Mõned küsimused targematele e28 omanikele
Mõned küsimused targematele e28 omanikele
Tere
Jõudis ka lõpuks päevakorda oma vana hainina taastada.
isendiks on 1987 a. 528
On siis mõningad plaanid ja mured.
Võraks mured ennem.
Spidomeeter- auto ostmisest saadik ei ole spidokas korralikult töödanud. Kui olid umbes 80-100km järjest sõitnud hakkas hüpeldes jalgu alla võtma ja 5min pärast töötas laitmatult. peale seismist sama jama.
häält teeb bensiinipump- saan aru et ainuke ravim on vahetus. kas on mõtkekas peale panna võimsam pump? annab see midagi juurde või on just halvem. (külajuttudelt kõike kuuldud, tahaks spetsialisti vastust)
radiaator- vana sai vigastatud ja kunagi kooliajal sai 320 oma ette topitud (ei olnud just kõige rohkem pappi siis:D) nüüd vajaks ta oma originaali. kui on kellegil pakkuda.
sumbuti- ühesõnaga vana on nagu paber, kui kellegil hea hinnaga midagi pakkuda siis andku tuld.
plaanid:
tean, et siin valdav osa haide omanikest austavad originaalsust. Ma tahaks mõned asjad ümber teha.
masinat madalamaks- soovitavalt sportvedrustus (kas sobivad e34 amordid ja vedrud?) tahaks et oleks jäigem ja madalam.
stanged- ei meeldi originaal stanged, ei aja taga ka mingit jõhkraid spoilereid. kas e34 stanged sobivad? laius,kõrgus. sobitab vast külge ikka
el.lisad
Kas on võimalik välja vahetada vändasüsteem elmootori vastu. kasvõi esimesed uksed.
katuseluugiga asi vist keerulisem aga see ei olegi nii oluline. hea muidugi kui saaks:)
kindlasti on veel muresid ja plaane aga ei tule hetkel rohkem meelde.
Masin sai juba 2004 soetatud aga peale mingit aega jäi garaaži seisma, sest sõber ei jõudnud ohjes hoida ja võttis küljega maha annateed märgi. nüüd peale 5a. seismist sai täna kate pealt ära tõmmatud ja aku peale pandud. 10l 98 valasin sisse ja enda väga suureks imestuseks oli see et masin käivitus poolelt pöördelt, uskumatu lihtsalt. pidurid ja sidur olid kinni aga need sai ka lahti loksutatud. sidur jah algul ei lahutanud aga mingi hetke pärast toimis ka see.
Hommsest siis hakatakse lammutama ja liikuvaid osasid vahetama, niiet igasugune kasulik info on teretulnud.
Jõudu kõigile!
Genka
Jõudis ka lõpuks päevakorda oma vana hainina taastada.
isendiks on 1987 a. 528
On siis mõningad plaanid ja mured.
Võraks mured ennem.
Spidomeeter- auto ostmisest saadik ei ole spidokas korralikult töödanud. Kui olid umbes 80-100km järjest sõitnud hakkas hüpeldes jalgu alla võtma ja 5min pärast töötas laitmatult. peale seismist sama jama.
häält teeb bensiinipump- saan aru et ainuke ravim on vahetus. kas on mõtkekas peale panna võimsam pump? annab see midagi juurde või on just halvem. (külajuttudelt kõike kuuldud, tahaks spetsialisti vastust)
radiaator- vana sai vigastatud ja kunagi kooliajal sai 320 oma ette topitud (ei olnud just kõige rohkem pappi siis:D) nüüd vajaks ta oma originaali. kui on kellegil pakkuda.
sumbuti- ühesõnaga vana on nagu paber, kui kellegil hea hinnaga midagi pakkuda siis andku tuld.
plaanid:
tean, et siin valdav osa haide omanikest austavad originaalsust. Ma tahaks mõned asjad ümber teha.
masinat madalamaks- soovitavalt sportvedrustus (kas sobivad e34 amordid ja vedrud?) tahaks et oleks jäigem ja madalam.
stanged- ei meeldi originaal stanged, ei aja taga ka mingit jõhkraid spoilereid. kas e34 stanged sobivad? laius,kõrgus. sobitab vast külge ikka
el.lisad
Kas on võimalik välja vahetada vändasüsteem elmootori vastu. kasvõi esimesed uksed.
katuseluugiga asi vist keerulisem aga see ei olegi nii oluline. hea muidugi kui saaks:)
kindlasti on veel muresid ja plaane aga ei tule hetkel rohkem meelde.
