Rajapäev 11 juuni 2011
Rajapäev 11 juuni 2011
Klassikaliste BMW'de rajapäev.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud siis nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
Ideed ja ettepanekud on oodatud.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 11.06.2011:
10:30-11:00 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:15 harjutus sõidud.
11.15 sõitjate koosolek.
11.30 Rajapäeva algus.
13.00-14.00 Lõuna ( kohapeal grillimine )
14.00 Sõitmiste 2 osa
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juhid: Reimo Jaakson ( 5058743 ) ja Tõnis Pesti
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 16 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5 Korraldaja ei teosta autodele tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata auto tehnilise seisundi sobivust üritusel osalemiseks.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:00
5.2.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.3 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.4 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas ).
9.1 Osavõtutasu 13eur/sõitja
Klubiliikmele soodushind 10eur/sõitja
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja, korraldamisega tegelevad isikud ja sellises vaidluses osapool.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud siis nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
Ideed ja ettepanekud on oodatud.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 11.06.2011:
10:30-11:00 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:15 harjutus sõidud.
11.15 sõitjate koosolek.
11.30 Rajapäeva algus.
13.00-14.00 Lõuna ( kohapeal grillimine )
14.00 Sõitmiste 2 osa
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juhid: Reimo Jaakson ( 5058743 ) ja Tõnis Pesti
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 16 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5 Korraldaja ei teosta autodele tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata auto tehnilise seisundi sobivust üritusel osalemiseks.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:00
5.2.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.3 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.4 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas ).
9.1 Osavõtutasu 13eur/sõitja
Klubiliikmele soodushind 10eur/sõitja
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja, korraldamisega tegelevad isikud ja sellises vaidluses osapool.
Viimati muutis Jaks, 08 Juun 2011 07:27, muudetud 6 korda kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Lõuna pool pole vist ühtegi autoga sõidetavat rada mis oleks korraliku kõvakattega.
Aga lisasin kalendrisse ja teen tööd, et jõuaks ikka haininaga:)
EDIT: Ai kurja, samal päeval Haapsalus Lääne-Eesti rahvaralli
Aga lisasin kalendrisse ja teen tööd, et jõuaks ikka haininaga:)
EDIT: Ai kurja, samal päeval Haapsalus Lääne-Eesti rahvaralli

Viimati muutis Bronco, 16 Mai 2011 22:39, muudetud 1 kord kokku.
Rapla on hea aeglane rada, tsipa kitsas aga mis sellest.
Tõesti tahaks näha duelli alpina ja teemaalgataja E34 vahel. Kuigi see teine automaatkasti omab. Vägagi sõltub ikkagi tihendist rooli ja istme vahel. Tuleb rajale korralik 320/325 ja mõlemad E34 jäävad kaotajaks.
Kas E30 kommuuni on ka teade pandud(nad ju ka puhtad vanakoolikud)?
Tõesti üritan oma bensumootoriga hai rajapäevaks sõitma saada. Kui TÜV ega kindlustust ei jöua teha, siis tuleb bensuhai kohale treilaga.
Tõesti tahaks näha duelli alpina ja teemaalgataja E34 vahel. Kuigi see teine automaatkasti omab. Vägagi sõltub ikkagi tihendist rooli ja istme vahel. Tuleb rajale korralik 320/325 ja mõlemad E34 jäävad kaotajaks.
Kas E30 kommuuni on ka teade pandud(nad ju ka puhtad vanakoolikud)?
Tõesti üritan oma bensumootoriga hai rajapäevaks sõitma saada. Kui TÜV ega kindlustust ei jöua teha, siis tuleb bensuhai kohale treilaga.
E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Rapla rada ei sobi kohe kuidagi selleks, et pidada mingit duelli ja veel vähem kahe suure autoga. Sellist asja saaks proovida pigem kuskil lennuväljalvol2 kirjutas:Rapla on hea aeglane rada, tsipa kitsas aga mis sellest.
Tõesti tahaks näha duelli alpina ja teemaalgataja E34 vahel. Kuigi see teine automaatkasti omab. Vägagi sõltub ikkagi tihendist rooli ja istme vahel. Tuleb rajale korralik 320/325 ja mõlemad E34 jäävad kaotajaks.
Kas E30 kommuuni on ka teade pandud(nad ju ka puhtad vanakoolikud)?
Tõesti üritan oma bensumootoriga hai rajapäevaks sõitma saada. Kui TÜV ega kindlustust ei jöua teha, siis tuleb bensuhai kohale treilaga.

Ja see üritus on ikka ja jälle lihtsalt fani jaoks. Ja muidugi enda sõiduoskuste harjutamiseks.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ma mõtlesin ajavõttu, kiireim ringiaeg võidab. Rajale saab minna ju eraldi. E34 jah Raplas suht suur tundub, saab hakkama-driftijad said olla korraga 4-6 masinat rajal. Külg ees.Jaks kirjutas:Rapla rada ei sobi kohe kuidagi selleks, et pidada mingit duelli ja veel vähem kahe suure autoga. Sellist asja saaks proovida pigem kuskil lennuväljalvol2 kirjutas:Rapla on hea aeglane rada, tsipa kitsas aga mis sellest.
Tõesti tahaks näha duelli alpina ja teemaalgataja E34 vahel. Kuigi see teine automaatkasti omab. Vägagi sõltub ikkagi tihendist rooli ja istme vahel. Tuleb rajale korralik 320/325 ja mõlemad E34 jäävad kaotajaks.
Kas E30 kommuuni on ka teade pandud(nad ju ka puhtad vanakoolikud)?
Tõesti üritan oma bensumootoriga hai rajapäevaks sõitma saada. Kui TÜV ega kindlustust ei jöua teha, siis tuleb bensuhai kohale treilaga.![]()
Ja see üritus on ikka ja jälle lihtsalt fani jaoks. Ja muidugi enda sõiduoskuste harjutamiseks.
Top Gearis ülihästi ja lihtsalt tehtud. Paugutatakse kolm ringi ja kolmest parim aeg kirja läheb.
Hakkama saab ka täiesti tavalise käsistopperiga. Igaks juhuks peaks mõõtma korraga 2-3 kodanikku. Saab kohe ju välja arvutada suhteliselt täpse tulemuse.
Ilmselt varsti ilmuv ajakava ja hind per hai, toob asja selgust juurde.
E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Tarvikud ehk grill, süsi, taldrikud ja noad saab klubi poolt.raunz kirjutas:Kas grilliks vajalikud tarbed ja söögi-joogi peab igaüks ise kaasa võtma või on miskit hinna sees ja ühiselt?
Kes mida sööb ja joob tuleb ise kaasa võtta. Aga, et üritus oleks viisakas siis alkohoolsed joogid jäävad koju ( ka lihtsalt pealtvaatajatel ).
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Jajah, on küll, olen väsinud juba.raunz kirjutas:3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.vol2 kirjutas:Kiiver kohustuslik? saab ehk laenutada, või sellisel üritusel nõuet pole.
Kõik kenasti kirjas ju.
Mõelge seda ühissõidu asja Tallinnast. Saaks uhkes rivis kruiisida.
Tuleb ka külalisBMW-sid? Tean mõnda huvitavad rajakõlbulikku, küll mitte enam nii tänavalegaalset

E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150