O: e28 M30Bxx mootori varuosi, e30 324td kardaan (uus pealk)
O: e28 M30Bxx mootori varuosi, e30 324td kardaan (uus pealk)
Tere,
Pakuvad huvi e28 küljest mõned jupid
x - Hooratas, ühemassiline võiks omada ka sidurikompl (leitud)
x- Radiaator e28 radiaator mis istus mõne m30 ees vahva oleks koos lõdvikutega
x- Jagaja kaan ning rootor, m30b30 (Rootor on ehk olemas)
x- e28 gardaan esimene pool m30 (Leitud aga ei ole kindel veel, et lähen seda teed)
Realistlikut hinda küsides tulen kohe järele.
NB!: Võimalus järgi tulla kuhu iganes lihtsalt loodaks paremat varianti kui Võru või Saaremaa
(Ei ole midagi nende kohtade vastu ainult kaugel, Võrust Tartu poole on õudsalt ilusad teed muide)
PS
E-mail: alar_aud@hotmail.com
Tel: 535 44 827
Leitud
Pakuvad huvi e28 küljest mõned jupid
x - Hooratas, ühemassiline võiks omada ka sidurikompl (leitud)
x- Radiaator e28 radiaator mis istus mõne m30 ees vahva oleks koos lõdvikutega
x- Jagaja kaan ning rootor, m30b30 (Rootor on ehk olemas)
x- e28 gardaan esimene pool m30 (Leitud aga ei ole kindel veel, et lähen seda teed)
Realistlikut hinda küsides tulen kohe järele.
NB!: Võimalus järgi tulla kuhu iganes lihtsalt loodaks paremat varianti kui Võru või Saaremaa
(Ei ole midagi nende kohtade vastu ainult kaugel, Võrust Tartu poole on õudsalt ilusad teed muide)
PS
E-mail: alar_aud@hotmail.com
Tel: 535 44 827
Leitud
Viimati muutis 950AUO, 29 Nov 2010 00:20, muudetud 2 korda kokku.
Re: O: e28 M30Bxx mootori ning veeremi varuosi, Pärnumaa
950AUO kirjutas:Tere,
Pakuvad huvi e28 küljest mõned jupid
x - Hooratas, ühemassiline võiks omada ka sidurikompl
x- Radiaator e28 radiaator mis istus mõne m30 ees vahva oleks koos lõdvikutega
x- Jagaja kaan ning rootor, m30b30
x- e28 gardaan esimene pool m30
Realistlikut hinda küsides tulen kohe järele.
NB!: Võimalus järgi tulla kuhu iganes lihtsalt loodaks paremat varianti kui Võru või Saaremaa
PS
E-mail: alar_aud@hotmail.com
Tel: 535 44 827
jagaja kaan ning rootor olemas
ja radiaator vist ka aga pole kindel peab vaatama
ehitan hainina 518i,528i
m:e28 juppe
56608381
m:e28 juppe
56608381
Vastatud PS-i
Keegi võiks pakkuda veel siis siduri majandust pakub huvi just
ühemassiline hooratas äkki on veidi erksam ja annab hiljem m5 sidurile võimaluse.
Keegi targem võiks sõna sekka öelda gardaani kohta, paigaldades m30 mootorit e30-nele kas oleks lihtsam võtta 324 gardaan või läheneda loominguliselt ja kombineerida e28 ja e30 gardaanid
Alar.
Keegi võiks pakkuda veel siis siduri majandust pakub huvi just
ühemassiline hooratas äkki on veidi erksam ja annab hiljem m5 sidurile võimaluse.
Keegi targem võiks sõna sekka öelda gardaani kohta, paigaldades m30 mootorit e30-nele kas oleks lihtsam võtta 324 gardaan või läheneda loominguliselt ja kombineerida e28 ja e30 gardaanid
Alar.
Vabandust jah õigekiri vahel pole parim, ja ei pea kusjuures tasakaalustama, sest tegelikult kardaani erinevad osad tasakaalustatakse eraldi, mis omakorda tähendab et ka tervik peaks olema piisavalt kaalus.
