K: e28 2,8 tühikäik.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

K: e28 2,8 tühikäik.

Postitus Postitas lamp »

Selline vahva küsimus siis kuidas tühikäiku maha keerata?
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Selline vahva küsimus siis kuidas tühikäiku maha keerata?
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
Üks variant, et lisaõhuklapp on kinni kiilunud ning ei sulgu mootori soojenedes. Maha kruvides peaks näha olema, kas ava on kinni või lahti. Kui pistikule 12V peale anda, siis peaks mähis soojendama bi-metalli, mis ava kinni lükkab paari minutiga.

Pildil nr 8:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ter_hoses/

Iseenesest saab jupist nr 6 keerata tühikäiku, aga kui see eelnevalt on paigas olnud, siis ära seda torgi. Kas vooliku nr 3 korrasoleks on ka kindlakstehtud? Tolle pragunemine ja kasutuskõlblikuks muutumine ei ole ka haruldane.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

No kurjam ei leia üles seda jumps tükki auto küljest :S
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Enam-vähem suure jämeda õhulõdviku all peab olema. Kinnitus vist plokikaane küljele tikkpoltidega. Eeldades, et tegu ikka M30B28 mootoriga.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Leitud krutitud ja korras :D aga järgmine mure kohe nagu naksti juures.
Pmst mootor hakkab vahele jätma kuskil seal 2000-2700rpm juures. Loogiline vist oleks et küünlad ja küünla juhtmed läbi aga samas siis peaks ta madalama pöörde peal vahele jätma hakkama. Kas süüte nurgas vöiks sellisel puhul viga olla? Samas käivitades nagu kergelt poogib ka mootorit.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

kui käivitades tahab hinge kinni tõmmata, siis võib olla küll süüde varajane.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Homme vötan selle süüte asja käsile vaatan kas saab paremaks vöi mitte.
Mingi aeg vötan ennast kokku ja hakkan kolmandat probleemi lahkama...seniks aga tänud abi eest :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
TõnisL
Postitusi: 43
Liitunud: 14 Nov 2010 17:10

Postitus Postitas TõnisL »

Kui palju on 2,0 95kw mootoril normaalsed tühikäigu pöörded ?
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

vast sama mis teistel, 800rpm peaks olema.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Mu autol olid taolised vahelejätmis probleemid pöörtel 3000-4000 ja katki oli kaks aastat järjest ülalpool pildil viidatud detail nr.3. Mu autol oli lõdvikus pragu nii hea kohapeal, et alles peale dignostikat leidsime, et viga on selles detailis. Keera korra detail nr.3 maha ja veendu et selles poleks mingeid pragusid.
E28 525e & E28 535i
Vasta