Kui ma tulen, ei hakka mingit võistlust pidama. Üritusel ma loodan on teistsugune eesmärk.Greger kirjutas:nu Cardo sinuga võiduajada on vist mõtetusu masin liigub vähe paremini ning sul ka kogemust. Ma siin ei tea kas saan oma rehvid selleks ajaks kätte ning muretsen veits kasti pärast. Ei ole väga muidugi huvitatud 17 tolliste ratastega siin kääna minna
Klassikaliste BMW'de rajapäev 04.09.2010
e28
Rajapäev mõeldud pigem sõidu ja kiire sõidu harjutamiseks.Cardo kirjutas:Kui ma tulen, ei hakka mingit võistlust pidama. Üritusel ma loodan on teistsugune eesmärk.Greger kirjutas:nu Cardo sinuga võiduajada on vist mõtetusu masin liigub vähe paremini ning sul ka kogemust. Ma siin ei tea kas saan oma rehvid selleks ajaks kätte ning muretsen veits kasti pärast. Ei ole väga muidugi huvitatud 17 tolliste ratastega siin kääna minna
Kes mees mehe vastu sõita tahavad neile soovitan kardiga sõitma minna.
Aga ilm paistab, et tuleb hommiku poole vihmane

E28 525e & E28 535i
http://www.yr.no/place/Estonia/Harjumaa ... ekend.htmltanele28 kirjutas:Aga ilm paistab, et tuleb hommiku poole vihmane
norrakad pakuvad pilvist ilma ja pakast
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Käesoleva hetke seisuga siis
1. Osavõtjate/registreerinute listi pole
2. Eelmine punkt tähendab ka seda, et pole mingisugust klasside jaotust(pole ju teada osalejaid ja nende autosid)
3. Asukoha kaarti, kus üritus toimub-pole
4. Mingit ühist liikumist rajale kokku lepitud Tallinnast/Tartust pole.
5. Hinnavahe klubilise ja TEISTE(võiks siis vähemalt lahti seletada, kes on need TEISED haisõbrad, kes peavad rohkem raha maksma).
6. See, et ei tekkinud potensiaalsete sõitjatega ühist arutelu, parima kuupäeva suhtes on ilmselt kõigile selge.
7. Eelmine punkt seletab ka osavõtjate vähesust.
Lihtsamalt öeldes on tegu bardakiga. Antud asja korraldaja võiks teha endale selgeks mõiste ORGANISEERIMINE ja KLUBI ESINDAMINE.
NB see postitus pole provokatsioon, vaid lihtsalt nendin kurbusega fakte.
Tüüpiline asjaajamine Eesti moodi, üle t...
1. Osavõtjate/registreerinute listi pole
2. Eelmine punkt tähendab ka seda, et pole mingisugust klasside jaotust(pole ju teada osalejaid ja nende autosid)
3. Asukoha kaarti, kus üritus toimub-pole
4. Mingit ühist liikumist rajale kokku lepitud Tallinnast/Tartust pole.
5. Hinnavahe klubilise ja TEISTE(võiks siis vähemalt lahti seletada, kes on need TEISED haisõbrad, kes peavad rohkem raha maksma).
6. See, et ei tekkinud potensiaalsete sõitjatega ühist arutelu, parima kuupäeva suhtes on ilmselt kõigile selge.
7. Eelmine punkt seletab ka osavõtjate vähesust.
Lihtsamalt öeldes on tegu bardakiga. Antud asja korraldaja võiks teha endale selgeks mõiste ORGANISEERIMINE ja KLUBI ESINDAMINE.
NB see postitus pole provokatsioon, vaid lihtsalt nendin kurbusega fakte.
Tüüpiline asjaajamine Eesti moodi, üle t...
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Tank21 kirjutas:Käesoleva hetke seisuga siis
1. Osavõtjate/registreerinute listi pole
2. Eelmine punkt tähendab ka seda, et pole mingisugust klasside jaotust(pole ju teada osalejaid ja nende autosid)
3. Asukoha kaarti, kus üritus toimub-pole
4. Mingit ühist liikumist rajale kokku lepitud Tallinnast/Tartust pole.
5. Hinnavahe klubilise ja TEISTE(võiks siis vähemalt lahti seletada, kes on need TEISED haisõbrad, kes peavad rohkem raha maksma).
6. See, et ei tekkinud potensiaalsete sõitjatega ühist arutelu, parima kuupäeva suhtes on ilmselt kõigile selge.
7. Eelmine punkt seletab ka osavõtjate vähesust.
Lihtsamalt öeldes on tegu bardakiga. Antud asja korraldaja võiks teha endale selgeks mõiste ORGANISEERIMINE ja KLUBI ESINDAMINE.
NB see postitus pole provokatsioon, vaid lihtsalt nendin kurbusega fakte.
Tüüpiline asjaajamine Eesti moodi, üle t...
Tank, sa minema ei peaks hakkama juba?Tank21 kirjutas:Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis siitpoolt tulemas 524tdA ja 635iA.