Eeldades muidugi, et antud kardaan ei ole oma elujooksul saanud haiget.
Niipalju kui nüüd targematelt teada sain omab 2.4 td suuremat flantsi ehk siis selle kardaaniga peaks e30 kerele saama eriti lihtsalt m30 mootori.
Ainuke päevakorras küsimus on veel, et kas siis on vaja ka vastavalt suurema flansiga difrit.
Loogika ütleb, et jah aga siis millist kas kõik typ 188 ja typ 210 omavad suuremat? Diislilt arvatavasti saaks liialt kiire ülekande, ja kuigi 210 oleks vahva vajaks selle paigaldamine uute kinnituste tegemist kere külge ja arvatavasti "costom" veovõlle mida hektel ei vaevuks tegema.
Järelikult pinnale jääb ainult typ 188
Loodan, et mõni targem juhib tähelepanu mõnele augule minu loogikas.
Alar.
NB! Lisasin teema algusse mis tükid on leitud.
Eeldades muidugi, et antud kardaan ei ole oma elujooksul saanud haiget.
Niipalju kui nüüd targematelt teada sain omab 2.4 td suuremat flantsi ehk siis selle kardaaniga peaks e30 kerele saama eriti lihtsalt m30 mootori.
Ainuke päevakorras küsimus on veel, et kas siis on vaja ka vastavalt suurema flansiga difrit.
Loogika ütleb, et jah aga siis millist kas kõik typ 188 ja typ 210 omavad suuremat? Diislilt arvatavasti saaks liialt kiire ülekande, ja kuigi 210 oleks vahva vajaks selle paigaldamine uute kinnituste tegemist kere külge ja arvatavasti "costom" veovõlle mida hektel ei vaevuks tegema.
Järelikult pinnale jääb ainult typ 188
Loodan, et mõni targem juhib tähelepanu mõnele augule minu loogikas.
Alar.
NB! Lisasin teema algusse mis tükid on leitud.
mina olen üsna mitmeltpoolt lugenud ja kuulnud et kui näiteks kardaani vahelaagrit vahetatakse siis tuleb alati jätta meelde, kuidas lahti võetud sai, et hiljem täpselt samasse nuuti tagasi läheks. oskad pakkuda, et miks siis nii kui pooled on eraldi tasakaalustatud?
aga võibolla see on siis lihtsalt müüt. on sul mingi usaldusväärne allikus, mis ütleb, et pooled on eraldi tasakaalus ja suvaliselt kokku ladumine pole probleem?
aga võibolla see on siis lihtsalt müüt. on sul mingi usaldusväärne allikus, mis ütleb, et pooled on eraldi tasakaalus ja suvaliselt kokku ladumine pole probleem?
Nüüd täitsa tekkis tõsine huvi sellel teemal. Veidi eile öösel netis kolades avastasin, et USA pinnal siiski ühestükis neid kaalu aetakse ei ühtegi juttu lugenud aga jäi youtube-is mingi töökoja video jalgu.
Järgnev jutt nüüd on puhtalt omaloogika. Ühestükis kaalu ajamist toetab see, et kardaan mitte ei ole auto all otse. Kerged nurgad on sees selleks ka ristid. Ja kuna antud nurk tegelikult ju mõjutab ka kaalu siis jah äkki on asjas tera.
Samas mida nüüd oleks vaja uurida on see mis tehases on tehtud, kaldun ise arvama, et lihtsam on need eraldi kaalu ajada, hiljem siis lihtsalt hinnati mingi tolerantsi järgi. "180 km/h, kas proteesid suus?, järelikult sobib."
Ja kuna masstootmises on tolerantsid siiski üsna leebed, tegemist ju vaevalt käsitööga, siis nende kahe erineva kokku kombineerimine ei tohiks olla probleem.
Eriti aga kuna nad tegelikult ju on füüsiliselt (ei ole mõõtnud pakun) üsna samad (mõõtudelt) vaheks ainult flans, eeldan ma seda kuna lihtsalt e28 kardaani kasutades on ültse võimalik selline ülekanne teha e30 kerepeal.