Masin sai juba 2004 soetatud aga peale mingit aega jäi garaaži seisma, sest sõber ei jõudnud ohjes hoida ja võttis küljega maha annateed märgi. nüüd peale 5a. seismist sai täna kate pealt ära tõmmatud ja aku peale pandud. 10l 98 valasin sisse ja enda väga suureks imestuseks oli see et masin käivitus poolelt pöördelt, uskumatu lihtsalt. pidurid ja sidur olid kinni aga need sai ka lahti loksutatud. sidur jah algul ei lahutanud aga mingi hetke pärast toimis ka see.
Hommsest siis hakatakse lammutama ja liikuvaid osasid vahetama, niiet igasugune kasulik info on teretulnud.
Jõudu kõigile!
Genka
Spidomeeter- uus tagumine el.plaat. Küsi foorumist
häält teeb bensiinipump- kohe väga kõvasti?
Kas on võimalik välja vahetada vändasüsteem elmootori vastu. kasvõi esimesed uksed. - on. tuleb leida el. akende süsteem ( foorum)
masinat madalamaks - lihtsalt madaldus vedrud.. hind u 150€ vb rohkem
häält teeb bensiinipump- kohe väga kõvasti?
Kas on võimalik välja vahetada vändasüsteem elmootori vastu. kasvõi esimesed uksed. - on. tuleb leida el. akende süsteem ( foorum)
masinat madalamaks - lihtsalt madaldus vedrud.. hind u 150€ vb rohkem
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
mm..ladu24 : http://www.ladu24.ee/et/ladu1/311/5,801,0,1/22322
Peaksid olema tegelt samad e34'jaga
..aga pole täits kindel
No minulgi teeb pump häält.. ei ole midagi ebanormaalset
Peaksid olema tegelt samad e34'jaga
..aga pole täits kindel
No minulgi teeb pump häält.. ei ole midagi ebanormaalset
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
e34 on raskem auto, seega seal ka vähe teised vedrud.
esimesed on iseenesest sama läbimõõduga ja istuvad alla. tagumised on erineva läbimõõduga ja ei istu alla. kui paned koos amordiga tagumised püstakad terves tükis siis põmst annaks aretada.
M5 e28 tagumisi vedrurid oleks muidu pakkuda. Jäigemad on küll, natuke madaldavad ka, aga kui ikka mingi 5cm tahad madalamaks ajada siis peaksid vedrusid ise lõikama hakkama.
stanged...külge aretada annab igasuguseid asju...aga eks ta pärast üks paras aretis jääb
bensupumpa võimsama vastu vahetada pole mingit mõtet.
ja üks 528 korralik radikas peaks mul olema. peab üle tsekkima, kas on alles...
esimesed on iseenesest sama läbimõõduga ja istuvad alla. tagumised on erineva läbimõõduga ja ei istu alla. kui paned koos amordiga tagumised püstakad terves tükis siis põmst annaks aretada.
M5 e28 tagumisi vedrurid oleks muidu pakkuda. Jäigemad on küll, natuke madaldavad ka, aga kui ikka mingi 5cm tahad madalamaks ajada siis peaksid vedrusid ise lõikama hakkama.
stanged...külge aretada annab igasuguseid asju...aga eks ta pärast üks paras aretis jääb

bensupumpa võimsama vastu vahetada pole mingit mõtet.
ja üks 528 korralik radikas peaks mul olema. peab üle tsekkima, kas on alles...
Tere jälle
niiet nagu ma aru saan siis e34 stanged head ei jää.
Kas kellegil on siis pakkuda shadow line vöi m535 stangedif
mis selline lõbu maksta võiks.
Kui on pakkuda vedrusid oleks ka hea, koos amordiga veel parem.
sest tundub et need on oma aja ära elanud
Samas olen huvitatud radiaatorist.
veepump on vist mõistlik uus osta aga kui kellegil on korralik üle
Spidomeeter- uus tagumine el.plaat pidi lahendama probleemi. kui kellegil see üle on.
Kui keegi teab soovitada head kohta või omab valuvelgi mis antud masinale alla istuvad. soovitavalt 16-17" siis andku ka teada
suured tänud
niiet nagu ma aru saan siis e34 stanged head ei jää.
Kas kellegil on siis pakkuda shadow line vöi m535 stangedif
mis selline lõbu maksta võiks.
Kui on pakkuda vedrusid oleks ka hea, koos amordiga veel parem.
sest tundub et need on oma aja ära elanud
Samas olen huvitatud radiaatorist.
veepump on vist mõistlik uus osta aga kui kellegil on korralik üle
Spidomeeter- uus tagumine el.plaat pidi lahendama probleemi. kui kellegil see üle on.
Kui keegi teab soovitada head kohta või omab valuvelgi mis antud masinale alla istuvad. soovitavalt 16-17" siis andku ka teada
suured tänud