E 21 320 Mihkel
E 21 320 Mihkel
Tere.
Võib öelda,et olen suur BMW fänn ja nüüd siis lõpuks olen end kogunud ja vaikselt alustanud klassikalise BMW E 21-e projektiga.Auto ise sai soetatud juba mingi kuus aastat tagasi ja siiani on see garaasis seisnud ja oodanud. Põhi auto on siis BMW 320 -80 ja juurde sai soetatud BMW 315 -80 siis toonoriks,sel kere täitsa läbi.Vahepeal tundus juba,et seda aega ei leiagi ja sai pandud autod müüki kuid siis hakkas süda valutama ja ei müünud. Kuigi jah huvilisi oli.Põhi autoga siis asi nii kaugel,et kraam on kõik välja roogitud ja ootab keretöid.Läbi on üllatavalt vähe,muidugi tagumised ratta koopad ja juhipoolt tungikoht ja ports veel pisemaid kohti.Õnneks on kõik taastatav. Mure on tagumiste rattakoopa äärtega need ka toonoril pidused ja ei kannata tegemist.Kindlasti ei ole see lühiajaline projekt kuid loodan,et pidevalt toimub progress.Üritan siia siis lähi ajal mõned pildid lisada.
Võib öelda,et olen suur BMW fänn ja nüüd siis lõpuks olen end kogunud ja vaikselt alustanud klassikalise BMW E 21-e projektiga.Auto ise sai soetatud juba mingi kuus aastat tagasi ja siiani on see garaasis seisnud ja oodanud. Põhi auto on siis BMW 320 -80 ja juurde sai soetatud BMW 315 -80 siis toonoriks,sel kere täitsa läbi.Vahepeal tundus juba,et seda aega ei leiagi ja sai pandud autod müüki kuid siis hakkas süda valutama ja ei müünud. Kuigi jah huvilisi oli.Põhi autoga siis asi nii kaugel,et kraam on kõik välja roogitud ja ootab keretöid.Läbi on üllatavalt vähe,muidugi tagumised ratta koopad ja juhipoolt tungikoht ja ports veel pisemaid kohti.Õnneks on kõik taastatav. Mure on tagumiste rattakoopa äärtega need ka toonoril pidused ja ei kannata tegemist.Kindlasti ei ole see lühiajaline projekt kuid loodan,et pidevalt toimub progress.Üritan siia siis lähi ajal mõned pildid lisada.
http://www.imageshack.us/
Valid 640x480 pildi suuruseks, siis browse sealt võtad pildi ja paned upload.Kui üles laetud võtad forum code alt lingi, kopeerid siia ja ongi olemas.
Loodan, et said aru.
Valid 640x480 pildi suuruseks, siis browse sealt võtad pildi ja paned upload.Kui üles laetud võtad forum code alt lingi, kopeerid siia ja ongi olemas.
Loodan, et said aru.


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Siin siis mõned pildid kerest millest siis peaks kord auto saama. Lähi ajal kolin teise garaasi aga seda siis kui valmis saan kere "grilli" süsteemi.
Varasemalt olen siis vaikselt renoveerinud esitiivad,kapoti,ukse,põlle ja pagasiluugi.Need krundi all ja ootavad,millal kere külge saavad. Sai ka nendest pilti tehtud telefoniga kuid need pildid läksid tuksi.

Raju! Mitte ei saa jätta küsimata, kas oluliselt odavam ei tuleks korralikuma auto taastamine? Täiesti lambist esimene kuulutus mobiles:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Või
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Või
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Jupikaupa tehes on plussiks see nn järelmaksuvõimalus. Kõik ei suuda kohe korralikku aparaati välja osta, seega peab vaikselt nokitsema.
Ise peale mõningate sillaosade vahetamist ja keretööde tegemist ütlen kindlasti, et mõistlikum on kohe korralikum toorik osta (kuigi minu auto kere tundub ikka väga-väga korralik selle e21 kõrval).
Aga on ka hullematest roostehunnikutest autosid tehtud. Raha, närvid, aeg.
Ise peale mõningate sillaosade vahetamist ja keretööde tegemist ütlen kindlasti, et mõistlikum on kohe korralikum toorik osta (kuigi minu auto kere tundub ikka väga-väga korralik selle e21 kõrval).
Aga on ka hullematest roostehunnikutest autosid tehtud. Raha, närvid, aeg.
e28 528iA '84
99% sellistest projektidest jääb pooleli või valmib mitterahuldaval kujul (nt minu 323i). Ja nende 99% läbiviijatest enamik on hiljem seisukohal, et tuleb pigem osta korralik auto ja hakata seda tegema või sellega tegelema.
Julge pealehakkamine on pool võitu, kuid minu isiklikul hinnangul see enamasti pooleks võiduks jääbki.
Julge pealehakkamine on pool võitu, kuid minu isiklikul hinnangul see enamasti pooleks võiduks jääbki.
Mis te nii negatiivsed kohe. Pole sellel auto nii häda midagi. On ju hullemaidki tehtud. Need kes endale nn väga head toorikut tahavad üld juhul ei viitsi süviti autot teha.
Täna päeval jah kahjuks sellised suured projektid kipuvad emexis vöi mingi ulme hinnaga kuhugi müüki ilmuma.

