BMW E28 518i 87a.
BMW E28 518i 87a.
Tervist,
hiljuti sai minust ka BMW omanik. Mõtlesin et panen mõned pildid teile siia üles.
Autost siis niipalju, et esmane registreerimine 1995, eelmine omanik oli mingi vanapaar. Ülimalt hästi hoitud. Talvel pole temaga sõidetud. Kui uskuda autost leitud vanu ülevaatuse pabereid, siis viimased (vähemalt) 5 aastat on temaga sõidetud iga aasta alla tuhande kilomeetri !!
http://img822.imageshack.us/img822/111/bmwe28001.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/7340/bmwe28003.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/9659/bmwe28006.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/5666/bmwe28011.jpg
http://img825.imageshack.us/img825/4676/bmwe28012.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/5476/bmwe28014.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/9767/bmwe28015.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9575/bmwe28016.jpg
hiljuti sai minust ka BMW omanik. Mõtlesin et panen mõned pildid teile siia üles.
Autost siis niipalju, et esmane registreerimine 1995, eelmine omanik oli mingi vanapaar. Ülimalt hästi hoitud. Talvel pole temaga sõidetud. Kui uskuda autost leitud vanu ülevaatuse pabereid, siis viimased (vähemalt) 5 aastat on temaga sõidetud iga aasta alla tuhande kilomeetri !!
http://img822.imageshack.us/img822/111/bmwe28001.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/7340/bmwe28003.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/9659/bmwe28006.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/5666/bmwe28011.jpg
http://img825.imageshack.us/img825/4676/bmwe28012.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/5476/bmwe28014.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/9767/bmwe28015.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9575/bmwe28016.jpg
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
see on ikka väga hea leid!!!!!!!!!!!!! Lausa uskumatu
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Pole nüüd üle aasta midagi kirjutanud siia teemasse. Natuke siis valgustan teid, mis teinud olen.
Alustuseks paar pilti masina seisukorrast:


Masin on mind poolteist aastat väga edukalt teeninud, ilma suuremate probleemideta. Ainukesed 2 probleemi, mis on olnud, olid eelmine talv auto jõnksutamine, mille lahendus seisnes uue kellabloki ostmises, ning teine asi oli sidur (alumine töösilinder). Jõnksutamise tõttu suutsin osta omale terve hunniku erinevaid kelladeblokke, vahetada ära kommutaator ning bensiinipumba relee.
Nagu ma mainisin, sõitsin ma temaga ka talvel mingilmääral, sõjaväe kõrvalt, ja tagajärjed on nüüd näha. Roosteuss on mõnessegi kohta sisse roninud. Näiteks juhiukseserv, mõlemad esitiivad. Need iluvead plaanin järgmiseks suveks ära likvideerida.
Auto välimust olen üritanud hoida originaalilähedasena. Suve alguses sai ostetud 15'' kärjed, hiljem tekkisid ka kapslid peale.
Muretsesin omale ka E28 originaal antitiiva. Kuna ei tahtnud pagassi auke puurida, siis saagisin kruvid antitiivalt maha ja kinnitasin ta klaasiliimiga.
Üheks suuremaks plaaniks on saada võimalikult palju lisasid, kuna ostes oli auto täiesti plank. Hetkel olen muretsenud tagumised peatoed (muster ühtib ülejäänud salongiga) ning tagaistuja käetugi. Silmapiiril on ka tagumine aknakardin ning 4x elektriaknad.
Paar päeva tagasi jõudsid minuni ka ebayst ostetud E28 originaaltviitrid:


Oma 15'' kärjed olen ma nüüdseks mahamüünud ja asemele ostsin (kusjuures pmst sama hinnaga
) 16'' BBS kärjed (8J x 16H2 Offset 23 RZ):

Vaja nüüd ainult kapslid peale saada.
Rehvid on ka juba olemas 205 55 R16.
Kasutasin võimalust ja käisin masinaga ka tasuta veermikukontrollis (Linnu teel Autosõber OÜ). Sealt sain siis teada, mis vajaksid vahetust: pendelhoova puks, esi stabilisaatori kont, esi vasak roolivarras. Niiet ei midagi masendavat.
Kuna auto on hetkel originaalkõrgusega ning alla lähevad nüüd 16'' veljed, siis ma kardan et auto võib suht offroad välja näha . Seetõttu hakkan vaikselt uurima ka võimalusi, kuidas autot madalamaks teha. Kui samas ei tahaks teda madalamaks teha, kuna auto on orignaalvedrustusega ülimugav ja pehme. Eks näis ...
Hetkel aga auto magab talveund garaažis.

Talvejooksul on plaan salongiradikas äravahetada / puhastada , kesklukk korda teha ja muud pisemad vead. Kõige suurem ettevõtmine on ikkagi kere täiesti korda teha! Kuna endal väga vahendid selleks puuduvad, lasen ühel tuttaval keretööd ära teha ning seejärel viia auto värvimisse.
Samuti võiks natuke investeerida audiosse. Hetkel on ees originaalkõlarid, millest töötab ainult üks, originaaltviitrid ning taha pagassi olen visanud muusikakeskuse kõlarid
Muidu on mingid ovaalid ka olemas taha aknalaua peale, kuid pole leidnud aega, et augud sisse lõigata (terve tagaaknalaud=rariteet?). Ning makk on ka ülivana räsitud Philipsi kassetikas.
Eks need, kes on mu autot omasilmaga näinud, oskavad paremini kommenteerida mu masina seisukorda .
Alustuseks paar pilti masina seisukorrast:
Masin on mind poolteist aastat väga edukalt teeninud, ilma suuremate probleemideta. Ainukesed 2 probleemi, mis on olnud, olid eelmine talv auto jõnksutamine, mille lahendus seisnes uue kellabloki ostmises, ning teine asi oli sidur (alumine töösilinder). Jõnksutamise tõttu suutsin osta omale terve hunniku erinevaid kelladeblokke, vahetada ära kommutaator ning bensiinipumba relee.
Nagu ma mainisin, sõitsin ma temaga ka talvel mingilmääral, sõjaväe kõrvalt, ja tagajärjed on nüüd näha. Roosteuss on mõnessegi kohta sisse roninud. Näiteks juhiukseserv, mõlemad esitiivad. Need iluvead plaanin järgmiseks suveks ära likvideerida.
Auto välimust olen üritanud hoida originaalilähedasena. Suve alguses sai ostetud 15'' kärjed, hiljem tekkisid ka kapslid peale.
Muretsesin omale ka E28 originaal antitiiva. Kuna ei tahtnud pagassi auke puurida, siis saagisin kruvid antitiivalt maha ja kinnitasin ta klaasiliimiga.
Üheks suuremaks plaaniks on saada võimalikult palju lisasid, kuna ostes oli auto täiesti plank. Hetkel olen muretsenud tagumised peatoed (muster ühtib ülejäänud salongiga) ning tagaistuja käetugi. Silmapiiril on ka tagumine aknakardin ning 4x elektriaknad.
Paar päeva tagasi jõudsid minuni ka ebayst ostetud E28 originaaltviitrid:


Oma 15'' kärjed olen ma nüüdseks mahamüünud ja asemele ostsin (kusjuures pmst sama hinnaga


Vaja nüüd ainult kapslid peale saada.
Rehvid on ka juba olemas 205 55 R16.
Kasutasin võimalust ja käisin masinaga ka tasuta veermikukontrollis (Linnu teel Autosõber OÜ). Sealt sain siis teada, mis vajaksid vahetust: pendelhoova puks, esi stabilisaatori kont, esi vasak roolivarras. Niiet ei midagi masendavat.
Kuna auto on hetkel originaalkõrgusega ning alla lähevad nüüd 16'' veljed, siis ma kardan et auto võib suht offroad välja näha . Seetõttu hakkan vaikselt uurima ka võimalusi, kuidas autot madalamaks teha. Kui samas ei tahaks teda madalamaks teha, kuna auto on orignaalvedrustusega ülimugav ja pehme. Eks näis ...
Hetkel aga auto magab talveund garaažis.

Talvejooksul on plaan salongiradikas äravahetada / puhastada , kesklukk korda teha ja muud pisemad vead. Kõige suurem ettevõtmine on ikkagi kere täiesti korda teha! Kuna endal väga vahendid selleks puuduvad, lasen ühel tuttaval keretööd ära teha ning seejärel viia auto värvimisse.
Samuti võiks natuke investeerida audiosse. Hetkel on ees originaalkõlarid, millest töötab ainult üks, originaaltviitrid ning taha pagassi olen visanud muusikakeskuse kõlarid

Eks need, kes on mu autot omasilmaga näinud, oskavad paremini kommenteerida mu masina seisukorda .
Ebays on ka hetkel üks oksjon lõppemas nendepeale.meelis k kirjutas:Ja tagumisteks kõlariteks sellised:
Auke ära küll sisse raiu. Hiljem kahetsed. Eriti kuna sa juba praegu õiges suunas mõtled.
http://www.ebay.com/itm/GREAT-GIFT-BMW- ... 283a5#shId
Oleks see vaba raha hetkel , võtaks ära kindlalt.
Korralikult hinnas on head asjad
. Ma saan aru, et 1 tk hind on see.
Kui on huvi, siis võin sulle soodsama hinnaga pakkuda neid kõlareid.
Kuna endale aretan need Soundsystemid, siis on hetkel üle:
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... highlight=

Kui on huvi, siis võin sulle soodsama hinnaga pakkuda neid kõlareid.
Kuna endale aretan need Soundsystemid, siis on hetkel üle:
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... highlight=
e28 528iA '84
Igaksjuhuks küsin üle, kas need tagumised kõlarid on siin Eestimaal haruldlane nähtus? Kuna ma isiklikult pole ühelgi autol neid siin küljes näinud, veel vähem müügis.meelis k kirjutas:Ja tagumisteks kõlariteks sellised:
Leidsin välismaalt suht hea hinnaga need samad kõlarid, aga mõtlesin küsida üle, enne kui selle investeeringu teen.
1.8 power !
E28 küljes ma olen vist 3 autot eestis näinud.
E30 küljes leidub vist rohkem ?,
Omal ajal on neid ka palju ovaalide vastu vahetatud (olen ise kuulnud paari juhtumit, kus on prügimäele viidud).
Kui arvestada, et keskmine Eesti e28 on ilma lisavarustuseta 520i, siis võib vist õelda küll, et pigem haruldased kõlarid
.
E30 küljes leidub vist rohkem ?,
Omal ajal on neid ka palju ovaalide vastu vahetatud (olen ise kuulnud paari juhtumit, kus on prügimäele viidud).
Kui arvestada, et keskmine Eesti e28 on ilma lisavarustuseta 520i, siis võib vist õelda küll, et pigem haruldased kõlarid

e28 528iA '84