Nüüd sai siis talveristsed ka "General Lee"-le tehtud ja Uunikute Talverallil lõunaosariikide teid mõõdetud

Päris hästi käitus kurvilistel talveteedel, isegi liiga hästi, nii et mõnigi kord tuli teha pisike metsapeatus et mitte liiga vara kohale jõuda. Aga see rohkem minu kogenematuse, esmakordselt rallil puldis, ning raske jala süü
Muidu läks ralli üllatavalt hästi ja lõpptulemuseks 12 koht väga hea, kui just välja arvata lisakatsetel paar valli sõitu mis mõlkisid tiiva ja esipõlle, milles mina süüdistan olematuid talverehve

Siinkohal peab tänama uusi amorte ja vedrusid mis tõstsid auto ikka väga kõrgeks ja tegid eest tõusunurga maasturitega võrreldavaks ning auto ronis hange otsa minimaalsete kahjustustega
Seega oli õige otsus enne rallit uusi tiibu mitte külge kruvida

Eks nüüd peabki hakkama vaikselt sellega tegelema. Vahetusse lähevad mõlemad esitiivad, uued olemas, esipõlle vast laseb taastada, ning värvib kogu esiosa üle. Siis saab natuke kenama välimuse ka
Kütusetorude vahetusel selgus et paakide kinnitused suht läbi ja roostet samuti üksjagu peal. Ajutiselt sai lisakinnitused peale pandud, aga kuna kõik muu uus ja korralik, siis tahaks korralike paakidega asendada. Päris uutele rahakott peale ei hakka

Kuna uued e21 paagid suht kallid ja metall nagunii roostetab, siis on meeles mõlkunud ka tellimustööna plastikpaakide tegemine. Üksi ühele autole on suht kulukas lasta vormid valmistada, aga kamba peale ei tohiks väga hull olla
Kütusetorudest rääkides, siis eelnevate postide täpsustuseks, karpaga mudelil polegi tagasivoolu ja toru mida eelnevalt silmaspidasin oligi nn. tuulutustoru
Järgnevaid plaane enne kirja ei pane ja ette ei võta kui plaanitud kere-värvitööd tehtud, loodetavasti see kuu, muidu kasvab jälle kõik ülepea
