Põrkusime huvitava probleemi otsa. Kulibinid autoremondis olid M10-le pannud tavalise laiatarbe jagajakaane, kus on nn suured augud ja juhme otsaklemm on välise küljega vastu "augu" seinu.
Süütepool on aga klassikaline BMW-l kasutatu, kus augu keskel on peenike klemm ja juhe peaks just sealt kontakti saama.
Vahele panid n.ö. universaalse juhtme. See kord andis kontakti ja kord mitte.
On keegi näinud juhet, millel üks ots ühe ja teine teise süsteemne? Kunagi müüdi adaptereid, mis lubas selle universaalse juhtme bmw süsteemiga kokku panna. Pean kodus väljakaevamised korraldama, ehk leian veel mõne ülesse.
M10'l on kasutatud kahte tüüpi süütesüsteemi. Ilmselt mingist aastast muudeti. Minul on mõlemaid, nii ühe kui teise auguga jagajaid (originaale). Samuti jagaja kaasi!
Erinevate otstega juhet näinud ei ole. Üleminekut ilmselt kasutama ei kipuks.
Point polnud selles, et üks on õigem, kui teine vaid see, et autoremondi kulibinid miksisid erinevad süsteemid ja müüsid kliendile nii varuosad ja teenuse. Nüüd lihtsalt üritaks asja kuidagi jonksu saada. Kas vahetada pool või jagaja kaas koos juhtmetega. Eks peab esimese hooga sinna töökotta tagasi pöörduma.
Järelikult ei väljandanud ma ennast piisavalt selgelt M30B2x originaaljuhe on selline , kus jagajakaanes on suured augud (nii süütepooli kui ka küünlajuhtmetel) ja süütepoolil on augu keskel peenikest polti meenutav klemm.
Ehk siis täpselt selline juhtum nagu sa kirjeldasid. Kui vaja, võin sulle sellise juhtme eraldada.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Nüüd asi oluliselt selgem Kas selle juhtme mõlemad otsad on ühesugused? Käisin vahepeal vaatasin oma autod üle. e30 ja e24 olid juhtmestatud analoogiliselt mu esimeses postis olevale teisele pildile. e21 olin mõned aastad tagasi pannud uued B-osa juhtmed ja kaane nagu esimesel pildid. Tuleb välja, et seal see B-juhe täiesti töötab ka "pulgaga" pooliga. Seega lahendus on vist lihtsalt korraliku pooli ja kaane vahelise juhtme ostmises.