Lumetorm
juba teist päeva olnud löögivalmiduses ja pole veel oma e34 kinni jäänud kuigi kohati on lumi üle stange, tõsi see on et hai on soojas talvekorteris kus ka sõber sulamas käib... et kõrvalteedel kinni ei jääks on abiks sellised rehvid

tunnen puudust lsd-st või kembist ning põhjakattest...
mõnusat sumpamist kõigile, ise naudin seda täiel rinnal ja tahaks veel lund juurde...


tunnen puudust lsd-st või kembist ning põhjakattest...
mõnusat sumpamist kõigile, ise naudin seda täiel rinnal ja tahaks veel lund juurde...

e28...
Hetkel väga lõbus haiga liigelda
Lihtsalt korralikud rehvid peavad olema ja soovitavalt väike lisaraskus pagassis, no ja kui lisada veel lsd siis mina olen rahul. Läbivus päris hea, siiani veel kinni pole jäänud.
Mis abimehi puudutab siis nendest pigem kahju kui kasu, ilma saab väga vabalt hakkama
Mis puudutab aga talve ja haiga sõitmisesse, siis pigem sõidan autoga mis mulle meeldib ja sõidumõnu pakub ja kulutan hiljem raha talvekahjude parandamisele, kui et ostan selle raha eest suva käru omale veel lisaks
Siiani olin sama mõtlemisega, et hai talvel seisab ja peab olema teine auto, ja oligi uus liisinguauto. Aga hetkel panen pigem iga kuu selle liisinguraha kõrvale ja kulutan hiljem remondile. Pealegi pole mu auto mingi muuseumi eksemplar, ega ka üliheas korras, värvi/keretöid oleks nagunii vaja teha, võibolla peale seda tilguks süda verd ja talvel enam ei sõidaks

Mis abimehi puudutab siis nendest pigem kahju kui kasu, ilma saab väga vabalt hakkama

Mis puudutab aga talve ja haiga sõitmisesse, siis pigem sõidan autoga mis mulle meeldib ja sõidumõnu pakub ja kulutan hiljem raha talvekahjude parandamisele, kui et ostan selle raha eest suva käru omale veel lisaks

Siiani olin sama mõtlemisega, et hai talvel seisab ja peab olema teine auto, ja oligi uus liisinguauto. Aga hetkel panen pigem iga kuu selle liisinguraha kõrvale ja kulutan hiljem remondile. Pealegi pole mu auto mingi muuseumi eksemplar, ega ka üliheas korras, värvi/keretöid oleks nagunii vaja teha, võibolla peale seda tilguks süda verd ja talvel enam ei sõidaks

ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
külma vastu poleks küll miskit aga lumest ei taha küll enam miskit kuulda,kui juurde veel palju lund peaks tulema siis see aasta omal küll ainus rajal sõitmis võimalus sedasi varsti jossiga v millegi sellisega.karmo kirjutas:isegi kogu aeg igal pool ringi funimas.
Tahaks ka lund ja külma rohkem juurde, et saaks jõepeale rada tegema hakata

kontakt nr 56370561. +358465577721
Aga kui lund pole ei saa ju korralikku rada teha, valli on ka ikka raja äärde vaja muidu sõidetakse rada kohe laiemaks ja songitakse kohe ära, kontuurid peaks ikka korralikult nähe olemaj6x19 kirjutas:külma vastu poleks küll miskit aga lumest ei taha küll enam miskit kuulda,kui juurde veel palju lund peaks tulema siis see aasta omal küll ainus rajal sõitmis võimalus sedasi varsti jossiga v millegi sellisega.karmo kirjutas:isegi kogu aeg igal pool ringi funimas.
Tahaks ka lund ja külma rohkem juurde, et saaks jõepeale rada tegema hakata

