K: m20b20 mootori õlisurve tuli ja spido mure.

Kõik tehnilised küsimused.
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

K: m20b20 mootori õlisurve tuli ja spido mure.

Postitus Postitas aronz12 »

Tere. Sai täna vähe proovitud mootorit ja peale paari äkilisemat kohalt starti(kummi lastud) hakkas õlituli põlema. Märkasin seda õnneks kohe ja suretasin pilli välja. Natuke seisis siis proovisin korra, et kas ikka põleb, ja põles jätkuvalt. Sai masin parklasse tugetud ja siis korra proovisin veel aga ikka põles.
Et küsimus siis, et mis asi seal siis ära kustuda võis? See õlikannuga(aku tule kõrval kohe) tuluke on ju ikka õlisurve? Või oli see taseme oma?
Viimati muutis aronz12, 08 Apr 2011 21:27, muudetud 1 kord kokku.
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Vaata üle kas lõlisurve anduri juhe on ikka küljes. Ehk on see kuidagi küljest tulnud ja otsapidi massi läinud.
Samas on võimalik ka, et reduktsioon klapp on jäänud lahtisesse asendisse.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kas ikka õlivarrast vaatasid ?
e28
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Kus see andur täpsemalt asub üldse? Karteri küljes kuskil? Ja mis see reduktsioon klapp on?
Eile kui see juhtus siis ei tulnud pähe seda vaadata. Kodus olles hakkasin mõtlema ise ka, et ehk õli vähe võitu vms. Proovin varsti auto juures ära käia ja uurin need asjad järgi.
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

aronz12 kirjutas:Kus see andur täpsemalt asub üldse? Karteri küljes kuskil? Ja mis see reduktsioon klapp on?
Eile kui see juhtus siis ei tulnud pähe seda vaadata. Kodus olles hakkasin mõtlema ise ka, et ehk õli vähe võitu vms. Proovin varsti auto juures ära käia ja uurin need asjad järgi.
Andur on plokikaane taga otsas.
Reduktsioon klapp on teisi sõnu õlisurve klapp mis asub õlipumbas. Aga sellele ligipääsuks vaja karteripõhi alt ära võtta.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Käisin tiiru ära. Varda järgi algul vaatasin oli üle min. Ja kui hiljem uuesti vaatasin siis oli min. peal.
Aga nüüd ei põle spidos süüde sees olekus peale aku tule enam midagi ja ükski näidik ka midagi ei näita. Teise spidoga täpselt sama seis. Oskab keegi ehk öelda mis sellega juhtuda võis?

Rõhutule kohta, et proovin lähipäevil kanalile ajada ja selle klapi järgi vaadata. Karteri jaoks vaja mootorit tõsta ka? Et silla tala jääb ette vist ju.
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Jaks kirjutas:Andur on plokikaane taga otsas.
M20B20 on andur ploki paremal küjel väljalaskekollektori all. Mõistlik oleks manomeetriga õlirõhk ära mõõta. Siis omal kindlam tunne. Kui süüde sees (ja mootor ei tööta) õlirõhu tuli põlema ei hakka, siis võib ikka anduriga mingi kamm olla. Mina üritaks enne karteri ära kiskumist lihtsamad asjad välistada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Pole ennem õlirõhku mõõtnud, et kuidas see väljanäeb? Sellejaoks mingit spets tööriista (manomeetrit) ka vaja?

aga spidos ei tööta üldse peale akutule midagi. Kiirus, kell ja temp. panid muidu juba enne kelbast.
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

aronz12 kirjutas:Pole ennem õlirõhku mõõtnud, et kuidas see väljanäeb? Sellejaoks mingit spets tööriista (manomeetrit) ka vaja?
Näebki välja nii, et anduri võtad ära ja selle asemele keerad manomeetri. Manomeetri mugavamaks jälgimiseks võiks sinna veel toru vahele panna. Mina ostsin vajalikud jupid Hydroscand'ist kui mul oli sarnane probleem m20 mootoriga. Minul osutus andur vigaseks, manomeetri järgi olid rõhud korras.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Suur see rõhk üldse olema peab? Uurin natuke, et äkki mõnel sõbral on olemas vajalikud asjad ja siis mõõdan ära.
Seda andurit ei saa kuidagi testida?
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

kõige lihtsam on testriga..aga ei oska hetkel näite öelda

autodata ei võimalda :D
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Okei. Täna sai veidi õli juurde valatud. Teiste asjadega pole kahjuks jõudnud tegeleda.
Kui loogiline oleks selline asi:

Mootor ringi käies vedas õli mootorisse laiali ja siis jäi karterisse seda väheks ja tuli hakkas põlema. Sama päev ma õli varrast ei piilunud aga kui järg päev vaatasin oli varda järgi kõik norm ja käima pannes ka tuli ei põlenud enam. Siis sõitsin maja juurde, selle ajaga vedas õli laiali jälle ja maja juures varrast vaadates oli õli alla min veidi. Seisis jälle paar päeva ja kui täna vaatasin siis oli õli jälle normaalne.

