Turbotamise idee

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Kui sa tõesti tahaksid teha turboprojekti, siis sa ei küsikski ju siit, vaid selle teadjama mehe käest?

Minu mõte on see, et kui teha, siis teha korralikult. See ei ole nii, et 100 eurose projekti puhul kuidagi õpid paremini vms, rääkimata tulemusest. Kui sa teed asja korralikult, on asjast mingitki kasu. Mõtle mida sa praegu selle 100 eest saaksid! Selle 2,0 tegemine 200 HP oleks umbes 2000 eurot ja sul ei peagi otseloomulikult olema korraga see raha taskus.

On ju küll nähtud seda rõvedat porri, mida need "turbotajad" kokku keeranud on, alates peldikutorudest lõpetades keevitaja feilidega ja oijah, nimekiri on lõputu. Paraku on need asjad need, mida 100 euro sees saab. Mõtle selle peale KUI palju teadmisi, detaile, AEGA jne see kõik vajab :) Üldse mitte pahaga, aga ometiks SINU enda aeg ja vaev kah nagu maksavad midagi.

Kokkuvõtlikult kui sul oleks niipalju teadjamat rahvast ümber ja sa tõesti tahaksid turbotada, ei küsiks sa siin kui odavalt oleks võimalik, vaid küsiksid juba ainult väga spetsiifilisi küsimusi turboclubist. Punkt.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Turboclubist soovitan pöörduda Mihkli AKA Mtech poole

Ja tõsi ta on 100€ eelarve on huumor ;)
+61438856151
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Eelarve ei olegi ainult 100€

Vaid turbo ja kolle saab selle eest.

ma ei üritagi siin leiuada maeiteamida..

vaid peamine mure oli ikkagi..kas on mõtet.. 2.4td turpsi aretad 2.0 peale.

Kui tahaks teha tõesti asjalikku ja tõsist asja.. ma ei hakkaks üldse mõtlemagi.. vaid juba pikemalt teades.. muretseks suurema jõuallika ja muretseks ka vajalikud rahad turbo jaoks.. mis muidugi ei ole väiksed.

Vaid selline proovi projekt.

Lisainfo küsimine ei tee paha, ta jah ütles et kui huvi..teeme ära..

Aga ma ei taha jääda ühe inimese arvamuse ja teadmiste juurde.
Leidub teisigi inimesi
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Samas tegelikult ei hakkaks ma selle mootoriga üldse jamamagi. Lähek kergema vastupanu teed ja paneks hoopis midagi võimsamat vahele, nagu rusty omanikul toyoto twincam vahel. Olen välismaa foorumites veel ühel autol seda vahel näinud.
Arvan, et see oleks palju mõtekam variant, hiljem saad juba ise seal turbodega mängida ja mida kõike iganes.

Mõistvat suhtumist,
Helar
priit282
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2007 21:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas priit282 »

aga kas on siis mõtet midagi teha niisama proovimiseks, et äkki tuleb midagi head välja - aga võibolla ei tule kah?
ikkagi mitusada eurot!
mõtle kui palju lilli saaks selle eest naisele (sünnipäev, nimepäev, naistepäev, öised kojutulekult pidudelt, välja viimata prügikast jne) :)

igaljuhul edu tegemisel!
jaga siis infot oma tegemistest ka teistele - õppematerjaliks!
BMW e28 535i
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Osta selle paarisaja euro eest omale korralik esistange, korralikud vedrud. Võibolla jääks raha üle isegi värviparanduste tegemiseks. :)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

no krt..

Keretööd on jah mul eelisjärjekorras..

Kuna kindel summa on autoalla arvestatud.. ja keretööd sealt maha..
siis sellest jäi järgi.

Ma tahtsin vaid infot saada.. selle idee kohta. mitte moraale lugema

Me kõik võime minna lihtsamat teed ja panna peale mingi suurema mootori.

Enda mõttele siis nagu poleks üldse toetuspinda.. ah pistame siis juba 3.5 mootori vahele ja asi ants.

Kui ei hakka isegi väiksest asjast peale.. vahendite olemasolul.. mida perset ma siis siin hakkan endale uut mootori otsima.


