e28 mootori õhutamine peale jahutusvedeliku vahetust

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
need4beat
Postitusi: 61
Liitunud: 13 Okt 2009 11:49

e28 mootori õhutamine peale jahutusvedeliku vahetust

Postitus Postitas need4beat »

Kuna ma ei leidnud ühtegi sellekohast teemat küsiksin targematelt või siis neilt,kes on seda varem teinud,et kuidas ma 525 mootori jahutusvedeliku süsteemi õhutama peaksin.(e34 pidi õhutama esiots üleval ja vasak pool ka veidi kõrgemal...võibolla oli veel midagi seal,aga see oli näide kõigest)
need4beat
Postitusi: 61
Liitunud: 13 Okt 2009 11:49

Postitus Postitas need4beat »

Ja ei õhutagi keegi oma auto veesüsteemi peale vee vahetust...imelik :roll:
Või ei viitsita kirjutada ?
Xim
Postitusi: 108
Liitunud: 20 Okt 2005 11:15
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Xim »

Mina tegin niimoodi:

Termostadi koja peal (kus on kaks jämedamat voolikut ja temperatuuri andurid) on kruvi (vist oli M5). Avasin selle, külma mootoriga. Valasin jahutusvedeliku sisse seni kuni sealt kruvi august hakkas vedelikku tulema.

Kruvi tagasi ja mootor töösoojaks. Kui termostaat lahti siis selle sama kruvi kaudu lasin vaikselt mullikesi välja. Jälle keerasin kinni lasin töötada veits ja uuesti senikaua kuni olin veendunud et enam õhku sees ei ole. Valmis :D

See siis m20 mootoril, m30 vist samamoodi aga ei ole kindel.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Salongisoojendus kah kindlasti kuuma peale, et vedelik radikast läbi käiks.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
need4beat
Postitusi: 61
Liitunud: 13 Okt 2009 11:49

Postitus Postitas need4beat »

njaa,sedasi ma tegin isegi,aga küllap siis sööb auto jahutusvedeliku silindrite kaudu ära,et ära kaob müsteeriliselt kuhugi.
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

kui ingliskeel selge siis põhimõtteliselt selle lingi info on suhtkoht lõplik tõde M30 õhutamise kohta!
http://www.bmw7resource.co.uk/TechDocs/ ... System.pdf

ka ise sai nii tehtud ja asi korras. lihtsalt õhutusniplit kruttima võibki jääda...kuigi eks see vist ka lõpuks ajab asja ära.
vaikeboa
Postitusi: 132
Liitunud: 24 Aug 2006 13:20
Asukoht: Pärnumaa;Pärnu-Jaagupi lähedal.

Postitus Postitas vaikeboa »

need4beat kirjutas:njaa,sedasi ma tegin isegi,aga küllap siis sööb auto jahutusvedeliku silindrite kaudu ära,et ära kaob müsteeriliselt kuhugi.
Soojendusradikat vaata. See just alatihti see koht kuhu jahutusvedelik kipub kaduma.
Andu 5213266
TõnisL
Postitusi: 43
Liitunud: 14 Nov 2010 17:10

Postitus Postitas TõnisL »

Kuidas M20 mootorist jahutusvedelik kätte saada, kui radika alumise lõdviku lahti võtan, kas siis sealt voolab kõik vesi välja või mitte ?
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Omast kogemustest jääb veel veepumba taha küllaltki jahutust :D

Targemad vast soovitaksid tagant otsa üles poole tõsta ?
Endal igatahes läks tol ajal jahutus koos veepumbaga vahetusse .
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Ma nüüd ei mäleta , millistel mudelitel see nii on , aga kindlasti on see 528-l nii.

Kui juhtub see peenike voolik , mis tuleb radiaatorist ja läheb paisupaaki vist , umbe minema , siis peale väikest sõitu läheb auto lihtsalt keema.

E34 on see väga lihtne minema neil mudelitel , millel on paisupaak vastu tulemüüri. Näiteks 2.4td.

Lihtsalt sõidad mingi 1-5 km ja temp hakkab tõusma. Siis avastasin , et too voolik oli kuskilt vahepealt kokku muljutud. Tegin lahti ja enam ei läind kunagi keema.

Järelikult siis natukenegi mitte ebatihedal mootoril imbub natuke õhku radikasse ja kui see nüüd mööda seda peent voolikut välja ei saa minna , siis vedelik enam normaalselt ringelda ei saa.
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta