
Auto on pea 4 aastat tagasi toodud saksast- sõitis omadel ratastel siia sealse E30 klubi liikme juhtimisel. Auto oli mõeldud edasi soome kus ta ka ühe aasta veetis- asjaolude kokkulangevusel olen mina 2008 aastast omanud.
natukene informatsioon:
esmane registreering 2 1987, manuaalne kast, 122 hj. = 90 kw.
2,7 li. ETA mootor
katuseluuk, kärukonks, roolivõim
nahk ees ja taga - väga! korralik
sportistmed
Eichbach madalvedrustus + Bilstein amortid
tagumine Alpina spoiler
värv - malachitgrünmetallik - originaal
4x14 tavalised valuvlejed, uued originaalmõõdus Sava suverehvid.
BMW M-Technik 1 rool
uus Varta aku
Auto on tehniliselt heas korras. Näeb välja nagu maasikas

Siiski mõni asi vaevab- aegajalt mootori pöörded kõiguvad- põhjus siiani selgitamata. Truumu diagnostika on mõõtnud surved ja kontrollinud mootoritööd- ainsa põhjusena leiti, et saab ühe pihusti juurest õhku peale- Carmastersis vastava probleemiga tegeldud (ma enam ei mäletagi mitu korda) aga probleem endiselt olemas.
Roostet autol praktiliselt ei esine. Ühel tiival alumise kinnituse juures esines- likvideeritud! Varuratta koopas 1 punkt- vajab tegelemist.
Vahetatud rihmad. Õlivahetus ca 2000- 4000 km tagant (aastane ls)
Spidomeetril ilutseb LS 112000 (siia tuleb lisada 90000 mille pealt saksas kellasid vahetati). Kelladest veel niipalju, et viimasel õlivahetusel ei saadud intervalli nullitud.
Peal on 6 kõlariga originaal audiosüsteem. Paraku on puudu 1 twiiter juhiukse peegli kolmnurgas+ twiiteri kate. Kanaleid valib hetkel E36-lt laenatud kassetikas.
Kompuutri displei vajab remonti- tempi küll näeb aga natuke tegemist.
Uued originaal E30 järelpaigalduse veluur porimatid.
originaal apteek

Väidetavalt on mootoril sisselaske poolt natuke saksas järele aidatud- mis seal tehtud on ei tea aga oma liikumisomaduste poolest võib seda juttu uskuda.
Autol on saksas vahetatud tagumine vasak uks- toonivahe! 2 aastat tagasi lasin kapoti üle värvida kuna originaal lakk oli hakanud maha kooruma.
Vahelt on ära võetud katalüsaator mis läks umbe. Väidetavalt ei ole ta tehasest katiga tulnud aga saksa keskkonnanõuded välistavad teh. ülevaatuse ilma katita (kui ei ole uunikum). kat ja summuti jooks paigaldati ca 2006 aastal.
Auto ei ole talvel sõitnud.
Pildid ei ole kõige paremad aga siin nad on:
auto 2007 aastal saksas (allolevaid 17" alpina velgi ei ole)
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album ... saksas.jpg
täna kiire telefoni ülesvõte:
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album ... .sized.jpg
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album ... .sized.jpg
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album ... .sized.jpg
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album ... .sized.jpg
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album ... .sized.jpg
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album07/mootor.jpg
http://www.tauri.purkas.ee/albums/album07/fharwerk.jpg
Hind: 2600 EUR 56220022