Võib vast teema lukku ära panna.

Pole midagi oodata
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Kristina5 kirjutas:Osta selle paarisaja euro eest omale korralik esistange, korralikud vedrud. Võibolla jääks raha üle isegi värviparanduste tegemiseks. :)
taga on vedrud. ees ainult lõigatud.. milles probleem. stange see kroom osa on kõige väiksem mure...
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

CSi, ti, i, RT, TC1, D
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

vaatan jah,et siin on läinud teema hoopis millegiks muuks kui oleks võinud. Isegi mind huvitab mis siis saab kui 2.0 diisli turbo peale ehitada? Oletuslikult arvan mina,et efekti saab juurde 10-20 kw aga ma võin rängalt eksida.Kui keeruline see peale ehitamine siis on?Kui sul on toorik 2.4 diisel olemas?
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Ruut kirjutas:On sul sede teema läbi loetud?
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... sc&start=0
seal istub juba 2.7 mootor peal.. aga varem olen sirvinud..

Eile ma seda üles ei leidnud..aga tänud.
Plaan on läbi lugeda
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

mihkel3xx kirjutas:vaatan jah,et siin on läinud teema hoopis millegiks muuks kui oleks võinud. Isegi mind huvitab mis siis saab kui 2.0 diisli turbo peale ehitada? Oletuslikult arvan mina,et efekti saab juurde 10-20 kw aga ma võin rängalt eksida.Kui keeruline see peale ehitamine siis on?Kui sul on toorik 2.4 diisel olemas?
Terve mootor ja.
Selle pärast mõte ongi.. kui ei tule välja.. läheb diisel peale..
Kui tuleb.. siis vaatan edasi..

Tehakse isegi 1.4 turbosi.. 2.0list saab ka 500hp kätte.. aga siis juba sisu vahetus.. iga asi tahab algust....
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Kas M21 väljalaske kollektor ei sobitu M20 ploki külge?

Kui ma noorusaegu meenutan, siis vist Golfi diisel- ja bensiinimootori väljalaset sai omavahel mingil määral vahetada :roll: .

Mingi aja pärast saaksin ise kontrollida ka, kuna endal ka M20 ja M21 juppe vedelemas.
e28 528iA '84
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Ma ei ole 100% kindel.
Kuigi mõni on öelnud et peaks sobima..
netist leidsin..et tuleb teha vahe flantsid..ja orig. tikkpoldid ära lõigata ja kinni katta millegagi... aga eks näeb..see kõik tuleb siis kui mootor autost eraldatud
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Postitus Postitas e28520 »

nÄe. proovisin kas toimib e28 520 86a. max raha koos turbode ja asjadega umb 4000 kr http://www.youtube.com/watch?v=6oXRR5cOSd8
http://www.youtube.com/user/siim2105956 ... PamJK3714o
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

seda ma olen youtubes vaadanud ja !
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

disla kolle sobib bensuka kylge kyll. Modifitseerituna.

selle bmw diisli tubro v6id kohe kiiresti 2ra unustada. Mis v6imsus on bmw diislil? Miks sa arvad, et see turbo v6iks m2rkimisv22rselt rohkem 'puhuda'???

324td v6imsus oli minu m2letamist m88da 85kw. Eelda oma diislitubroga sarnast v6imsust ka 2.0 bensukast.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Nüüdseks olen ma seda diisli-bensiini turbo informatsiooni lugenud ja saanud piisavalt..

Eks tuleb hakkata teist turbot otsima.

Ma ei hakka pigem proovima.

Kui hästi läheb siis peaks saama ka 200'ja turbo..
Või mõtlema ja otsima mõne muu sobiva
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
mihkel3xx
Postitusi: 53
Liitunud: 27 Mai 2011 18:51

Postitus Postitas mihkel3xx »

Hmmm...kui dislal "puhub" 85 kw siis ilma turbota oleks see mingi 65 kw , ehk siis 20 kw pluss aga mis rõhu peal? Tundub,et disla turboga saaks vist max 30-40 kw kätte:?
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

rõhku mingi 0.3 algselt..aga samas ei kahtleks ka 0.5
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Vasta