28 525e, 1986
Ei olnud roller, sisse sõideti jalgrattaga, väike poiss suur ratas ja kõva lennuga = mõnus mõlk
Kuigi ega kiivrit polnud ja lubade olemasolu on ka küsitav.
My bad pidasin silmas tsiviilkohust.
Vanematega võeti koheselt ühendust, ning algselt oligi nende suhtumine et suhtle politseiga, mida sai ka tehtud ja pandi kirja. Plaanis oligi homme avaldus sisse viia, aga eks vaatab, ehk muudavad oma suhtumist, sest kõigile oleks parem kui saaks mingile kokkuleppele
Aga remondi suhtes on vist kõige mõistlikum kusagilt korralik uks leida ja ära lasta värvida. Sest selle mõlgi eemaldus läheb väga kulukaks ja nagunii tuleks siis uks üle värvida.

My bad pidasin silmas tsiviilkohust.
Vanematega võeti koheselt ühendust, ning algselt oligi nende suhtumine et suhtle politseiga, mida sai ka tehtud ja pandi kirja. Plaanis oligi homme avaldus sisse viia, aga eks vaatab, ehk muudavad oma suhtumist, sest kõigile oleks parem kui saaks mingile kokkuleppele

Aga remondi suhtes on vist kõige mõistlikum kusagilt korralik uks leida ja ära lasta värvida. Sest selle mõlgi eemaldus läheb väga kulukaks ja nagunii tuleks siis uks üle värvida.
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Ise arvan ka nii, aga eks näis. Auto hetkel müügis, kõigest 900€-ga aga ikkagi soovivad paljud selle eest uue väärilist masinat
Vahepeal käis mõte läbi, et kuna niigi vajaksid uksed tegemist või vahetust, ning nüüd kindlasti vaja juhiuks ära teha, siis võibolla vahetan kõik uksed välja ja lasen küljed ära värvida
Saab keret natuke korralikumaks ja nüüd nagu suurem põhjus ka asi käsile võtta
Aga peale seda kaob müügist maha, sest hind tõuseks liialt, et parem las jb siis kasvõi kolmandaks

Vahepeal käis mõte läbi, et kuna niigi vajaksid uksed tegemist või vahetust, ning nüüd kindlasti vaja juhiuks ära teha, siis võibolla vahetan kõik uksed välja ja lasen küljed ära värvida


Aga peale seda kaob müügist maha, sest hind tõuseks liialt, et parem las jb siis kasvõi kolmandaks

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Avarii kohapealt lisaks niipalju, et sai poisi vanematega lõpuks mõistlik kokkuleppe saavutatud ja nad kompenseerisid mulle kahjud
Samuti ootan ikka pakkumise e28 uste kohta (kõik uksed), peavad olema väga korralikud.
Seoses sellega, oskab keegi soovitada head ja soodsat värvitöökoda, kus oleks võimalik uksed värvida?

Samuti ootan ikka pakkumise e28 uste kohta (kõik uksed), peavad olema väga korralikud.
Seoses sellega, oskab keegi soovitada head ja soodsat värvitöökoda, kus oleks võimalik uksed värvida?

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316