Klassikaliste BMW'de rajapäev 04.09.2010
Klassikaliste BMW'de rajapäev 04.09.2010
Klassikaliste BMW'de rajapäev.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud siis nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
Ideed ja ettepanekud on oodatud.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 04.09.2010:
10:30 – 11:45 (orienteruvalt) osalejate dokumentide kontroll ja numbrite paigaldus.
10:30-11:30 harjutus sõidud.
11.45 sõitjate koosolek.
12.00 Rajapäeva algus.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Tanel Vann (58183006)
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 16 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5 Korraldaja ei teosta autodele tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata auto tehnilise seisundi sobivust üritusel osalemiseks.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.3 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.4 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud
9.1 Osavõtutasu 200eek/sõitja
Klubiliikmele soodushind 150eek/sõitja
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja, korraldamisega tegelevad isikud ja sellises vaidluses osapool.
10.3. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud ajavõttu seadme eest.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud siis nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
Ideed ja ettepanekud on oodatud.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 04.09.2010:
10:30 – 11:45 (orienteruvalt) osalejate dokumentide kontroll ja numbrite paigaldus.
10:30-11:30 harjutus sõidud.
11.45 sõitjate koosolek.
12.00 Rajapäeva algus.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Tanel Vann (58183006)
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 16 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5 Korraldaja ei teosta autodele tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata auto tehnilise seisundi sobivust üritusel osalemiseks.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.3 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.4 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud
9.1 Osavõtutasu 200eek/sõitja
Klubiliikmele soodushind 150eek/sõitja
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja, korraldamisega tegelevad isikud ja sellises vaidluses osapool.
10.3. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud ajavõttu seadme eest.
Viimati muutis tanele28, 22 Aug 2010 23:12, muudetud 2 korda kokku.
E28 525e & E28 535i
Kuna ma ei usu, et sinna ülimassiliselt autosid tuleb, siis see 3 kiiret ringi on ....... . Pigem, et keegi omale tunnetust kätte saaks võiks see olla vähemalt 6 ringi. Vähese osavõtjate arvu puhul võiks isegi näiteks proovida 10 ringi kaupa.
Eriti kui keegi õppida tahab, siis kolmest ringist jääb ikka väheks, vaevalt saad paar ringi teha, kui tuleb rajalt lahkuda.
See on vaid minu soovitus.
Eriti kui keegi õppida tahab, siis kolmest ringist jääb ikka väheks, vaevalt saad paar ringi teha, kui tuleb rajalt lahkuda.
See on vaid minu soovitus.
e28
Ma jätaks selle 3 ringi hetkel paika ja kohapeal saab juba vaadata kui palju ringe saab juurd panna nii, et väga ajakava ei käriseks.sysi kirjutas:Kiirete ringide arvu saab ehk kohapeal osalejate arvust lähtuvalt paika panna + vajadusel veel nt lisaringe anda - kui liiga kiiresti üritus möödub ja kõik tahavad veel proovida![]()
Sõnastaks siis nii, et "vähemalt 3 kiiret ringi".
Ja palju osalejaid tuleb.
E28 525e & E28 535i
Kunagi sai lihtsalt käsitsi stopperitega aega võetud. Ajavõtjaid oli mitu ja kui tekkis erinevusi, arvutati alati ühte moodi-keskmine aeg läks kirja.
Kõige lihtsam ja odavam, ega keegi verd ninast välja sõitma ei lähe.
Endal üldse kõik bemarid automaatkastidega. Stopperi täpsus on suht ok.
Väga suure vaidluse korral saab teha alati lisaringi. Kuna enamus on algajad(eriti mina) ja autod VÄGA erinevad siis ilmselt täpselt samasse auku aegasid ei tule.
Kas on selgunud ka rahaline külg ja väike grill?
On ka mingid võistlusklassid selgunud? Diislitel võiks olla eraldi klass.
Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis siitpoolt tulemas 524tdA ja 635iA.
Kõige lihtsam ja odavam, ega keegi verd ninast välja sõitma ei lähe.
Endal üldse kõik bemarid automaatkastidega. Stopperi täpsus on suht ok.
Väga suure vaidluse korral saab teha alati lisaringi. Kuna enamus on algajad(eriti mina) ja autod VÄGA erinevad siis ilmselt täpselt samasse auku aegasid ei tule.
Kas on selgunud ka rahaline külg ja väike grill?
On ka mingid võistlusklassid selgunud? Diislitel võiks olla eraldi klass.
Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis siitpoolt tulemas 524tdA ja 635iA.
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ja kohale võiks ikka stiilselt sõita. Tallinnast minejad saaksid ilusa haikolonni moodustada. Võiks koguneda kokkulepitud ajaks nt. Järve selveri parklasse. See on väga harv vaatepilt. Aga tase omaette.
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Osalustasu inimese kohta, ehk siis kui kaks juhti siis ka kaks korda tuleb maksta osalustasu.raunz kirjutas:Huvitaks veelv see, kas osavõtutasu on auto või inimese kohta...kui 2 inimest tahavad sama autoga sõita näiteks.
Grilli kohapealt jään veel vastuse võlgu, küsin rajahaldajalt üle kas ja kus tohib grillida.
Osalustasud siis klubiliikmetele 150 ja mitteliikmetele 200 krooni.
E28 525e & E28 535i
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23