Kõigeparemini saaksime aga asjas selgust ühe telefonikõnega, mõnda töökotta kes sellist tööd teeb, kui mälu ei peta peaks Tartus vist kindlasti olema töökoda kes veoautode kardaane "mod´ib".
Kuigi terve jutt läheb teemast mööda, ehk ma leian oma tükid ja keegi järgmine saab sellest veidi šnitti võtta
Alar.
Edit: Allolevas videos näiteks on üsna ilusti tehnoloogiat näidatud, samas on ainult üks osa sellest kardaanist pingis (tundub) kuid juhin tähelepanuu, et ristid on vahel.
Lisaks veel, kui mingi töö tundub kõrvalt vaadates lihtne siis töö tegija on kindlasti professionaal.
http://www.youtube.com/watch?v=tm7DhP3M4AA
Järgnev jutt nüüd on puhtalt omaloogika. Ühestükis kaalu ajamist toetab see, et kardaan mitte ei ole auto all otse. Kerged nurgad on sees selleks ka ristid. Ja kuna antud nurk tegelikult ju mõjutab ka kaalu siis jah äkki on asjas tera.
Samas mida nüüd oleks vaja uurida on see mis tehases on tehtud, kaldun ise arvama, et lihtsam on need eraldi kaalu ajada, hiljem siis lihtsalt hinnati mingi tolerantsi järgi. "180 km/h, kas proteesid suus?, järelikult sobib."
Ja kuna masstootmises on tolerantsid siiski üsna leebed, tegemist ju vaevalt käsitööga, siis nende kahe erineva kokku kombineerimine ei tohiks olla probleem.
Eriti aga kuna nad tegelikult ju on füüsiliselt (ei ole mõõtnud pakun) üsna samad (mõõtudelt) vaheks ainult flans, eeldan ma seda kuna lihtsalt e28 kardaani kasutades on ültse võimalik selline ülekanne teha e30 kerepeal.
Kõigeparemini saaksime aga asjas selgust ühe telefonikõnega, mõnda töökotta kes sellist tööd teeb, kui mälu ei peta peaks Tartus vist kindlasti olema töökoda kes veoautode kardaane "mod´ib".
Kuigi terve jutt läheb teemast mööda, ehk ma leian oma tükid ja keegi järgmine saab sellest veidi šnitti võtta
Alar.
Edit: Allolevas videos näiteks on üsna ilusti tehnoloogiat näidatud, samas on ainult üks osa sellest kardaanist pingis (tundub) kuid juhin tähelepanuu, et ristid on vahel.
Lisaks veel, kui mingi töö tundub kõrvalt vaadates lihtne siis töö tegija on kindlasti professionaal.
http://www.youtube.com/watch?v=tm7DhP3M4AA
Tegemist võib ju olla kas
A: Töökoja
B: Väheste kogemustega asjatudja loogikaga
Mis on siis ringkonnast ringkonda liikunud ja tuure kogunud.
Ise sammuti ei näe mõtet tasakaalustama joosta, kui just ei tee "costom" kardaani mingi x pikkusega või kardaan on suure löögi saanud mille puhul on odavam kindlasti uue vastu vahetada.
Aga on ka vaz + bmw kardaan koospüsinud ja need liideti keevitamise teel, ainsaks mõõteriistaks loodis betoonpõrand.
(igaüks aga proovib seda omal vastutusel)
Alar.
A: Töökoja
B: Väheste kogemustega asjatudja loogikaga
Mis on siis ringkonnast ringkonda liikunud ja tuure kogunud.
Ise sammuti ei näe mõtet tasakaalustama joosta, kui just ei tee "costom" kardaani mingi x pikkusega või kardaan on suure löögi saanud mille puhul on odavam kindlasti uue vastu vahetada.
Aga on ka vaz + bmw kardaan koospüsinud ja need liideti keevitamise teel, ainsaks mõõteriistaks loodis betoonpõrand.

(igaüks aga proovib seda omal vastutusel)
Alar.