Täna päeval jah kahjuks sellised suured projektid kipuvad emexis vöi mingi ulme hinnaga kuhugi müüki ilmuma.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Just,just mul sugulane ka julgustab,et nii kui nii jääb poolikuks. Olen seda tegemist aastaid edasi lükanud kuid nüüd siis asja kallal.Arvan,et minus on seda BMW fanaatilust nii palju,et seda projekti ei saa lihtasalt katki jätta. Kui ma ise neid pilte vaatan siis nagu ei näe küll,et miskit pead murdvat oleks või peaks sinna saksamaale kiirustama mõne 3000.-eur auto järele. Hakkab eest pihta ja nii lõpuni välja.Hetkel on hea mõelda,et mina olen selle 1% sees,kes ikkagi lõppetab
.

Ok. Kui motivatsiooni on, kas ka raha? Arvesta sellega, et sellise asja taastamine läheb oluliselt kallimaks, kui paremas konditsioonis isendiga tegelemine. Usu, mingi hetk kaob ka motivatsioon ära, sest tööd on enne sõitma saamist sedavõrd palju. Minu soovitus: kogu raha ja osta kobedam ning notkitse seda. Saad autoga sõita ning tahtmise korral on ka näpud õliseks.
Kui sa ikka usud, et tahad selle masinaga jätkata siis jõudu tööle. Lae pildi materjal ning loodame, et sa kuulud selle 1% sisse.
Kui sa ikka usud, et tahad selle masinaga jätkata siis jõudu tööle. Lae pildi materjal ning loodame, et sa kuulud selle 1% sisse.
E28 525e, 1986
Lootust tõesti kaotada ei maksa! Kui eesmärk on mõnus nokitsemine väikese õllega, eemal naiste sirinast on selline projekt just õige valik. Tööd jätkub ja alati võib kuskil igaks juhuks ka süvitsi minna
Tulemus pole sel puhul lõpeks kuigi oluline - pole ju tegu mingi ultra haruldusega, kus valesti taastades fännklaab tõrva, sulgede ja põlevate tõrvikutega aia taha ilmub.
Jõudu tööle!

Jõudu tööle!
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Ligi aasta e21-tega tegelenult poleks mina sellise kerega jändama hakanudki. Kui aga tunne hea ja ruumi on, siis soovin edu projekti arendamisel.
Motivatsiooniga on ikka nii, et lainetab teine. Kui garaažist eemal oled mõtled, et veidi siit ja siis sealt ja kolmas ja neljas asi külge ning sõitma aga auto kõrval vajuvad käed jälle algul alla ...
Mingi plaani või kava koostamisele oled mõelnud, et paneks kõik kirja ja hakkaks järjekorda sättima ja siis tehtud töid maha tõmbama? Või teed nagu mina, et lähed kohale, hakkad kuskilt otsast pihta, siis vahepeal teed teist asja, kui midagi silma alla jääb siis seda?
Motivatsiooniga on ikka nii, et lainetab teine. Kui garaažist eemal oled mõtled, et veidi siit ja siis sealt ja kolmas ja neljas asi külge ning sõitma aga auto kõrval vajuvad käed jälle algul alla ...
Mingi plaani või kava koostamisele oled mõelnud, et paneks kõik kirja ja hakkaks järjekorda sättima ja siis tehtud töid maha tõmbama? Või teed nagu mina, et lähed kohale, hakkad kuskilt otsast pihta, siis vahepeal teed teist asja, kui midagi silma alla jääb siis seda?
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Jah plaan on ikka selge ees,kõigepealt kere ja plekkid krundi alla ja siis tehnika kallale(sealgi järjekord paigas).Mul oli ju kuus aastat rahulikult aega mõelda kuidas ja mis järjekorras.Rahalisest küljest siis nii palju,et kere tööd nüüd küll palju raha ei röövi kuna aja pikku on soetatud kõik sugu garaasi kraami ja üld juhul kuni krundini teen kindlasti ise ära.Värvimisest veel vara mõelda kuid mingid võimalused olemas aga see selleks.
Loodan,et see nädal jõuan auto"grilli"valmis ja auto kere teise garaasi viidud. Siis saab madistama hakkata.
Loodan,et see nädal jõuan auto"grilli"valmis ja auto kere teise garaasi viidud. Siis saab madistama hakkata.

OK,kindel see,et jään selle auto juurde.Siia siis veel mõned pildid,keda raha koguma, keda tööd tegema

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us[/img]
ja juhi poolt

Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us[/img]
mõni tõsisem auk ka ikka

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us[/img]
ja juhi poolt

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us[/img]
mõni tõsisem auk ka ikka

Uploaded with ImageShack.us