K: e28 2,8 tühikäik.
K: e28 2,8 tühikäik.
Selline vahva küsimus siis kuidas tühikäiku maha keerata?
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Üks variant, et lisaõhuklapp on kinni kiilunud ning ei sulgu mootori soojenedes. Maha kruvides peaks näha olema, kas ava on kinni või lahti. Kui pistikule 12V peale anda, siis peaks mähis soojendama bi-metalli, mis ava kinni lükkab paari minutiga.Selline vahva küsimus siis kuidas tühikäiku maha keerata?
Nimelt külma mootoriga on pöörded 1000 ringis, mootori soojaks minnes töusevad pöörded sinna 1500 kanti. On kellegil mingit aimu millest see tulla vöib? Köik voolikud jne asjad on terved st lisa öhku kuskilt peale ei tule.
Pildil nr 8:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ter_hoses/
Iseenesest saab jupist nr 6 keerata tühikäiku, aga kui see eelnevalt on paigas olnud, siis ära seda torgi. Kas vooliku nr 3 korrasoleks on ka kindlakstehtud? Tolle pragunemine ja kasutuskõlblikuks muutumine ei ole ka haruldane.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Leitud krutitud ja korras
aga järgmine mure kohe nagu naksti juures.
Pmst mootor hakkab vahele jätma kuskil seal 2000-2700rpm juures. Loogiline vist oleks et küünlad ja küünla juhtmed läbi aga samas siis peaks ta madalama pöörde peal vahele jätma hakkama. Kas süüte nurgas vöiks sellisel puhul viga olla? Samas käivitades nagu kergelt poogib ka mootorit.

Pmst mootor hakkab vahele jätma kuskil seal 2000-2700rpm juures. Loogiline vist oleks et küünlad ja küünla juhtmed läbi aga samas siis peaks ta madalama pöörde peal vahele jätma hakkama. Kas süüte nurgas vöiks sellisel puhul viga olla? Samas käivitades nagu kergelt poogib ka mootorit.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Mu autol olid taolised vahelejätmis probleemid pöörtel 3000-4000 ja katki oli kaks aastat järjest ülalpool pildil viidatud detail nr.3. Mu autol oli lõdvikus pragu nii hea kohapeal, et alles peale dignostikat leidsime, et viga on selles detailis. Keera korra detail nr.3 maha ja veendu et selles poleks mingeid pragusid.
E28 525e & E28 535i