M20 väntvõlli käbi

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

M20 väntvõlli käbi

Postitus Postitas Ruut »

Kiire küsimus. Kas selle suure otsapoldi - "käbi" peab eemaldama, et rihmaratas väntvõlli otsast kätte saada. Tahaks hammasrihmale ligi pääseda. Kui jah, siis kas keere on päri või vastupäeva? Viimasest hammasrihma vahetusest on üle kümne aasta möödas ja ei mäleta enam.

Tuli järsku viitsimine rullikas rajapäevaks joonele ajada aga mootor teeb kohutavat õmblusmasina häält. Näha on, et rihm on hamba jagu nihkes. See on see, kui laenad auto välja. Asjaosalised ei tea muidugi et midagi juhtunud oleks :evil:
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Selle peab eemaldama jah ja keere peaks olema õieget pidi.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

M20 ei pea seda kindlasti eemaldama, rihmaratas tuleb koputades v6i t6mmitsaga, ta seal v2ikese pinguga peal. Vahest vajab rohkem koputamist ainult.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

No mul küll see koputades väntvõlli otsast ära ei tulnud ,ja rihma sealt vahelt välja ka ei saanud ilma selle eemaldamiseta .
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

rauno räägib õiget juttu, tavaliselt natuke roostes ja vajab veidi koputamist/tõmbamist. Käbipolti pole vaja puutuda
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Võibolla tõesti ,mäletasin vist natuke valesti kuna ma ta sealt enda mootoril ära keerasin .
Sven
Postitusi: 53
Liitunud: 26 Aug 2010 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sven »

Käbi pole vaja puutuda (päripäeva keere muidu). Rihmaratta saab ära kruvikeerajatega ettevaatlikult kangutades. Hammasrihma pingutatakse nukkvõlli otsast vastupäeva 1...2 pööret keerates (küünlad maas! ja pinguti poldid lõdvendatud).
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Tänud vastajatele. Mootor teeb nüüd korraliku häält ja minek tundub ka endine olema. Müstika - kuidas sai rihm hamba võrra üle hüpata. Võibolla siiski on mõni klapp pihta saanud aga kõrva ja pe**e järgi mingit anomaaliat ei tuvastanud. Vana rihma pingsus oli korralik ja välimus uueväärne, kuigi üle 10a tagasi vahetatud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta