Kahju, et seda kontrollida ei saa, minu 2 eelmist E21 võinuks kirjelduste järgi küll S editionid olla - esimesel (320) värv opalgrün metallic, sametsisu ja uksepolstrid, nahkrool, esispoiler, 4x peatoed. Vedrud olid sel samas üsna kõrged ja pehmed. Teine oli E21 kohta väga luksuslik - sarnaseid toodeti minuteada alla 1000 eksemplari. Graphitmetallic värv, tehase el. aknad, plokkdiffer, El. reguleeritavad soojendusega recarod, 4x peatoed jne.nuga kirjutas:Arvo kirjutas: Kerenumbriga on nii ja naa. Ükski vin dekooder seda ei ütle, kas tegemist on edition s'ga või mitte. Samas on kõigi nende kerenumbrid suhteliselt lähestikku.
E21 S editionid
E21 S editionid
Koliks selle teemaga siia, et mitte läbustada sysi müügikuulutust.
Täpsustame lähteandmed.
Kõigepealt mõned viited:
http://e21.tricord.cjb.net/e21/about/sp ... itions.php
http://www.bmwe21.net/editions.htm
Ise olen lisaks eelnevatele teinud selliseid tähelepanekud:
* Kunagi ei ole neil nelja peatuge.
* Katuseluuk võib olla ja võib ka mitte olla.
* vin koodi seitsmest viimasest numbrist, ehk siis masina järjekorranumbrist kolm esimest numbrit on 840. Sellise vin'i ja tumehalli värvusega 323i'sid oli '97 aasta seisuga eesti registris 4 tk. Nendest üks on praeguseks minu, ja teine sysi oma.
* räägitakse ka kahes toonis värvkattest. See oli tõenäoliselt lisavõimalus, mitte kõigi edition s'ide eripära. Kahes toonis värvkattega 323i on ka selles videoklipis: http://www.bmwclassic.ee/E21_323i.wmv
Arvo, sinu esimene 320 ei saa kuidagi edition s olla, kuna neid tehti ainult 323i'na. Samas klapib see kirjeldus edition e omaga
Teise kohta aga on imelik, et sa ütled et tehase el. aknad ja soojendusega istmed. Ma pole kirjandust uurides (ja seda pole mitte vähe) ühtegi tõendit leidnud, et tehas oleks e21'le elektriaknaid paigaldanud.
Mis mudel see teine oli? Räägi sellest täpsemalt [/url]
Kõigepealt mõned viited:
http://e21.tricord.cjb.net/e21/about/sp ... itions.php
http://www.bmwe21.net/editions.htm
Ise olen lisaks eelnevatele teinud selliseid tähelepanekud:
* Kunagi ei ole neil nelja peatuge.
* Katuseluuk võib olla ja võib ka mitte olla.
* vin koodi seitsmest viimasest numbrist, ehk siis masina järjekorranumbrist kolm esimest numbrit on 840. Sellise vin'i ja tumehalli värvusega 323i'sid oli '97 aasta seisuga eesti registris 4 tk. Nendest üks on praeguseks minu, ja teine sysi oma.
* räägitakse ka kahes toonis värvkattest. See oli tõenäoliselt lisavõimalus, mitte kõigi edition s'ide eripära. Kahes toonis värvkattega 323i on ka selles videoklipis: http://www.bmwclassic.ee/E21_323i.wmv
Arvo, sinu esimene 320 ei saa kuidagi edition s olla, kuna neid tehti ainult 323i'na. Samas klapib see kirjeldus edition e omaga
Teise kohta aga on imelik, et sa ütled et tehase el. aknad ja soojendusega istmed. Ma pole kirjandust uurides (ja seda pole mitte vähe) ühtegi tõendit leidnud, et tehas oleks e21'le elektriaknaid paigaldanud.
