Bmw e28 karteri tuulutus
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
Bmw e28 karteri tuulutus
Tere
Autoks Bmw 525e, 1983a, 2,7, 92 Kw, autom, kus võiks asuda karteri tuulutus? Kuidas kontrollida kas umbes? Millised sümptomid kui on umbes?
Ette tänades
Martin
Autoks Bmw 525e, 1983a, 2,7, 92 Kw, autom, kus võiks asuda karteri tuulutus? Kuidas kontrollida kas umbes? Millised sümptomid kui on umbes?
Ette tänades
Martin
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 28 Aug 2008 19:31
Mul on ka seoses sellega üks küsimus ;(520i 92 kw 84a)
autol pöörded kõiguvad täpselt ühe kriipsu vahel ja kui nüüd pealt õlikork lahti keerata stabiliseerub kohe olukord ja auto töötab ühtlasdelt
Nii kui korgi peale panen nii jälle töötab nagu robot .
Hakkasin ka juba karterituulutuse peale mõtlema , kuniks lugesin siit sarnast probleemi .
Kas mingi nipiga õhulugejat annab kontrollida , mul neid 2-tk aga vahetamisel mootor vahet ei tee , mõlema korrasolekut hinnata ei oska .
Kui kaasi peal hoida , siis käib 2000 peal ühtlaselt
Vaakumvoolikud vaatasin üle , ühe vahetasin välja , peaks ok olema .
Või kui kellegil vedeleb 520i 92 kw õhulugejat prooviks anda , siis võib märku anda .
Tere tulnud igasugused ideed , mida võiks kontrollida või proovida
autol pöörded kõiguvad täpselt ühe kriipsu vahel ja kui nüüd pealt õlikork lahti keerata stabiliseerub kohe olukord ja auto töötab ühtlasdelt

Nii kui korgi peale panen nii jälle töötab nagu robot .
Hakkasin ka juba karterituulutuse peale mõtlema , kuniks lugesin siit sarnast probleemi .
Kas mingi nipiga õhulugejat annab kontrollida , mul neid 2-tk aga vahetamisel mootor vahet ei tee , mõlema korrasolekut hinnata ei oska .
Kui kaasi peal hoida , siis käib 2000 peal ühtlaselt
Vaakumvoolikud vaatasin üle , ühe vahetasin välja , peaks ok olema .
Või kui kellegil vedeleb 520i 92 kw õhulugejat prooviks anda , siis võib märku anda .
Tere tulnud igasugused ideed , mida võiks kontrollida või proovida

kas see andur asub õlivanni all ? kui jah, siis tuleb õli välja lasta ja uus tihend panna, need andurid on m30-l , m20-l minuteada ei ole.falckranger kirjutas:Selgur, tänud teile, ei hakka siis lahti kiskuma.
Üks mure tegelikult veel, vahetasin just õli ja nüüd ajab õlitaseme anduri vahelt õli välja! Kuidas mõistlik toimida, kas annab kuidagi leket sulgeda või andurit vahetada ilma, et peaks õli välja laskma?
Ette tänades
Martin
e28
2 tk on neid , sest autosi on ka kaks ja mõlemaid sai proovitud .
Üks versioon , sai käsi ette pandud õhufiltrile , järgmisena tõmbas pealõdviku - lõõtsa päris kokku ja hakkas kusagilt sisselaske alt vigisema ehk siis lisaõhku tõmbama . Ma miskipärast kahtlustan karteri tuulutustoru , see näeb vähe kahtlane ja määrdunud (õline) .
Käega siis nn reguleerides õhufiltri ees töötas juba päris ühtlaselt . Seega saab praegu pöörete kõikumist ikkagi vaakumi süüks ajada .
Teiseks nähtus , et õlivarda välja tõmmates ei muutu mootori töös mitte midagi
. Mu 325i võtab selle tegevuse peale küll teise tööresiimi .
Mai tea kas see päris õige versioon oleks kui üks külmkäivitus voolik pimedaks teha aga ma kindlasti homme proovin seda . Kui käega õhufiltri ees mängides oli muutusi tunda , siis ma arvan et mingi muutus kindlasti toimub .
Tähtsam oleks siiski peasüüdlane üles leida .
Üks versioon , sai käsi ette pandud õhufiltrile , järgmisena tõmbas pealõdviku - lõõtsa päris kokku ja hakkas kusagilt sisselaske alt vigisema ehk siis lisaõhku tõmbama . Ma miskipärast kahtlustan karteri tuulutustoru , see näeb vähe kahtlane ja määrdunud (õline) .
Käega siis nn reguleerides õhufiltri ees töötas juba päris ühtlaselt . Seega saab praegu pöörete kõikumist ikkagi vaakumi süüks ajada .
Teiseks nähtus , et õlivarda välja tõmmates ei muutu mootori töös mitte midagi

Mai tea kas see päris õige versioon oleks kui üks külmkäivitus voolik pimedaks teha aga ma kindlasti homme proovin seda . Kui käega õhufiltri ees mängides oli muutusi tunda , siis ma arvan et mingi muutus kindlasti toimub .
Tähtsam oleks siiski peasüüdlane üles leida .
