
E30 316 1986 , matu665
Terve nv loetud venekelset kirjandust(suured tänud google translate) Pierburgi karpa kohta ja surfatud foorumites. Tulemu 0. Täna läksin siis katse eksitus meetodi peale üle. Ja korras ta ongi. Ei tea küll küttekulu kohta miskit öelda nädalapärast vast targem. Õhupihastajat eemaldades ja kohe karpa peal on kaitsmekarbi poolses osas üks nõel(idle jet).Mis pole mõeldud reguleerimiseks.Töötava mootoriga hakkasin lahti kruvima.Vaevu olin saanud keerata kui mootor töötas sujuvalt. Jätsin mootori seisma panin sutsu takku vahele et ise lahti ei kruviks ennast. Pöörded 1000 peal nõks alla vb isegi ja pane või münt mootorile püsti seisma.
Palju toredaid autosi

Laupäeval sai siis veljed käsile võetud. Loodan ,et suve kestavad. Ja parem ikka kui enne. Kuna tegu pole originaal alpinaga pole mõtet sinna suuri summasi alla panna. Originaal alpina kapslid ei sobinud aga olin igaks juhuks sellega arvestanud ja sai ka tellitud lihtsalt märgid.Kellegil originaal velgi pakkuda andku aga märku.
Enne

Pärast



Laupäeval sai siis veljed käsile võetud. Loodan ,et suve kestavad. Ja parem ikka kui enne. Kuna tegu pole originaal alpinaga pole mõtet sinna suuri summasi alla panna. Originaal alpina kapslid ei sobinud aga olin igaks juhuks sellega arvestanud ja sai ka tellitud lihtsalt märgid.Kellegil originaal velgi pakkuda andku aga märku.
Enne

Pärast


Kel huvi peaks olema siis töökäiku näeb siit:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album954?page=1
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album954?page=1
Suvi möödus rahulikult sõites aga lõppes jahutusvedelikuga mootoris. Pikalt ei mõelnud ja loobusin m10nest ja karburaatorist südamerahuga. Vahetusse läksid siis:
Mootor m20b25 126kw
käigukast
Püstakud
Uued amordid
kõik sillajupid
Võimuga roolilatt ja võimendi
tihendid ja simmerid nii kastil kui mootoril
paagiväline pump sai installitud ja sinna juurde kuuluvad torud ja vollad+ vool.
Igast kummipuksid ja leevendid loomulikult.
Simonsi väljalase otsast lõpuni (hea vaikne komplekt soovitan)
Vaja veel üle vaadata tagasild ja ilmselt vahetada ka kõik seal. Kerekinnitused paisupaagile ja õhulugejale keevitada ja värvida. Vb liimin. Sellel teemal suhtlen veel Tõnisega.
Tööd on olnud ja on veel
suvi


Sügis

Mootor m20b25 126kw
käigukast
Püstakud
Uued amordid
kõik sillajupid
Võimuga roolilatt ja võimendi
tihendid ja simmerid nii kastil kui mootoril
paagiväline pump sai installitud ja sinna juurde kuuluvad torud ja vollad+ vool.
Igast kummipuksid ja leevendid loomulikult.
Simonsi väljalase otsast lõpuni (hea vaikne komplekt soovitan)
Vaja veel üle vaadata tagasild ja ilmselt vahetada ka kõik seal. Kerekinnitused paisupaagile ja õhulugejale keevitada ja värvida. Vb liimin. Sellel teemal suhtlen veel Tõnisega.
Tööd on olnud ja on veel

suvi


Sügis
