Otsisin teemat aga ei leidnud midagi.
Kuna seda motot tehasest e28 peale pandud pole, siis tekkis küsimus, et kui kerge/raske selle peale panek on? Praegu on peal m20b20 92kw.
Mootori kinnitused jne peaks kõik ju sama olema, väliselt on ju samasugused need. Huvitab just, et kuidas karter istub ja juhtmestiku ühendamine. Karteri peaks vist 2.0 oma ka panna, kui on erinevad üldse. Juhtmestiku poole pealt on mõlemad vanema tüübi omad, et ei tohiks samuti väga keeruline olla. Käigukast peaks ka ju sama olema.
Et keegi võiks natuke pajatada sel teemal.
e28-le e30 m20b23 mootor
e28-le e30 m20b23 mootor
e28 520i 85a.
Tel: 56765614
Tel: 56765614
kõige lihtsam alguses ikka uurida realoem'st või bmwfans'st. eks seal peaks laias laastus olema erinevused ja sarnasused näha.
e30 õlivann peaks vist küll olema erinev, aga käigukast vaevalt.
miks sinna üldse sellist mootorit tahad panna? kas ei oleks mõtekam siis juba midagi muud, suuremat? tehnoloogiliselt ei ole b23 minumeelest midagi paremat ning jõudu sealt ka ju palju juurde ei saa. m30 swap oleks nagu mõistlikum, ja midagi suurema kubatuuriga, alates 2.8'st näiteks.
e30 õlivann peaks vist küll olema erinev, aga käigukast vaevalt.
miks sinna üldse sellist mootorit tahad panna? kas ei oleks mõtekam siis juba midagi muud, suuremat? tehnoloogiliselt ei ole b23 minumeelest midagi paremat ning jõudu sealt ka ju palju juurde ei saa. m30 swap oleks nagu mõistlikum, ja midagi suurema kubatuuriga, alates 2.8'st näiteks.
nojah, ju siis pakuti ikka tõesti NII HEA hinnaga
sest ega need m30 motod nüüd ka teab, mis kallilt ei liigu.
ma ei tea kui ilmselgelt asisem see 18kw nüüd just on, eks seda tunda ole, kuid ise ei hakkaks vist selle pärast mootori vahetusega tegelema. teine asi muidugi kui 92'ne juba igast otsast täielik rape on.

ma ei tea kui ilmselgelt asisem see 18kw nüüd just on, eks seda tunda ole, kuid ise ei hakkaks vist selle pärast mootori vahetusega tegelema. teine asi muidugi kui 92'ne juba igast otsast täielik rape on.