BMW e28, 520i 87a mkudak
täna sain ühe hea uudise ja ühe halva, halb on siis see, et velgi pole ikka veel tegema hakatud ja hea uudis on see, et sain devorist sponsorlus korras autole tasuta värvi ja laki. Algul oli plaan auto üle võõbata matt acryl valgega, nüüd saan laki aluse valgega ja sinna peale matt lakk mis jääb kindlasti kõvasti parem, suure saladus katte all võin õelda, et on ka ära tellitud fosfor värv millega tulevad siis auto peale need väiksed lisad mida sai algul mainitud
Neile kes ei tea: Fosfor värv helendab siis pimedas 4-12h olenevalt sellest kui palju ja hästi on ta suutnud valgust endase talletada
Neile kes ei tea: Fosfor värv helendab siis pimedas 4-12h olenevalt sellest kui palju ja hästi on ta suutnud valgust endase talletada
selle pildi puhul siis juba rattad lännu koos esimeste amortidega.-Myyr- kirjutas:See pilt kus ta on nende n.ö tungide peal, meenutab kangesti tallinna pilku " Auto seisab aga rattad lännu!" Asi hakkab looma
PS:omal oli samasugune masin aastast 87 ja rool ei istund e34 kerega 5 selt.
aga jõudu jaksu selle masinaga.
kontakt nr 56370561. +358465577721
paneks siis uued pildid ja natuke juttu ka, velgi pole siiamaani kätte saanud, ei tea mille taga asi seisab, väidetavalt läksid esmaspäeval veljed sirgendamise ja oleks pidanud see nädal kätte saama aga ei midagi. Otsustasin hai maapeale tagasi tuua, tegelt on plaanis asi varsti ette võtta ja lubab ju lund ka ning kes siis lumega tahab väljas tööd teha.
Präegusesks siis kõik, eks annan teada kui midagi muutub
Präegusesks siis kõik, eks annan teada kui midagi muutub
sain lõpuks oma veljed kätte ja värvisin ära ka ning panin oma e34-le alla.
haile ei hakka neid veel alla panema kuna rehvi profiil on selle jaoks liiga kõrge, et haile neid alla panna peaks sinna mingi 40 kõrgusega rehvi panema ja neid ma hakkan otsima vaikselt, panen siis mõned pildid ka koos oma teise autoga.
ja eks läheb kõvemaks koopa rullimiseks kuna need kraabivad ikka koopa serva
haile ei hakka neid veel alla panema kuna rehvi profiil on selle jaoks liiga kõrge, et haile neid alla panna peaks sinna mingi 40 kõrgusega rehvi panema ja neid ma hakkan otsima vaikselt, panen siis mõned pildid ka koos oma teise autoga.
ja eks läheb kõvemaks koopa rullimiseks kuna need kraabivad ikka koopa serva
Mis tegid siis sinna coilid ja nüüd ehitad uuesti patjade peale veel ümber? Ei saa päris hästi aru mis selle vedrustusega siis tehtud on et nii madal on:Dmkudak kirjutas:hetkel on auto amortide ja vedrude peal, niipea kui ma veljed kätte saan tellin padjad ära siis saan täpselt teada kui suur sinna alla mahub ja kuidas püstakut peab tuunima