
Bmw 520i 1983, Helar1
Eilsed pildid on välguga tehtud, tegelikult on värv hoopis tumedam ning varjust muutub peaaegu mustaks. Päikse käes jääb tooniks tumeroheline. Täna sai igatahes auto koju toodud, pettumuseks on et, mõni detail tuleb uuesti värvida, kuna olin laisk ja mõned vead jäid sisse. Ei ole hullu, väga metsikut midagi teha pole, kuid siiski. Nädalavahetusel paigutab mootori sinna kuhu ta peaks käima ning vaatab esisilla üle.
Vähem möla rohkem pilte!



Vähem möla rohkem pilte!



Midagi on jälle tehtud:
Lisarihma seib roolivõimu pumba jaoks uuele mootorile, millel seda polnud

Korralikumad tuleraamid said otsitud ja neid taastatud

Samuti said korralikumad tuled komplekteeritud, kaugtuled siis

Lähituled, ühel klaasil kõvasti kivitäkkeid, pildilt aru saada, kaugtule klaasid samasugused

Sidur koos käigukastiga sai maha võetud ning ootab nüüd uuele mootorile peale panekut, samuti ka starter, genekas, roolivõimu pump ning süütejuhtmed.

Uuel nädalal loodan mootori peale panna ja juhtmestiku ühendada, siis tuleb üle vaadata kütusetorustik ning leida korralikum paak.
terv,
Helar
Lisarihma seib roolivõimu pumba jaoks uuele mootorile, millel seda polnud

Korralikumad tuleraamid said otsitud ja neid taastatud

Samuti said korralikumad tuled komplekteeritud, kaugtuled siis

Lähituled, ühel klaasil kõvasti kivitäkkeid, pildilt aru saada, kaugtule klaasid samasugused

Sidur koos käigukastiga sai maha võetud ning ootab nüüd uuele mootorile peale panekut, samuti ka starter, genekas, roolivõimu pump ning süütejuhtmed.

Uuel nädalal loodan mootori peale panna ja juhtmestiku ühendada, siis tuleb üle vaadata kütusetorustik ning leida korralikum paak.
terv,
Helar
Differ sai alt võetud, kellel soovi on siis tehke pakkumine!

Mootor peal siis

Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.

Sai veel kunagi korralikumad tulelülitid pandud, huvitav, et kaks tuledelüliti blokki oli ja mõlemad olid täiesti erinevad.

Hetkel kõik,
terv,
Helar

Mootor peal siis

Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.

Sai veel kunagi korralikumad tulelülitid pandud, huvitav, et kaks tuledelüliti blokki oli ja mõlemad olid täiesti erinevad.

Hetkel kõik,
terv,
Helar
No neid kraapse sa küll välja ei saa ! (Kui siis ainult värvides)Helar1 kirjutas: Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.
Ja see et sa kahe kihi vahel piisavalt kaua kuivada ei lasknud, pole ka süü sellele.
Süü on väga lihtne. Sitt eeltöö ! Variant on veel liiga vedel värv või liiga õhukene kiht värvi.
Muide mis paberiga lihvitud on ?
Pildijärgi võiks öelda et 120nega

Jooksu sa poleerid välja. Järelkuivamist ja neid liivapaberi kraapse mitte.
+61438856151
Kraapsud saangi välja uuesti värvimisega. Ei mõelnud seda poleerida ega midagi, vaid siiski värvida. See, et ma kahe kihi vahel piisavalt kuivada ei lasknud põhjustas värvi "jooksmise" mitte neid kraapse...heigo kirjutas:No neid kraapse sa küll välja ei saa ! (Kui siis ainult värvides)Helar1 kirjutas: Uksed ja üks tagatiiva ülemine osa kohati sellised, oma viga... Oli vaja ikka kiirelt ülevärvida. Need vead saavad varsti eemaldatud, mõned jooksud ka sees kahjuks ikka, jällegi oma viga, ei lasknud kahe kihivahel piisavalt kuivada ja lasin pmst kaks paksu kihti kohe üksteise selga.
Ja see et sa kahe kihi vahel piisavalt kaua kuivada ei lasknud, pole ka süü sellele.
Süü on väga lihtne. Sitt eeltöö ! Variant on veel liiga vedel värv või liiga õhukene kiht värvi.
Muide mis paberiga lihvitud on ?
Pildijärgi võiks öelda et 120nega![]()
Jooksu sa poleerid välja. Järelkuivamist ja neid liivapaberi kraapse mitte.

Need peaks olema mingi 240 paberi jäljed seal. Sai käidud küll üle 320 ja 400, kuid olin siiski lohakas. Arvestades oma töökogemust, vanust ja muid tegureid, siis töö on hea. Kiirustada enam pole mõttet, eks vigadest õpitakse...
terv,
Helar
No siis küll
Üldiselt las kuivab veel korralikult, kuna värv ja kõik muu jama kuivab päris kaua järgi.
Kui sa praegu peaksid uuesti värvima, siis võib juhtuda et mingi ajapärast on uuesti sealt kraapsud väljas.
Siis 320ga või 400ga vesilihv ja peaks okei olema.
Miks vesilihv ? Siis on mõnusam ja parem lihvida

Üldiselt las kuivab veel korralikult, kuna värv ja kõik muu jama kuivab päris kaua järgi.
Kui sa praegu peaksid uuesti värvima, siis võib juhtuda et mingi ajapärast on uuesti sealt kraapsud väljas.
Siis 320ga või 400ga vesilihv ja peaks okei olema.
Miks vesilihv ? Siis on mõnusam ja parem lihvida
+61438856151
Värvi alla vesilihv paberitega P800 tavalisele mitte metallikule ja P1000 siis metallik värvile. Jämedamate paberitega oht et võivad hiljem lihvimis jäljed sisse kuivada. Ka krundi alla ei tohiks viimast lihvi jätta alla P400 liivapaberi kuna ka krunt kuivab hiljem sisse, näiteks kui lihvid krundi alla mingi 120-180 paberiga ning kimad sinna paksult krunti peale ning siis lihvid krundi 800-1000 paberiga siledaks ning värvid üle ja esialgu on kõik ilus ja sile, juhtub ikkagi hiljem mingi ajapärast, et see krunt kuivab sinna 120-180 paberi lihvimis jälgedesse sisse ja need lihvimis jäljed kõik uuesti näha.
Sinu pildilt paistev näeb täpselt selle moodi välja.
Sinu pildilt paistev näeb täpselt selle moodi välja.
Vale jutt !epm 12 kirjutas:Värvi alla vesilihv paberitega P800 tavalisele mitte metallikule ja P1000 siis metallik värvile.
Tehnoloogiad on juba niipalju edasi arenenud, et metallikvärvile tegin mina juba 4 aastat tagasi 600ga kuivlihvi.
Ja ei kuivanud midagi järgi.
Ja tavalisele pinnakale on 320/400 ideaalne.
Ja 1000ga vesilihv on ikka overkill .
See muutub nii libedaks, et on oht, et mingihetk lööb värvi/laki lahti lihtsalt.
Ja üleüldse tänapäeval pole enam vaja isegi vesilihvi. vesilihv on juba oldschool tegelikult.
+61438856151