Või läks jälle nii nagu alati - palju kisa foorumis ja sind pole kuskil näha?

Viimati muutis sysi, 22 Nov 2010 22:33, muudetud 1 kord kokku.
Raplast kodus. Rapla kardiraja leiab üles iga enesest lugupidav autohuviline. See selleks..
Üritus oli vägagi kordaläinud. Osavõtjaid oli hasardi tekkimiseks piisavalt- kohapeal jagasime ka autod vastavatesse klassidesse. Kui ma ei eksi, käis rajal 3x e21, 1x e30, 2x e28, 2x e24 ja üks uuem diisel touring (ma ei ole nende mudelitähistes enam nii tugev
). Käidi ka niisama uudistamas.
Kes ei tulnud, jäi ilma heast võimalusest.
Aegasid sõideti jaotustes sekund sekundisse ja vähemalt mina sain mudelite võimekusest selge pildi- kindlasti palju kõrvataha panna.
Pildid- varsti.
PS. ühtegi tanki kusagil näha ei olnud
Üritus oli vägagi kordaläinud. Osavõtjaid oli hasardi tekkimiseks piisavalt- kohapeal jagasime ka autod vastavatesse klassidesse. Kui ma ei eksi, käis rajal 3x e21, 1x e30, 2x e28, 2x e24 ja üks uuem diisel touring (ma ei ole nende mudelitähistes enam nii tugev

Kes ei tulnud, jäi ilma heast võimalusest.
Aegasid sõideti jaotustes sekund sekundisse ja vähemalt mina sain mudelite võimekusest selge pildi- kindlasti palju kõrvataha panna.
Pildid- varsti.
PS. ühtegi tanki kusagil näha ei olnud

e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Suured tänud Tanelile ürituse eest. Ma arvan, et kõik kellel huvi oli said omad sõidud sõidetud. Kahju ainult, et "võimas aur"minu sõidu võimatuks tegi. Aga asjast oli nii palju kasu, et nüüd läks mootor vägisi väga kaua edasi lükatud remonti. Väike võimalus on, et saab vähe hermeetilisem
ja loodetavasti saab kevadel samades tingimustes uuesti proovida.

Tänud kõigile kes kohale tulid ja kõigile abilistele ilma teieta poleks seda üritust võimalik korraldada olnud.
Ja kõik autod lahkusid ka rajalt kenasti ühestükkis, loen päeva kordaläinuks
Kriitika kohta ütleks ühe vanasõna: "Kus viga näed laita, seal tule ja aita".
Ajad olid siis sellised:
I voor
1. 084 AYL; E21 Baur; Priit; Ring I: 1.05; Ring II: 1.05.23; Ring III: 1.05.11
2. 180 BCS; E21 315; Surf; Ring I: 1.06.4; Ring II: 1.06.41; Ring III: 1.06.2
3. 500 TBU; E21 Baur; Nuga; Ring I: 1.03.484; Ring II: 1.04.35;
Ring III: 1.04.08
4. 085 TGA; E30 325i Cabrio; Roland; Ring I: 1.03.51;
Ring II: 1.04.22; Ring III: 1.04.21
5. 222 AYB; E28 535i; Jaks; Ring I: 1.00.8; Ring II: 1.00.1; Ring III: 59.6
6. 926 AKN; E28 528i; Tanele28; Ring I: 0.58.0; Ring II: 0.57.5;
Ring III: 0.57.9
7. 635 MEP; E24 635i; Ruut; Ring I: 1.00.53; Ring II: 0.59.9;
Ring III: 0.59.82
8. E46 320d Touring; Bronco; Ring I: 0.59.75; Ring II: 0.59.84;
1.00.25
9. 273 DAK; 635i; ervin911; DNF
II voor
1. 084 AYL; E21 Baur; Priit; Ring I: 1.03.88; Ring II: 1.04.53;
Ring III 1.03.69
2. 180 BCS; E21 315; Surf; Ring I: 1.06.1; Ring II: 1.06;
Ring III 1.05.5
3. 500 TBU; E21 Baur; Nuga; Ring I: 1.06.96; Ring II: 1.04.18;
Ring III: 1.02.833
4. 085 TGA; E30 325i Cabrio; Roland; Ring I: 1.03.69;
Ring II: 1.03.84; Ring III: 1.05.34
5. 222 AYB; E28 535i; Jaks; Ring I: 1.01.2; Ring II: 1.00.8; Ring III: 59.8
6. 926 AKN; E28 528i; Tanele28; Ring I: 0.57.8; Ring II: 0.57.2;
Ring III: 0.57.8
7. 635 MEP; E24 635i; Ruut; Ring I: 0.59.953 ; Ring II: 0.59.96;
Ring III: 0.59.718
8. E46 320d Touring; Bronco; Ring I: 1.00.09; Ring II: 1.00.35;
Ring III: 59.5
III voor
1. 084 AYL; E21 Baur; Priit; Ring I: 1.04.9; Ring II: 1.04.52;
Ring III: 1.03.98
2. 500 TBU; E21 Baur; Nuga; Ring I: 1.03.3 ; Ring II: 1.03.2;
Ring III: 1.03.7
3. 222 AYB; E28 535i; Jaks; Ring I: 1.00.0; Ring II: 59.7; Ring III 59.2
4. 926 AKN; E28 528i; Tanele28; Ring I: 0.57.19; Ring II: 1.02.94;
Ring III: 0.57.44
Ja kõik autod lahkusid ka rajalt kenasti ühestükkis, loen päeva kordaläinuks

