E28 jõnksutab
E28 jõnksutab
Võtsin ükspäev pikema reisi ette aga poole tee peal hakkas auto lambist jõnksutama. 90 pealt kadus pöörded / jõud tagant ära. Ja seda mitte pidevalt vaid aeg-ajalt hakkas jõnksutama. Kallasin pudeli bensiini lisandit sisse ja mõnda aega ta enam sellist trikki ei teinud. Tagasiteel hakkas sama jama uuesti ja kuni koduni välja. Järgmine päev aga oli kõik korras ja enam ta sellist nalja pole teinud.
Sõber pakkus et jagajakaane alune on must, et sellest see viga. Vaatasin üle ja oli täitsa puhas, suvel vahetasin ta ära ka muide.
Oskab keegi aidata? Pärast seda trikki ei julgegi pikemat sõitu ette võtta kuna kardan et võib sama asi korduda.
Masinaks siis 518i 87 aastast.
Sõber pakkus et jagajakaane alune on must, et sellest see viga. Vaatasin üle ja oli täitsa puhas, suvel vahetasin ta ära ka muide.
Oskab keegi aidata? Pärast seda trikki ei julgegi pikemat sõitu ette võtta kuna kardan et võib sama asi korduda.
Masinaks siis 518i 87 aastast.
Mul oli umbes sama jama ja olin 101 % kindel, et asi bensupumbas vms ja jaurasin ja jaurasin aga diagnostika ütles, et õhulugeja hoopis! 
Õhulugejal ongi komme niimodi teha, et päris katki ta ei lähegi kohe, vaid võib niimodi jõnksutades kesta sul pea aasta aega. Lõpuks hakkab nii olema, et jõnksutab sind juba istmelt välja, samas, lülitad auto välja ja sõidab 100 km korralikult ilma jamamata. Niiet proovi igaksjuhuks see ära vahetada.

Õhulugejal ongi komme niimodi teha, et päris katki ta ei lähegi kohe, vaid võib niimodi jõnksutades kesta sul pea aasta aega. Lõpuks hakkab nii olema, et jõnksutab sind juba istmelt välja, samas, lülitad auto välja ja sõidab 100 km korralikult ilma jamamata. Niiet proovi igaksjuhuks see ära vahetada.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Ära näpi õhulugejat ega filtrit . Vaheta terve jagaja ära ,võta lammutusest prooviks kasvõi ja siis vaata edasi. Ma olen 99 protsenti kindel et jagajas on asi mitte selle kaanes.See asi on omal läbi elatud. Enne seda jamasime 2 päeva pihustite vaakumivoolikute ja filtriga.Peale terve jagaja vahetust sai timmi. Hiljem võtsin jagaja lahti ja seal olid selle võlli tekstoliit seibid läbi kulunud. Aga neid pole mõtet vahetada ma arvan.
Kui autol see n.ö. "hoog" peale tuleb, siis kui tühikäigul hoian pöördeid ca 3000-4000 peal, siis kogu auto hakkab nagu rappuma kergelt vms.
Ja tühikäigul ei käi mootor ühtlaselt ka. Sumpast on kuulda mingeid imelikke plakse, nagu bensiin plahvataks sumbutis. Ehk siis süüde oleks nagu vale?
Oskab keegi öelda, kas 518i'l on mingi andur, mis ise üritab süüdet õigeks keerata?
Uusi pakkumisi, mis võib viga olla?
Ja tühikäigul ei käi mootor ühtlaselt ka. Sumpast on kuulda mingeid imelikke plakse, nagu bensiin plahvataks sumbutis. Ehk siis süüde oleks nagu vale?
Oskab keegi öelda, kas 518i'l on mingi andur, mis ise üritab süüdet õigeks keerata?
Uusi pakkumisi, mis võib viga olla?
Niisiis, kuna ei olnud kindel, kas tegu on jagaja või õhulugeja anduriga, otsustasin kõigepealt minna oma masinaga diagnostikasse.
Ja mida ma sealt teada sain...
Jagaja ja õhulugeja olid tiptop! Vaid hoopis süüde oli vale. Süüde peab olema 30(kraadi?) , aga mul oli 60 peal. Seejärel jagaja membraan lasi läbi, kuid see kompenseeriti sellega, et keerati süüde 42.5 peale. Ja lõpetuseks, auto ajus oli mingi tinutus lahti tulnud, mis reguleeris pihustite tööd.
Ja nüüd on kõik timmis. kW'e oleks ka nagu juurde tulnud
Üldiselt enne kui suuremat plekki hakkate juppide peale raiskama, käige diagnostikast läbi. Natuke maksab see üritus, kuid vähemalt saab vea teada!
Ja mida ma sealt teada sain...
Jagaja ja õhulugeja olid tiptop! Vaid hoopis süüde oli vale. Süüde peab olema 30(kraadi?) , aga mul oli 60 peal. Seejärel jagaja membraan lasi läbi, kuid see kompenseeriti sellega, et keerati süüde 42.5 peale. Ja lõpetuseks, auto ajus oli mingi tinutus lahti tulnud, mis reguleeris pihustite tööd.
Ja nüüd on kõik timmis. kW'e oleks ka nagu juurde tulnud

Üldiselt enne kui suuremat plekki hakkate juppide peale raiskama, käige diagnostikast läbi. Natuke maksab see üritus, kuid vähemalt saab vea teada!
Ju siis ma käisin omaga vales kohas diagnostias-mida ikka on juhtunud vahel. Aga mina diagnostikast abi ei saanud tol korral kuigi sümptomid olid samad. Vahetati ainult enamused vaakumitorud ja bens. filter välja millest abi polnud. Ja peale seda tundsin et loota saab ainult iseendale ja hakkasin jubinaid vahetades katsetama kuni korda sain. Aga igaljuhul tore kui said asja korda.
Läbustan natuke teemat, kuna ei saa ütlemata jätta, et e28 on siiski nii vana mudel et siin pole imestada midagi kui osad diagnostika juhtmed läbi on jõudnud mädaneda. Peaks enda omaga samuti minema lihtsalt kontrolli kuid samas paneb mõtlema tõesti kui õieti ja kui palju asju ma sealt diagnostika ekraanilt näen.
Üldiselt jälle hakkas bemmu jõnksutama. Tallinnasse sõites oli kõik timmis, Tallinna linnas samamoodi, kuid linnast välja sõites tundsin et kiirendus pole see, mis peaks... Ja poolel teel tagasi hakkaski jõnksutamine uuesti pihta.
Ei kujuta ette, mis tal hakkas. Äkki see tinutus tuli jälle lahti. Plaan on uuesti sinna töökotta auto viia, eks näis mis nad ütlevad.
Ei kujuta ette, mis tal hakkas. Äkki see tinutus tuli jälle lahti. Plaan on uuesti sinna töökotta auto viia, eks näis mis nad ütlevad.
Vaata igaksjuhuks ka minu teema üle, äkki saad kodus paljusid asju ise üle vaadata. See on siinsamas kategoorias kleepsuna...ise olen sealt päris palju lahendusi leidnud. Muidugi ei saa välistada, et kuskil on mingi tõsiselt idiootne viga jälle, a la nagu sul oli juba, et kuskil pisike juhe tinutusest lahti tulnud. Aga esmalt basic üle vaadata, siis juba edasi.
NB! Need veateated ongi muideks võetud E28 remondimanualist.
NB! Need veateated ongi muideks võetud E28 remondimanualist.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d