Mis mudel see teine oli? Räägi sellest täpsemalt [/url]
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Oluline detail edition s'i identifitseerimisel on asjaolu, et ainult edition s ja e'l olid tehasest värvitud küljepeeglid. Tihti on e21'dedel peeglid hiljem üle värvitud aga siiski on originaalvärv tuvastatav sellega, et lakikiht ei tahtnud seal väga hästi peal püsida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
See oli 81 aasta 323i... 4 käigulise kastiga muideks, ehk siis enne 81a läbiviidud uuenduskuuri toodetud variant. El. akende koha pealt ma ei julge 100% väita, et BMW tehas need sinna pani, konstruktsioon oli tunduvalt erinev teistest sama ajastu BMW el akendest. Samas pakkus IIRC ka ETK E21 jaoks el. aknaid.nuga kirjutas: Teise kohta aga on imelik, et sa ütled et tehase el. aknad ja soojendusega istmed. Ma pole kirjandust uurides (ja seda pole mitte vähe) ühtegi tõendit leidnud, et tehas oleks e21'le elektriaknaid paigaldanud.
Mis mudel see teine oli? Räägi sellest täpsemalt [/url]
Istmete koha pealt võib enam-vähem kindel olla, istme küljel raamil oli kleeps kus oli peal kuupäev jms info ning kiri , et istmed on E21 jaoks toodetud vms. Elektriliselt reguleeritav oli ainult seljatugi. Istmed ise välimuselt samasugused nagu tavalised recarod, peatugi oli tunduvalt erinev. Kahjuks ei ole mul selle auto sisust vist fotosid tehtud, olemas ainult paar pilti välimusest. Katsun lähiajal sisse scannida ja galeriisse riputada.
Ise sõitsin sellega 97-98 aastatel vist, juba siis oli auto paras raibe - minust eelnevad rullnokad olid pööretepiiraja maha võtnud jne "tuuninud" ... samas tuleb au anda M20 mootorile - osuti käis minu ja ka järgmise omaniku käes korduvalt 7500 pöörde juures ja jäi ühte tükki
Viimati nägin seda autot paar aastat tagasi Tallinna kesklinnas ühe maja hoovis seismas, tänaseks ilmselt juba vanaraud
Hmmm... See peaks olema bmw foorumi kasutaja madisss (galeriis madis) käes doonorina. Praktiliselt ainult kere ja mootor pidi järgi olema
On tuttav: http://www.pilt.ee/photo/73171/1211862/?
On tuttav: http://www.pilt.ee/photo/73171/1211862/?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Seesama jah.nuga kirjutas:Hmmm... See peaks olema bmw foorumi kasutaja madisss (galeriis madis) käes doonorina. Praktiliselt ainult kere ja mootor pidi järgi olema
On tuttav: http://www.pilt.ee/photo/73171/1211862/?
Re: E21 S editionid
Oot aga mis 1000 eksemplarist siin jutt? See oli kah mingi eriversioon?Arvo kirjutas:Teine oli E21 kohta väga luksuslik - sarnaseid toodeti minuteada alla 1000 eksemplari. Graphitmetallic värv, tehase el. aknad, plokkdiffer, El. reguleeritavad soojendusega recarod, 4x peatoed jne.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sellega võis selline stsenaarium olla, et e21 recarote relssidele istutati mingi teise mudeli recarodArvo kirjutas: Istmete koha pealt võib enam-vähem kindel olla, istme küljel raamil oli kleeps kus oli peal kuupäev jms info ning kiri , et istmed on E21 jaoks toodetud vms. Elektriliselt reguleeritav oli ainult seljatugi. Istmed ise välimuselt samasugused nagu tavalised recarod, peatugi oli tunduvalt erinev.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kunagi ammu (siis kui selle auto omanik olin) mingilt veebsaidilt lugesin, et väike kogus sarnaseid el. lisadega toodeti. Ühtegi konkreetset allikat millele viidata hetkel käepärast pole. Samas on veel variant, et antud lisad ladus sinna külge mingi tollane tuuningufirma, nagu schnitzer või harge...nuga kirjutas: Sellega võis selline stsenaarium olla, et e21 recarote relssidele istutati mingi teise mudeli recarod
Eile sattusime saatuse tahtel kokku Arvo vana e21 jäänustega.
