Bmw 323i 82a Priit300
http://www.skf.com vaadates on sellised laagrid täiesti olemas. SKF kodulehel laagrite otsimine vajab küll kasutajaks registreerumist, kuid pärast seda on lihtne parameetrite järgi õiget laagrit otsida. Antud laagri tähis on "62/28". Selle järgi võib maaletoojatelt küsida.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Taga on 2 erinevat laagrit välimine laager on 62mm välismõõt ja sisemine 30mm ,probleem oligi selle sisemise laagriga mille välimine mõõt oli 58mm ja sisemine 30mm .
Aga selleks korraks on nendega kõik sain vahetatud kuigi sisemine laager läks vana ,välimise sain uue .
Ratas ei loksu ja ei unda ,mingiaeg peab uurima kõik uued panema aga hetkel on tähtsamaid asju teha
Aga selleks korraks on nendega kõik sain vahetatud kuigi sisemine laager läks vana ,välimise sain uue .
Ratas ei loksu ja ei unda ,mingiaeg peab uurima kõik uued panema aga hetkel on tähtsamaid asju teha

Kirjutaks siis mis vahepeal toimunud on ,ülevaatus olemas ja sõitnud olen autoga kõigest veidi üle 300 km .
Vahepeal vaevasid kuumenemis probleemid mille likvideeris lõpuks korras visko sidur ,aga vahepeal sai proovitud igasuguseid vanasi sidureid ja seoses sellega lendas ventikas üldse kapotti tekitades sinna 3 väikest punni
.
Ennem seda sai auto endale veel peaaegu täies pikkuses uue summuti

ja nüüd siis ootan veel millal selle jublaka saab külge siiis peaks olema üleni uus .

Rohkem nagu polegi midagi teinud ,roolilati vahetasin ka uue vastu koos kõigega,ja järgmisena plaanis amordid ,vedrud ,pidurikettad siis peaks veermik ka hea olema hetkel kuidagi lödi .tegin veel ka paar pilti kus ta enamvähem puhas on .






Selleks korraks siis kõik eks uuendan jälle kui midagi kirjutada on
Vahepeal vaevasid kuumenemis probleemid mille likvideeris lõpuks korras visko sidur ,aga vahepeal sai proovitud igasuguseid vanasi sidureid ja seoses sellega lendas ventikas üldse kapotti tekitades sinna 3 väikest punni

Ennem seda sai auto endale veel peaaegu täies pikkuses uue summuti

ja nüüd siis ootan veel millal selle jublaka saab külge siiis peaks olema üleni uus .

Rohkem nagu polegi midagi teinud ,roolilati vahetasin ka uue vastu koos kõigega,ja järgmisena plaanis amordid ,vedrud ,pidurikettad siis peaks veermik ka hea olema hetkel kuidagi lödi .tegin veel ka paar pilti kus ta enamvähem puhas on .






Selleks korraks siis kõik eks uuendan jälle kui midagi kirjutada on

Pole siia vahepeal midagi lisanud ,esiteks võtsin mootori maha ja alustasin kapotialuse värvimisega


Samalajal sai vahetatud veel amordid ja vedrud

Seoses mootori ruumi värvimisega sai otsuststud, et vahetan ka mootori vähe uuema vastu ,kuna seda vanat mootorit täiesti ilusti tööle ei saanud .
Mootoriks valisin M20B25 tuli ta siis e34 pealt .


Samas sai mootorit testitud seal e34 peal ja töötas ilusti ,peale seda võtsime mootori lahti ,vahetasime kõik tihendid ,simmerlingid jne ühesõnaga kõik mis oli kulunud ja vahetust vajas ,peale seda väike komplekteerimine ja puhastamine .
Nüüdseks siis mootor peal ja vaja mõned juhtmed ühendada ,juhtmestik korrektselt vedada ja kinnitada ,aku pagassi viia ja siiis võib tagumise otsa ette võtta.
Panen veel mõned pildid kus mootor peal






Selleks korraks siis kõik eks lisan jälle kui midagi muutub



Samalajal sai vahetatud veel amordid ja vedrud


Seoses mootori ruumi värvimisega sai otsuststud, et vahetan ka mootori vähe uuema vastu ,kuna seda vanat mootorit täiesti ilusti tööle ei saanud .
Mootoriks valisin M20B25 tuli ta siis e34 pealt .


