Bmw 323i 82a Priit300
Rooli seda varrast sai natuke ümber tehtud ,originaalis on ta vist e34 pealt.raunz kirjutas:Ma pole M-tech II rooli E21-l veel näinudki...millelt see rool pärineb ja kas läks üks ühele külge?
Väga suur töö väga korralikult tehtud igatahes, see auto peaks rajal päris edukalt liikuma
Mind huvitab see kah, kas antud jahutussüsteemi lahendus toimib...M50 jaoks oleks sellest vähe ka 10 minutiseks sõiduks
Jahutus toimib praeguse ilmaga normaalselt ,kuna se m20b23 on põhimõtteliselt sama mootor ju .
Muidugi termostaat avaneb veits hilja peale seda kui temp seier on natuke üle poole läinud ,aga selle vaatan uue mis avaneks vähe varem .
Täiendan natuke teemat jälle ,see suvi peaks saama selle autoga kenasti sõita ka Vaiklselt on kogunenud igasugu juppe ja asju mis ootavad aja puuduse tõttu külgepanemist veel .
Tagumised pidurid ,kuna kettad tulid valed alguses sai pandud kokku uuesti vanade kettastega .Nüüd õiged olemas ,sai tellitud ka uued klotsid ja suppordite remont komplektid.
Saab ka uuenduskuuri bensiini süsteem ,tellisin uued torud united motorsist ,ja kuna vana bensupump test sõidu ajal kinni joosta sai se ka uus tellitud aga mitte originaal .
Veel sai muretsetud suurem ja õhem ventikas ette, mis kinnitub radika külge ja nääb üldse hea välja võrreldes nissani omaga
Samas leidsin suht juhuslikult omale sobiva silla pukside komplekti ,mis jõuab järgmine nädal kohale .
Illustreeriv pilt milliseid pukse pakkutakse üldse .
ja tulid lõpuks kohale ka mu kaua ootatud strutbarid
Uueks hooajaks sai teised veljed ostetud , Artec Edition L kaheosalised valuveljed mis tuleb veel värvida ja uueks teha .
Veel tuleb värvida kapott ja tiib ,kui need asjad kõik tehtud siis võib kilomeetreid mõõtma hakkata
Üks küsimus neile kellel on ees bbs stange lisa ,kas teil jääb ka tõmbamis aas esimene selle lisa taha peitu ? Mina näiteks enda autot eest tõmmata ei saa kuna se lisa kattab konksu ära .
Tagumised pidurid ,kuna kettad tulid valed alguses sai pandud kokku uuesti vanade kettastega .Nüüd õiged olemas ,sai tellitud ka uued klotsid ja suppordite remont komplektid.
Saab ka uuenduskuuri bensiini süsteem ,tellisin uued torud united motorsist ,ja kuna vana bensupump test sõidu ajal kinni joosta sai se ka uus tellitud aga mitte originaal .
Veel sai muretsetud suurem ja õhem ventikas ette, mis kinnitub radika külge ja nääb üldse hea välja võrreldes nissani omaga
Samas leidsin suht juhuslikult omale sobiva silla pukside komplekti ,mis jõuab järgmine nädal kohale .
Illustreeriv pilt milliseid pukse pakkutakse üldse .
ja tulid lõpuks kohale ka mu kaua ootatud strutbarid
Uueks hooajaks sai teised veljed ostetud , Artec Edition L kaheosalised valuveljed mis tuleb veel värvida ja uueks teha .
Veel tuleb värvida kapott ja tiib ,kui need asjad kõik tehtud siis võib kilomeetreid mõõtma hakkata
Üks küsimus neile kellel on ees bbs stange lisa ,kas teil jääb ka tõmbamis aas esimene selle lisa taha peitu ? Mina näiteks enda autot eest tõmmata ei saa kuna se lisa kattab konksu ära .
See auto saab ikka korralikult täiustusi Kuskohast ja mis hinnaga polüretaanpukse saab? Vahepeal otsisin aga ei leidnud kuskilt E21-le sobivaid.
BBS-i stangega originaalkonksust väga kasu tõesti pole, enda autole tegin talvel keretööde käigus uue konksu mis võimaldab ka BBS-ga autot ohutult tirida.
BBS-i stangega originaalkonksust väga kasu tõesti pole, enda autole tegin talvel keretööde käigus uue konksu mis võimaldab ka BBS-ga autot ohutult tirida.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Polüretaanpukse saab siit http://www.strongflex.vot.pl/index.php aga kuna eestis müüb strongflexi carshop.ee siis tellisin sealt komplekti .raunz kirjutas:See auto saab ikka korralikult täiustusi Kuskohast ja mis hinnaga polüretaanpukse saab? Vahepeal otsisin aga ei leidnud kuskilt E21-le sobivaid.
BBS-i stangega originaalkonksust väga kasu tõesti pole, enda autole tegin talvel keretööde käigus uue konksu mis võimaldab ka BBS-ga autot ohutult tirida.
Selge peab ka siis mingi madalama konksu ette panema .
