524td külmkäivitus.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

524td külmkäivitus.

Postitus Postitas killer666 »

Nagu ma aru sain , siispumbal alumine pistik peaks siis olema selleks kui et mootor külm siis lastakse sinna pinge peale , et siis süüde varajasemaks ?

Voolu saab ta läbi termolüliti , mis asub sisselaske kollektori all. Selle lüliti ma keerasin kogematta katki.

Kas ma võiks sinna pumba alumisse pistikusse lasta voolu otse küünaldelt?
Või käivitamise aeg kaob küünaldelt vool ära?

Või millise lahenduse annaks veel aretada?
origaanljuhtmestikust ei ole muud alles , kui eelsüüterelee. Nii et uute juhtmete lisamine ei ole takistuseks.
Tulihingeline bmw fänn:)
markx
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Juun 2008 10:33

Postitus Postitas markx »

Viimases hädas võid ju tumbleri panna :) Aga kas ilma klappi pingestamata ei käivitu korralikult? Ma ise ei ole küll kunagi proovinud aga äkki polegi nii suurt vahet...
Eelsüüteküünaldele jääb pinge peale umbes 10sek peale käivitamist(vähemalt minu hail jääb), seega teoreetiliselt võiks ka läbi küünlarelee 12v sokutada.
e30 324d
e28 524td
e34 524tda
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Teoreetiliselt sobiks see küünalde variant . On aga see jama , et käivituse hetkel kaob ju küünaldest vool ära . Just käivituse hetkel olekski vaja see süüde varajasemaks saada+ siis mingi minut ehk peale käimist.

Aga mis asi on dumbler`?
Tulihingeline bmw fänn:)
markx
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Juun 2008 10:33

Postitus Postitas markx »

tumbler on lihtlabane lüliti..... :)
No aga ersatsi sellele termolülitile ei leia kuskilt? Iseenesest ei peaks ju ületamatult rariteetne vidin olema.
e30 324d
e28 524td
e34 524tda
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Kas keegi teab mis temp. alates peaks too lüliti ennast välja lülitama?
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta