K: Käigukasti vahetus

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

K: Käigukasti vahetus

Postitus Postitas Greger »

Tere !

Sooviks saada infot ja abinippe käima kasti vahetamiseks mida tuleks vaadata ja arvestada. Ja kas saab kasti nimodi kätte, et ei pea mootorit lahti võtma. Ning kas tasuks ka hoovastiku kuidagi parandad jne.
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

mida seal vaadata peaks olema? arvestada tuleb seda, et ta kukub sulle pähe kui ettevaatlik ei ole!

keerad poldid lahti ja võtad kasti alt ära. mootorit lahti võtma, mille jaoks??? :shock:


põhimõtteliselt on sul vaja KORRALIKKE tähtpadruneid, selliseid mis ilusti poldi peale ka mahuvad ja istuvad täpselt. lisaks siis kuskil 70cm kuni meetri jagu pikendusi ning lõbu(läbu) võib alata. tähtede mõõdud peaks olema 12 ja 10 ning keera õiget polti õige padruniga!!!!
mootor lase käigukasti poolt loomulikult rippu ka.

hoovastikku parandad siis kui sellel midagi viga on. mina vahetasin kummihuinjaa puksid teraspukside vastu näiteks.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Sellge. Ma siin juba ühelt targalt uurisin, et pole vaja mootorit lahtigi lasta, et saab ilusti vahetada.
Ja kus kohast muidu neid teras pukse oleks võimlik saada kummi omade vastu ?

Ja mootori lahtivõtmise all mõtlesin tglt mootori lahti laskmisest.
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

teraspuksi tegin ikka ise :D selleks on muidugi vaja materjali ja teatavaid metallitööriistu.

mootor on vaja niipalju lahti lasta, et tagumine pool allapoole viltu vajuks. ehk siis käigukasti kinnitustest, aga noh eks see ole loogiline suhteliselt jah.
Greger
Postitusi: 520
Liitunud: 28 Juun 2009 11:00
Asukoht: Kohila-Tallinn

Postitus Postitas Greger »

Olgu eks kui lahti võtan vaatan mis materjali kuhu kui palju vaja, et saaks hoovastiku puksid korda.
Vasta