Veel huvitab mind tegelikult kas kõikidel e21 on esimesed rattad rohkem nagu esimese stange poole küljepealt vaadates ?Pole nagu ratta koopa keskel ,mul on nagu rohkem sinna stange poole ja kohutavalt häirib see.
Keegi teab võibolla kuidas neid kere poole saada ?
Peaks ta minema selle sama all oleva kasti külge või ei sobi ? Esimene suurem asi on mootori käppad ,sellesosas oleks küll abi tarvis ja sellel autol kust se mootor tuli oli peal arvatavasti ka see EWS .raunz kirjutas:Ohhoo...midagi võimast siin Mis kasti plaanid otsa panna mootorile?
Kui vahelearetamise osas küsimusi siis anna teada, aitan heameelega...M50B25 on suhteliselt samasugune mootor
Nüüd ma ei teagi pole veel täpselt uurinud kas see EWS ei luba siis ka mootoril töödata kui neid releesi ja seda süüte võtme ümber immorõngast ja süütevõtit pole .
Aga eks se selgub siis kui mootor juba auto peal on ,samas olen kuulnud et sellest EWS-ist saab mööda ka minna et teda üldse pole .
EWS jura tuleb ikkagi autole paigaldada, ümber ega mööda sellest minuteada minna ei saa.
Soovitan osta sama doonorauto pealt, süütevõtme immokiip, EWS plokk, rõngas ja EWS vahekarp, plokid kindlasti koos pistikuga.
Kui need osad olemas, peaks pädeval autoelektrikul olema võimalik see mootor tööle saada.
Soovitan osta sama doonorauto pealt, süütevõtme immokiip, EWS plokk, rõngas ja EWS vahekarp, plokid kindlasti koos pistikuga.
Kui need osad olemas, peaks pädeval autoelektrikul olema võimalik see mootor tööle saada.
Kunagi oli endal M52B25 mootor ja tänu sellele EWS-le loobusin selle aretamisest E28 peale. Sest kõik väitsid, et seda ei saa tööle ilma nende detailideta (ise olin jupid juba varem mõõda Eestit laiali müünud).
Aga hiljem olen kuulnud küll külajutte, kuidas inimesed on EWSid välja nokkinud auto küljest .
Aga hiljem olen kuulnud küll külajutte, kuidas inimesed on EWSid välja nokkinud auto küljest .
e28 528iA '84
Üks variant on veel M50B25 mootori ülemine ots külge panna ja sel juhul on mootori elektri ühendamine väga lihtne. Jõudu peaks kah mootorist siis rohkem tulema, sest M52B28 sisselase on parajalt piiratud võrreldes M50B25-ga. Sealt tuleb ka ainult 1kw suurem võimsus, mis sest et töömahtu palju rohkem.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Põhimõtteliselt sain nüüd kõik need asjad mis seonduvad selle ewsiga ,võti, immo rõngas ,ja need kaks releed või plokki .
Mootor ise on pärit 95a e36 ja kuna ,mootori müüjal neid asju enam alles polnud sai need võetud ühe e39 pealt .
Nüüd siis kõik see elektroonika pool on selle e39 pealt ,kaasaarvatud mootori aju siis põhimõtteliselt peaks ju saama nendega selle mootori tööle ,ma loodan vähemalt .
Aga mis puudutab seda m50 mootori kaant siis kuskilt on nagu meelde jäänud ,et vahetada tuleks kui siis ainult sisselaske kollektor koos selle gaasi klapiga .
Mootor ise on pärit 95a e36 ja kuna ,mootori müüjal neid asju enam alles polnud sai need võetud ühe e39 pealt .
Nüüd siis kõik see elektroonika pool on selle e39 pealt ,kaasaarvatud mootori aju siis põhimõtteliselt peaks ju saama nendega selle mootori tööle ,ma loodan vähemalt .
Aga mis puudutab seda m50 mootori kaant siis kuskilt on nagu meelde jäänud ,et vahetada tuleks kui siis ainult sisselaske kollektor koos selle gaasi klapiga .
Kahju et sa mootoriaju ka sama auto pealt ei saanud. Praegusel juhul tuleb õpetada mootori ajule see plokk ja kivi külge. EWS suhtes võin öelda veel nii palju, et Tartus on mees kes võtab maha selle. Paar nädalat tagasi oli kliendi auto vaja käima saada (525tds EWS I), selleks tuli mootoriaju maha võtta, joodeti kivi välja, kivi pandi mingi sedme külge ja kirjutati uus soft peale ja pärast joodeti kivi tagasi. Mina pidin ainult niipalju tegema, et võtsin EWS plokilt pistiku tagant ja ühendasin sealt starteri otsad kokku(pistik jäi lahti).
Kivi tegemine maksis minu mäletamist mööda kas 50 või 60 eur.
Tõenäoliselt toimib sama asi ka bensiinimootoritel.
Kivi tegemine maksis minu mäletamist mööda kas 50 või 60 eur.
Tõenäoliselt toimib sama asi ka bensiinimootoritel.