Kuna spidoga ka probleeme siis räägin sellest ka siin teemas:
Alguses ei töötanud kiirusenäit, kell, temp(algul midagi näitas aga enam ei liigu üldse paigast), hetkekulu näidik. Üle jäänud asjad, kütuse näit ja kõikvõimalikud tulukesed, töötasid.
Nüüd siis ei tööta midagi peale aku ja täistulede tulukeste. Ülejäänu on täiesti kutu.
Ega keegi ei oska rääkida, et kus kohast hakata sellele viga otsima? Spido enda viga see pole. Mul teine spido ka olemas ja sellega täpselt sama seis.
Kas spidol mingi kaitse vms ka on? Kaitsme karbis on üks must kaitse ülevalt reast läbi. See ei või asjasse puutuda?
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

kaane peal kirjas pole?

Mille kaitse?

Võibolla mingi ühenduse viga
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

mida pole kirjas?
Ma ei tea mis kaitse see on mis läbi. ülevalt reast(kolm kõrvuti vist) musta värvi(minul teised igatahes teist värvi seal reas). Nr ei tule mul meelede praegu. Mille kaitse see on ja kas see võib mõjutada spido tööd kuidagi?
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Mootor ringi käies vedas õli mootorisse laiali ja siis jäi karterisse seda väheks ja tuli hakkas põlema. Sama päev ma õli varrast ei piilunud aga kui järg päev vaatasin oli varda järgi kõik norm ja käima pannes ka tuli ei põlenud enam. Siis sõitsin maja juurde, selle ajaga vedas õli laiali jälle ja maja juures varrast vaadates oli õli alla min veidi. Seisis jälle paar päeva ja kui täna vaatasin siis oli õli jälle normaalne.
Külma mootoriga õli paks ja rõhk suurem. Soojaks saades läheb vedelaks ja hakkab põlema, ennekõige just tühikäigul, pöördeid saades kustub ära.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Selle maa peale mis ma maja juurde sõitsin mootor kindlasti soojaks ei läinud. Mingi 2-300m oli sõita ainult.
Ja ennem sõitma hakkamist oli õli norm, maja juurde jõudsin siis vaatasin uuesti ja oli õli juba alla min kriipsu. Peale pikemat seismis oli jälle asi korras.
On see normaalne, et õli tase nii hullult muutub?
Pilt
enne sõitu ja pärast sõitu siis.
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Peale mootori käimist ongi õli tase madalam ja seda siis tingitud sellest, et õlipump ajab õli mootoris laiali. Hiljem see valgub karterisse tagasi.
Seega on normaalne õlitaseme muutus.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Okei. Mulle tundus lihtsalt see taseme vahe liiga suur. Kuna nüüd õli juurde valatud, peaks sellega korras olema siis.

Aga spidoga ei oska keegi aidata? Selle viga ei oska nagu kuskilt otsima hakata. Ise kaldun arvama, et midagi on lühises vms, sest need tulukeseda seal ja bensiini näidik ei tohiks ju kuidagi kokku puutuda.

Mis kaitse on nr17?
http://i43.photobucket.com/albums/e363/ ... e28043.jpg
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

aronz12 kirjutas:Mis kaitse on nr17?
http://i43.photobucket.com/albums/e363/ ... e28043.jpg
Selline kaitse, mis sul võib kogu auto maha põletada, umbes 100A aga võibolla ka veidi rohkem. Enne selliseid küsimusi võiks avalikustada ka millise masinaga on tegu.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
aronz12
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Juul 2010 21:04
Asukoht: pärnumaa, libatse küla

Postitus Postitas aronz12 »

Mis mõttes see auto maha põletab? Kui mõtled, et see traat seal ümber on liiga jäme vms siis see pilt pole minu tehtud. Võtsin netist suvalise.
Kurja ma nagu mäletasin, et teema pealkirja ikka panin. Aga e28 520i 85a 92kw siis.


Edit: Täna sai ringi sõidetud. Õlirõhuga mingit probleemi pole igatahes. Vähemalt mootor töötab ikka sama moodi.

Spido poole pealt juhtus midagi imelist, sõitma minnes avastasin, et näitab kiirust ja kell töötas ka. Ülejäänu on ikka kadunud.
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Vasta