Igaljuhul ma lähen ajan nüüd hainina garaazist välja

Oma jutuga võiks mõned ikka normaalsuse piiridesse jääda, meetristes hangedes sõitmine on ikka paras kalamehe jutt.
Muidu tahtsin sellepärast uurida, et endal on jube E28 pisik küljes, kunagi isal oli see auto, aga müüs maha kahjuks. Siiani kõige mõnusam auto, milles sees olen istunud. Isa jutu järgi oli sellega talvel väga sitt sõita, kuid ma olen aru saanud, et tema jutt on tihtipeale väga üle pingutatud selles osas või olid lihtsalt tal sitad rehvid all. Rääkis kunagi, kui maja ehitamise aegu käis maja kütmas, siis kütmise aja jooksul oli vahepeal u 10cm lörtsine lumi maha sadanud ja pärast enam autoga hoovilt minema ei olevat enne saanud, kui pidi lund ära lükkama. Muidugi tollel polnud LSD diffrit ka.
Ise pole kunagi tagaveoga talvel sõita saanud, nii et ei oska kommenteerida. Kuidas muidu teie kogemusest E28 lumes sõita (läbivus) on või kohalt minema saada?
Endal audi 80 b4 praegu kasutuses, sellega on lumes läbivus üllatavalt hea.
Muidu tahtsin sellepärast uurida, et endal on jube E28 pisik küljes, kunagi isal oli see auto, aga müüs maha kahjuks. Siiani kõige mõnusam auto, milles sees olen istunud. Isa jutu järgi oli sellega talvel väga sitt sõita, kuid ma olen aru saanud, et tema jutt on tihtipeale väga üle pingutatud selles osas või olid lihtsalt tal sitad rehvid all. Rääkis kunagi, kui maja ehitamise aegu käis maja kütmas, siis kütmise aja jooksul oli vahepeal u 10cm lörtsine lumi maha sadanud ja pärast enam autoga hoovilt minema ei olevat enne saanud, kui pidi lund ära lükkama. Muidugi tollel polnud LSD diffrit ka.
Ise pole kunagi tagaveoga talvel sõita saanud, nii et ei oska kommenteerida. Kuidas muidu teie kogemusest E28 lumes sõita (läbivus) on või kohalt minema saada?
Endal audi 80 b4 praegu kasutuses, sellega on lumes läbivus üllatavalt hea.
Olen korra oma e28 535iga lumetormis liigelnud ja kinni ei jäänd vaatamata suverehvidele mis tol hetkel all olid aga jah minu autol oli lsd olemas.
Sõbra e28 525i ma ütleks, et on ka üsna hea läbivusega kuigi lsd-ed tal pole, orginaal vedruga e28 hea kliirensiga(st. üsna kõrge) ka.
Sõbra e28 525i ma ütleks, et on ka üsna hea läbivusega kuigi lsd-ed tal pole, orginaal vedruga e28 hea kliirensiga(st. üsna kõrge) ka.
E28 525e & E28 535i
pole vahet, mis veoline auto on, või et kas tal on hainina või mingi muu nina. loeb see kui korralik on rehv ning kui mitu ratast veab...kas üks, kaks või neli! nojah, auto kõrgus määrab ka, kui ikka lumi juba nii sügav või auto nii madal on
mis ma tahan öelda on see, et kui vaja siis liigub vana klassikaline bmw lumes samamoodi nagu uus ja uhke 10 arvutiga varustatud imerelv.
kui rääkida kogemustest siis unustamatu kogemus oli sõita kruvikummiga (u. 150 per rehv) jäärajal keevitatud diffriga E28'ga. ossa püha pauk kus see lendas minema, pole 4-vedu vajagi

mis ma tahan öelda on see, et kui vaja siis liigub vana klassikaline bmw lumes samamoodi nagu uus ja uhke 10 arvutiga varustatud imerelv.
kui rääkida kogemustest siis unustamatu kogemus oli sõita kruvikummiga (u. 150 per rehv) jäärajal keevitatud diffriga E28'ga. ossa püha pauk kus see lendas minema, pole 4-vedu vajagi

suht loll jutt ,et 10 cm se lume puhul kusagile ei liigu,2 või 3 käik ja veidi siduriga mängida ning saab liikuma küll.sedasi saand läbitud 520i küll e34 kerega isendiga u 30 cm paksust lund.ütleks isegi,et vanema masina läbivus on palju parem kui uuematel(omadest kogemustest.või ei ole lihtsalt uuemad masinad mulle.)Heldur92 kirjutas:Oma jutuga võiks mõned ikka normaalsuse piiridesse jääda, meetristes hangedes sõitmine on ikka paras kalamehe jutt.
Muidu tahtsin sellepärast uurida, et endal on jube E28 pisik küljes, kunagi isal oli see auto, aga müüs maha kahjuks. Siiani kõige mõnusam auto, milles sees olen istunud. Isa jutu järgi oli sellega talvel väga sitt sõita, kuid ma olen aru saanud, et tema jutt on tihtipeale väga üle pingutatud selles osas või olid lihtsalt tal sitad rehvid all. Rääkis kunagi, kui maja ehitamise aegu käis maja kütmas, siis kütmise aja jooksul oli vahepeal u 10cm lörtsine lumi maha sadanud ja pärast enam autoga hoovilt minema ei olevat enne saanud, kui pidi lund ära lükkama. Muidugi tollel polnud LSD diffrit ka.
Ise pole kunagi tagaveoga talvel sõita saanud, nii et ei oska kommenteerida. Kuidas muidu teie kogemusest E28 lumes sõita (läbivus) on või kohalt minema saada?
Endal audi 80 b4 praegu kasutuses, sellega on lumes läbivus üllatavalt hea.
kontakt nr 56370561. +358465577721