Nagu ma aru sain , siispumbal alumine pistik peaks siis olema selleks kui et mootor külm siis lastakse sinna pinge peale , et siis süüde varajasemaks ?
Voolu saab ta läbi termolüliti , mis asub sisselaske kollektori all. Selle lüliti ma keerasin kogematta katki.
Kas ma võiks sinna pumba alumisse pistikusse lasta voolu otse küünaldelt?
Või käivitamise aeg kaob küünaldelt vool ära?
Või millise lahenduse annaks veel aretada?
origaanljuhtmestikust ei ole muud alles , kui eelsüüterelee. Nii et uute juhtmete lisamine ei ole takistuseks.
524td külmkäivitus.
524td külmkäivitus.
Tulihingeline bmw fänn:)
Viimases hädas võid ju tumbleri panna
Aga kas ilma klappi pingestamata ei käivitu korralikult? Ma ise ei ole küll kunagi proovinud aga äkki polegi nii suurt vahet...
Eelsüüteküünaldele jääb pinge peale umbes 10sek peale käivitamist(vähemalt minu hail jääb), seega teoreetiliselt võiks ka läbi küünlarelee 12v sokutada.

Eelsüüteküünaldele jääb pinge peale umbes 10sek peale käivitamist(vähemalt minu hail jääb), seega teoreetiliselt võiks ka läbi küünlarelee 12v sokutada.
e30 324d
e28 524td
e34 524tda
e28 524td
e34 524tda