BMW E34 M5 3,8 Nürburgring Jaks
Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.rean kirjutas:Number 5 on luugilt puudu
5-seeria bmw ja M , neid on terve linn täis
Ja mis mulle isiklikult meeldib , et see elf on selle auto küljest kadunud , väga ilus
Elf-i kirjad kadusid koos värvimisega.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Lähtusin sellest, et bmwfansis näitab, et lihtsalt M käib taga. Aga nüüd vaadates siis jah 5 käib eraldi osana.Muhv kirjutas:Kust selline inf? Kõigil vanadel piltidel e34 M5-test mida näinud olen on seal siiski M5. Seda ka kabrio M5 prototüübil.Jaks kirjutas:Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahepeal olen vaikselt ikka auto kallal tegutsenud ja tegevust on jätkuvalt.
Mingi hetkel otsustasin, et vaataks mis siis M-mootoris ülevalpool ka sees on ja vahetasin välja klapisääre tihendid mis ei oled ka just kõige hullemad kuid head ka mitte.
Autot on kimbutanud mõnda aega mingid anomaaliad ja päris lahendust pole hetkeks veel leidnud kuid loodetavasti saab see lahendatud. Vähemalt diagnostikas veakoode ei leitud ja seega ka vahel esinev viga jäi lahenduseta.
Otsustasin ise pusida ja sai puhastatud mootori tööga seotud pistikuid ja andureid üle mõõdetud. Selle kõige tulemusena asi paranes märgatavalt, kuid päris kindel pole, et viga sellega kõrvaldatud.
Laupäev sai ka rajapäeval autot provitud ja kõik toimis kuni viimaselt sõidult maha sõites auto hakkas mootor väga halvasti käima. Seisma jättes ei läinud isegi käima ja ei teadnud mis viga. Hiljem sain auto käima ja ka koju sõidetud, ning kodus töötas kõik jälle laitmatult.
Rajal sai käidud 16" ratastega ja rehvides oli rõhku ka veidi vähe. Kuid õppimise eesmärgil olen sõitudega rahul ja loodetavasti tulevikus aeg ka paraneb. Ja üritan järgmine kord veidi madalamat rehvi kasutada
Täna mõtlesin, et vaatan huvipärast mis ka paagis toimub ja leidsin pumba juurst piisavas koguses rooste puru ja muud sodi mis aja jooksul tanklast saadud ning mis realselt võis pumba filtri ummistada. Homme läheb vahetusse ka bensiini filter ja arvatavasti võtan maha ka pihustid, et need üle vaadata.
Mingi hetkel otsustasin, et vaataks mis siis M-mootoris ülevalpool ka sees on ja vahetasin välja klapisääre tihendid mis ei oled ka just kõige hullemad kuid head ka mitte.
Autot on kimbutanud mõnda aega mingid anomaaliad ja päris lahendust pole hetkeks veel leidnud kuid loodetavasti saab see lahendatud. Vähemalt diagnostikas veakoode ei leitud ja seega ka vahel esinev viga jäi lahenduseta.
Otsustasin ise pusida ja sai puhastatud mootori tööga seotud pistikuid ja andureid üle mõõdetud. Selle kõige tulemusena asi paranes märgatavalt, kuid päris kindel pole, et viga sellega kõrvaldatud.
Laupäev sai ka rajapäeval autot provitud ja kõik toimis kuni viimaselt sõidult maha sõites auto hakkas mootor väga halvasti käima. Seisma jättes ei läinud isegi käima ja ei teadnud mis viga. Hiljem sain auto käima ja ka koju sõidetud, ning kodus töötas kõik jälle laitmatult.
Rajal sai käidud 16" ratastega ja rehvides oli rõhku ka veidi vähe. Kuid õppimise eesmärgil olen sõitudega rahul ja loodetavasti tulevikus aeg ka paraneb. Ja üritan järgmine kord veidi madalamat rehvi kasutada
Täna mõtlesin, et vaatan huvipärast mis ka paagis toimub ja leidsin pumba juurst piisavas koguses rooste puru ja muud sodi mis aja jooksul tanklast saadud ning mis realselt võis pumba filtri ummistada. Homme läheb vahetusse ka bensiini filter ja arvatavasti võtan maha ka pihustid, et need üle vaadata.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahetasin täna bensiini filtri ära ja huvipärast lahkasin ka selle lahti.
Puhusin filtri tagurpidi läbi ja ega see väga hästi õnnestunudki. Ja pilt mis avanes oli järgnev.
Lõikasin ka filtri lahti vaatamaks mis seal sees toimub.
Ise enesst sellest juba mis leidsin paagist ja lisaks veel filtrist peaks juba täiesti piisama olnud probleemide tekkimiseks.
Hetkel pole autot käivitada proovinud ja küljest ära on ka pihustid mis on küll nii suurte avadega, et ummistuda ei saa need kuidagi
Puhusin filtri tagurpidi läbi ja ega see väga hästi õnnestunudki. Ja pilt mis avanes oli järgnev.
Lõikasin ka filtri lahti vaatamaks mis seal sees toimub.
Ise enesst sellest juba mis leidsin paagist ja lisaks veel filtrist peaks juba täiesti piisama olnud probleemide tekkimiseks.
Hetkel pole autot käivitada proovinud ja küljest ära on ka pihustid mis on küll nii suurte avadega, et ummistuda ei saa need kuidagi
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahepeal on auto ennast kenasti ja ilma probleemideta üleval pidanud ja selle üle on hea meel
Vahepeal sai soetatud EDC amordid koos originaal vedrudega ja täna kruvisin need alla. Siiani olid siis ees kasutusel Bilsteini B4 ja H&R vedrud.
Esimese väikse sõiduproovi järel võiks ütelda, et päris hea ja mugav
Niisama halvemal ( loe kruusateel ) on mõnusam ja pehmem kui enne. Samas kui nupp ringi lülitada S asendisse kipub päris jäigaks minema.
Seega tundub, et asi toimib ja loodetavasti saab rajal seda ka proovida
Vahepeal sai soetatud EDC amordid koos originaal vedrudega ja täna kruvisin need alla. Siiani olid siis ees kasutusel Bilsteini B4 ja H&R vedrud.
Esimese väikse sõiduproovi järel võiks ütelda, et päris hea ja mugav
Niisama halvemal ( loe kruusateel ) on mõnusam ja pehmem kui enne. Samas kui nupp ringi lülitada S asendisse kipub päris jäigaks minema.
Seega tundub, et asi toimib ja loodetavasti saab rajal seda ka proovida
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Sai enne lume tulekut veel läbi sõidetud ülevaatuselt ja autole aastaks kehtiv sõiduluba hangitud.
Ja hetkeks autole alla kruvitud jälle originaal veljed. Kuid mõted on, et mingi aeg teen nendele värskenduse ja suveks ehk jäävadki alla.
Hetkel originaal velgi kokku 8tk.
Ja hetkeks autole alla kruvitud jälle originaal veljed. Kuid mõted on, et mingi aeg teen nendele värskenduse ja suveks ehk jäävadki alla.
Hetkel originaal velgi kokku 8tk.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Hetkeks mootor juba legoks kistud.
Kast läheb kalaiali sest seal vaja kindlasti vahetada 2 käigu sünkro mis pikka aega riilulis seisnud.
Hetkel vähemalt tundub, et plokk on korralik ja kulumata, kuid uued rõngad lähevad sellegi poolest sisse.
Mis täpselt kõik uus läheb selgub siis kui kõik tehtud ja uuesti koos.
Välimusega hetkel plaanis uueks teha pole.
Kast läheb kalaiali sest seal vaja kindlasti vahetada 2 käigu sünkro mis pikka aega riilulis seisnud.
Hetkel vähemalt tundub, et plokk on korralik ja kulumata, kuid uued rõngad lähevad sellegi poolest sisse.
Mis täpselt kõik uus läheb selgub siis kui kõik tehtud ja uuesti koos.
Välimusega hetkel plaanis uueks teha pole.
raunz kirjutas:Kui põhjalikult mootori ja kasti lahti võtad? Kas plaanis ühtlasi ka värskem välimus anda kapotialusele?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Vahepeal väike sissekanne teemasse.
Täna sai siis mootori alumine pool uuesti kokku tagasi ja selle üle on hea meel, et midagi nagu vaikselt hakkab looma.
Plokikaan on jätkuvalt tegemises ja vast see saab ka mingi hetk valmis
Suurem mure on see, et mootori osasi tellides suutis kauba kohale toimetaja plokikaane tihendi kahekorra keerata ja nüüd ootan selles osas nende vastust. Ei tahaks nagu nende halva suhtumise pärast ise uut tihendit osta. Loodan, et siiski tuleb mingi vastus ja nad maksavad uue tihendi kinni. Kuigi selle tarne jällegi 2 nädalat.
Hetke kõige suurem murelaps on käigukast mis pooleldi laiali ja edasi liikumine selles osas keeruline.
Võtsin ise kasti lahti ( olen erinevaid enne ka probleemideta remontinud ) kuid ei saanud ise sünkrodele ligi, sest alumisel võllid hmmakad tehases kuumalt paigaldatud ja kätte neid ise ei saanud.
Viisin lahtiselt kasti tutava juurde kes ühes auto esinduses tööl ja ka sealne kastimees ei saanud asja lahti.
Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Täna sai siis mootori alumine pool uuesti kokku tagasi ja selle üle on hea meel, et midagi nagu vaikselt hakkab looma.
Plokikaan on jätkuvalt tegemises ja vast see saab ka mingi hetk valmis
Suurem mure on see, et mootori osasi tellides suutis kauba kohale toimetaja plokikaane tihendi kahekorra keerata ja nüüd ootan selles osas nende vastust. Ei tahaks nagu nende halva suhtumise pärast ise uut tihendit osta. Loodan, et siiski tuleb mingi vastus ja nad maksavad uue tihendi kinni. Kuigi selle tarne jällegi 2 nädalat.
Hetke kõige suurem murelaps on käigukast mis pooleldi laiali ja edasi liikumine selles osas keeruline.
Võtsin ise kasti lahti ( olen erinevaid enne ka probleemideta remontinud ) kuid ei saanud ise sünkrodele ligi, sest alumisel võllid hmmakad tehases kuumalt paigaldatud ja kätte neid ise ei saanud.
Viisin lahtiselt kasti tutava juurde kes ühes auto esinduses tööl ja ka sealne kastimees ei saanud asja lahti.
Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Viimati muutis Jaks, 10 Veebr 2012 17:43, muudetud 3 korda kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Need bemmi vanemad sportkastid tunduvad olevat remondimeeste õudusunenägu, minu kast vedeles algul ca kuu aega Tartus ühe parima kastiremontija käes, lõpuks viskas üle ja tassisin minema asja sealt. Kuno Talimaa ei tahtnud ka seda kasti eriti ette võtta, ehk siis suht surnud ring. Nagu ma aru olen saanud on seal tarvis ühte spetstõmmitsat, et kast laiali saada.Jaks kirjutas:Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Kui kuskilt abi saad, siis anna teada, tahaks omal ka asja korda saada.
E10 2002