El akendest rääkis mees, kes oli nende hingeeluga tutvunud (Madis), et need olid nähtavasti ise paigaldatud, kuna mootor asus ukse all nurgas ja sealt läksid trossid aknavända kohale. Ja vastavalt sellele, kumba pidi siis mootor käis, käisid ka aknad. Samuti olid lülitid ise lõigatud uksepolstrite sisse. Seda võis teha ka ehk mõni aftermarket tooteid pakkuv firma?
Kahjuks need el aknad on maha müüdud non e21 autole, küll aga pole neid veel paigaldatud ning Madis lubas ka pilte organiseerida neist.
Sysi.
Hurraaga läksime kohe plokkdiffri kallale, mis sai kindluse mõttes isegi lahti võetud... aga ei miskit täiesti tavaline differ . Võta nüüd näpust, kas see on kogu aeg selline olnud või siis vahetatud? (Tegu oli siiski 3.45 ülekandega e. 323i diffriga).Teine oli E21 kohta väga luksuslik - sarnaseid toodeti minuteada alla 1000 eksemplari. Graphitmetallic värv, tehase el. aknad, plokkdiffer, El. reguleeritavad soojendusega recarod, 4x peatoed jne.
El akendest rääkis mees, kes oli nende hingeeluga tutvunud (Madis), et need olid nähtavasti ise paigaldatud, kuna mootor asus ukse all nurgas ja sealt läksid trossid aknavända kohale. Ja vastavalt sellele, kumba pidi siis mootor käis, käisid ka aknad. Samuti olid lülitid ise lõigatud uksepolstrite sisse. Seda võis teha ka ehk mõni aftermarket tooteid pakkuv firma?
Kahjuks need el aknad on maha müüdud non e21 autole, küll aga pole neid veel paigaldatud ning Madis lubas ka pilte organiseerida neist.
Sysi.
Differ võib vabalt olla ära müüdud, laiali lastud vms. Seda sai spetsiaalselt kontrollitud ja seal OLI plokkdiffer.
Ma ausalt öeldes natuke imestan, et sellest autost üldse veel midagi alles on... pärast seda kui mina ta maha müüsin (vist 98 aastal) oli sellel autol veel vähemalt 4 omanikku, enne mind on see auto 6-7 eestlase käest läbi käinud Ehk siis väga kirju minevikuga masin ja kui arvestada et enamus tema omanikest olid parajad rullnokad (ka mina ise ) siis mootor pidas sellele valule väga hästi vastu.
Edit: kas tal need el. reguleeritavad recaro istmed olid alles?
Ma ausalt öeldes natuke imestan, et sellest autost üldse veel midagi alles on... pärast seda kui mina ta maha müüsin (vist 98 aastal) oli sellel autol veel vähemalt 4 omanikku, enne mind on see auto 6-7 eestlase käest läbi käinud Ehk siis väga kirju minevikuga masin ja kui arvestada et enamus tema omanikest olid parajad rullnokad (ka mina ise ) siis mootor pidas sellele valule väga hästi vastu.
Edit: kas tal need el. reguleeritavad recaro istmed olid alles?
Madise abiga on nüüd siis Arvo endise 323i olemus paljastatud
Tegemist oli siis tõenäoliselt MK-Motorspordi nägemusega 323i'st
Selle tõestuseks
MK-Motorspordi kataloog: http://bmwclassic.ee/323/album86
Madise käes olevad detailid: http://bmwclassic.ee/323/album182
Väga kahju muidugi, et see haruldus praeguseks komplektsena säilinud ei ole
Tegemist oli siis tõenäoliselt MK-Motorspordi nägemusega 323i'st
Selle tõestuseks
MK-Motorspordi kataloog: http://bmwclassic.ee/323/album86
Madise käes olevad detailid: http://bmwclassic.ee/323/album182
Väga kahju muidugi, et see haruldus praeguseks komplektsena säilinud ei ole
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Terve saade (81mb): http://bmwclassic.ee/80special.wmvmust318 kirjutas:vabanust et veidi offtopic küsimus kas seda video link oligi väike või jätkub see edasi?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
tnxnuga kirjutas:Terve saade (81mb): http://bmwclassic.ee/80special.wmvmust318 kirjutas:vabanust et veidi offtopic küsimus kas seda video link oligi väike või jätkub see edasi?