Tere.
Vahepeal palju asju toimunud ning kirjutakski siis vahelduseks nendest.
Võiks isegi öelda, et üsnagi probleemide rohked on olnud viimased paar kuud selle autoga, aga eks tal ole vanust ka piisavalt ning elementaarse hooldusega pole eriti viitsitud vaeva näha.
Esiteks siis sai ootamatult kardaani vahepukk keset Tallinna
otsa.
Teiseks läks generaatori tablett, jällegi nii ootamatult, et jäin üsna kohe tee peale (nii kui geneka tuli hõõguma hakkas). Imelik natuke, et tuli nii hilja reageeris.

.
Siis ilmnes ka, et salongi radiaator oli eelnevalt silikooni ja klaasfiibriga "remonditud".
Radika vahetuse käigus ilmnes ka see, et kõik mootori probleemid on lahendatud "CHECK ENGINE " pirni eemaldamisega.

Sai küll uus pirn pandud, kuid miskipärast see ei sütti isegi enne mootori käivitamist. Sama jama on ka bensiini tulega. Üleüldse toimuvad spido keskmises tabloos imelikud asjad. Näiteks service tuled põlevad oma suva järgi, kord rohelised kord vilgub inspectsion. Lisaks veel sada muud funktsioonita juhet, mis ma armatuuri maha võttes leidsin. Tõsine Macgyver on üks selle auto omanikest olnud ja ilmselt ka tuuningumeister (pidurisuportid on mingi punase põrandavärviga punaseks võõbatud). Nii, et üsnagi problemaatiline isend (õnneks need vead on kõik parandatavad)

Aga jah, see selleks, ma ei kaota lootust ning püüan ikka järk-järgult sellest masinast asjaliku auto teha.
Mõned pildid ka siis .
Komplektne nina:
Et detaile vähe lihtsam tuvastada oleks, sai ka kapotialune puhtaks küüritud, nüüd ikka tunduvalt parem vaadata.