Kriitika kohta ütleks ühe vanasõna: "Kus viga näed laita, seal tule ja aita".
Ajad olid siis sellised:
I voor
1. 084 AYL; E21 Baur; Priit; Ring I: 1.05; Ring II: 1.05.23; Ring III: 1.05.11
2. 180 BCS; E21 315; Surf; Ring I: 1.06.4; Ring II: 1.06.41; Ring III: 1.06.2
3. 500 TBU; E21 Baur; Nuga; Ring I: 1.03.484; Ring II: 1.04.35;
Ring III: 1.04.08
4. 085 TGA; E30 325i Cabrio; Roland; Ring I: 1.03.51;
Ring II: 1.04.22; Ring III: 1.04.21
5. 222 AYB; E28 535i; Jaks; Ring I: 1.00.8; Ring II: 1.00.1; Ring III: 59.6
6. 926 AKN; E28 528i; Tanele28; Ring I: 0.58.0; Ring II: 0.57.5;
Ring III: 0.57.9
7. 635 MEP; E24 635i; Ruut; Ring I: 1.00.53; Ring II: 0.59.9;
Ring III: 0.59.82
8. E46 320d Touring; Bronco; Ring I: 0.59.75; Ring II: 0.59.84;
1.00.25
9. 273 DAK; 635i; ervin911; DNF
II voor
1. 084 AYL; E21 Baur; Priit; Ring I: 1.03.88; Ring II: 1.04.53;
Ring III 1.03.69
2. 180 BCS; E21 315; Surf; Ring I: 1.06.1; Ring II: 1.06;
Ring III 1.05.5
3. 500 TBU; E21 Baur; Nuga; Ring I: 1.06.96; Ring II: 1.04.18;
Ring III: 1.02.833
4. 085 TGA; E30 325i Cabrio; Roland; Ring I: 1.03.69;
Ring II: 1.03.84; Ring III: 1.05.34
5. 222 AYB; E28 535i; Jaks; Ring I: 1.01.2; Ring II: 1.00.8; Ring III: 59.8
6. 926 AKN; E28 528i; Tanele28; Ring I: 0.57.8; Ring II: 0.57.2;
Ring III: 0.57.8
7. 635 MEP; E24 635i; Ruut; Ring I: 0.59.953 ; Ring II: 0.59.96;
Ring III: 0.59.718
8. E46 320d Touring; Bronco; Ring I: 1.00.09; Ring II: 1.00.35;
Ring III: 59.5
III voor
1. 084 AYL; E21 Baur; Priit; Ring I: 1.04.9; Ring II: 1.04.52;
Ring III: 1.03.98
2. 500 TBU; E21 Baur; Nuga; Ring I: 1.03.3 ; Ring II: 1.03.2;
Ring III: 1.03.7
3. 222 AYB; E28 535i; Jaks; Ring I: 1.00.0; Ring II: 59.7; Ring III 59.2
4. 926 AKN; E28 528i; Tanele28; Ring I: 0.57.19; Ring II: 1.02.94;
Ring III: 0.57.44
E28 525e & E28 535i