Samas sai mootorit testitud seal e34 peal ja töötas ilusti ,peale seda võtsime mootori lahti ,vahetasime kõik tihendid ,simmerlingid jne ühesõnaga kõik mis oli kulunud ja vahetust vajas ,peale seda väike komplekteerimine ja puhastamine .
Nüüdseks siis mootor peal ja vaja mõned juhtmed ühendada ,juhtmestik korrektselt vedada ja kinnitada ,aku pagassi viia ja siiis võib tagumise otsa ette võtta.
Panen veel mõned pildid kus mootor peal







Selleks korraks siis kõik eks lisan jälle kui midagi muutub

Niimoodi kirjutaks väheke mis auto juures toimunud .Alustaks mootorist ja sellega seonduvast ,teen väikse nimekirja mida kasutatud ja mis autolt .
Mootor M20B25 (e34 ).
Juhtmestik (e30 320).
Aju (e34 520).
Õhulugeja (e34 520).
Õliradikas (e30 325 ) hetkel pole veel küljes .
Jahutus tiivik on nüüd elektriline ja nissan primeralt .
Samas sai ka aku pagassi pandud selleks kasutasin e30 325 aku juhtmestiku .
Üks pilt ka enamvähem komplektsest kapotialusest.

Siis sai ette võetud summuti ja se esimese otsaga ühendatud ,hääl tuli viisakas vaiksema poolne selline .

Pidurid said ka korralikuma uuendus kuuri ,ette tellisin volvo 244 piduri suppordid ja blackdiamond-i pidurikettad .Tagumised suppordid said väikse uuendus kuuri ja kettad samalt firmalt black diamond ,kuigi tagumised kettad tulid valed vahetatakse nad õige pea õigete vastu välja .Piduri voolikud tellisin ka black diamondi omad ,torud jätsin vanad kuna nendel puudus igasugune rooste ja polnud mõttet vahetada .
Käsipidur sai uued trossid ,klotsid ja remontkomplekti (toimib nüüd ideaalselt ).


Taga sillal panin veel ammu tellitud amordid vedrud tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid, ning sai samas vahetatud ka enamus kummi puksid .

Sisu kallal käisin ka veidi ette sai paigaldatud e30 sport istmed kuna need nägid kõige originaali lähedasemad välja ja e30 m tech2 rool .
Ühel istmel on riie veidi katki ,aga sisu peale hakkan rohkem tähelepanu pöörama siis kui tehniline pool on täitsa korras , suvelõpu poole arvatavasti .

Ega rohkem polegi midagi eriti teinud sai ka väike proovi ring tehtud ja auto töötab väga hästi ,esimene sõit kuival asfaldil võrreldes vana mootoriga on suht meelde jääv
Tegin mõned niisama pildid ka aga kuna auto talv läbi garaazis olnud, siis on ta suht tolmune





Selleks korraks kõik siis.
Mootor M20B25 (e34 ).
Juhtmestik (e30 320).
Aju (e34 520).
Õhulugeja (e34 520).
Õliradikas (e30 325 ) hetkel pole veel küljes .
Jahutus tiivik on nüüd elektriline ja nissan primeralt .
Samas sai ka aku pagassi pandud selleks kasutasin e30 325 aku juhtmestiku .
Üks pilt ka enamvähem komplektsest kapotialusest.

Siis sai ette võetud summuti ja se esimese otsaga ühendatud ,hääl tuli viisakas vaiksema poolne selline .

Pidurid said ka korralikuma uuendus kuuri ,ette tellisin volvo 244 piduri suppordid ja blackdiamond-i pidurikettad .Tagumised suppordid said väikse uuendus kuuri ja kettad samalt firmalt black diamond ,kuigi tagumised kettad tulid valed vahetatakse nad õige pea õigete vastu välja .Piduri voolikud tellisin ka black diamondi omad ,torud jätsin vanad kuna nendel puudus igasugune rooste ja polnud mõttet vahetada .
Käsipidur sai uued trossid ,klotsid ja remontkomplekti (toimib nüüd ideaalselt ).


Taga sillal panin veel ammu tellitud amordid vedrud tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid, ning sai samas vahetatud ka enamus kummi puksid .

Sisu kallal käisin ka veidi ette sai paigaldatud e30 sport istmed kuna need nägid kõige originaali lähedasemad välja ja e30 m tech2 rool .
Ühel istmel on riie veidi katki ,aga sisu peale hakkan rohkem tähelepanu pöörama siis kui tehniline pool on täitsa korras , suvelõpu poole arvatavasti .

Ega rohkem polegi midagi eriti teinud sai ka väike proovi ring tehtud ja auto töötab väga hästi ,esimene sõit kuival asfaldil võrreldes vana mootoriga on suht meelde jääv

Tegin mõned niisama pildid ka aga kuna auto talv läbi garaazis olnud, siis on ta suht tolmune






Selleks korraks kõik siis.
Ma pole M-tech II rooli E21-l veel näinudki...millelt see rool pärineb ja kas läks üks ühele külge?
Väga suur töö väga korralikult tehtud igatahes, see auto peaks rajal päris edukalt liikuma
Mind huvitab see kah, kas antud jahutussüsteemi lahendus toimib...M50 jaoks oleks sellest vähe ka 10 minutiseks sõiduks
Väga suur töö väga korralikult tehtud igatahes, see auto peaks rajal päris edukalt liikuma

Mind huvitab see kah, kas antud jahutussüsteemi lahendus toimib...M50 jaoks oleks sellest vähe ka 10 minutiseks sõiduks

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008