BMW 320 Baur, Nuga
Kui kuskil ajalehtedes/ajakirjades tuleb juttu klassikalistest BMW-dest ja E21-st on reeglina see sama Baur alati esindatud ja tähelepanu keskmes
Kui Bauri pole siis Nuga nime leiab alati artiklist
Aga minumeelest parim variant klassikaliste BMW-de esindamiseks kah(arvestades et Edition S pole veel päris valmis).

Kui Bauri pole siis Nuga nime leiab alati artiklist

Aga minumeelest parim variant klassikaliste BMW-de esindamiseks kah(arvestades et Edition S pole veel päris valmis).
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Artiklis olid väga kenad pildid, ja mulle väga meeldib, et meedias ikka vanu autosid meeles peetakse!
Tundus, et natuke kiiruga oli võibolla asi jah kokku pandud, aga noh, asi seegi! Midagi väga häirivat polnud, pigem ikka rõõmu rohkem. ;)
Tundus, et natuke kiiruga oli võibolla asi jah kokku pandud, aga noh, asi seegi! Midagi väga häirivat polnud, pigem ikka rõõmu rohkem. ;)
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Ilmselt ma satun nüüd tugevasse ebasoosingusse, aga ma olen enda peas valmis mõelnud, et ma tõstan selle auto vedrustuse kõrge(ma)ks. Lihtsalt tahaks, et ta oleks paremini kasutatav. Siledal teel on praegu väga hea sõita, aga tallinna tänavad ei kvalifitseeru kohe üldse. Lisaks tahaks suveautoga ka vahepeal mööda rööpassesõidetud pinnaseteed randa sõita.
Ühesõnaga tahaks rahulikult sõita, mitte pidevalt rooliga vehkida ja aukude vahel põigelda.
Võib-olla ma olen lihtsalt vanaks jäänud
Ühesõnaga tahaks rahulikult sõita, mitte pidevalt rooliga vehkida ja aukude vahel põigelda.
Võib-olla ma olen lihtsalt vanaks jäänud

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mina pole kunagi aru saanud tänavaautode madaldamisest, see jäägu ikkagi võistlusautode tarbeks, kus see praktilist väärtust omab.nuga kirjutas:Ilmselt ma satun nüüd tugevasse ebasoosingusse, aga ma olen enda peas valmis mõelnud, et ma tõstan selle auto vedrustuse kõrge(ma)ks.
Seega olen Su mõttele kahe käega poolt

-= mask =-
Karpa teemal edasi rääkides, siis ma vaatasin seda jurakat ja mõtlesin, et kui klaaskuulist läbi lasta, siis jääks ta ilusam. Tean-tean, mõtetu pedereerimine tegelikult, aga eks igal lollil on oma lõbud
Teine point sellel asjal on see, et tegelikult tahaks lõpuni aru saada, mismoodi see asi toimetab 
Enne klaaskuuli proovisin küll karpa igatpidi kinni katta, et klaaskuuli sisse ei läheks, aga tegelikkuses leiab see ikkagi kuskilt tee karpa sisemusse ja pigem on mõtet panustada hilisemasse puhastamisse.
Siin mõned pritsitud detailid
Automaattoore korpus:

See julla tõmbab teatud olukordades vaakumiga toorest maha:

See annab külmalt lisaõhku:

See klapp sulgeb mootori seisma jättes ujukikambri tuulutuse

Korpus ise:

Puhastatud düüsid:

Ladusin karpat veidi kokku

Aga galvaanikast sain natuke praaki kaa, tuleb ümber teha:

Membraanklappide kohta mul puudub info, mismoodi neid võiks ilusaks saada
Kuldne värv?



Enne klaaskuuli proovisin küll karpa igatpidi kinni katta, et klaaskuuli sisse ei läheks, aga tegelikkuses leiab see ikkagi kuskilt tee karpa sisemusse ja pigem on mõtet panustada hilisemasse puhastamisse.
Siin mõned pritsitud detailid
Automaattoore korpus:

See julla tõmbab teatud olukordades vaakumiga toorest maha:

See annab külmalt lisaõhku:

See klapp sulgeb mootori seisma jättes ujukikambri tuulutuse


Korpus ise:

Puhastatud düüsid:

Ladusin karpat veidi kokku

Aga galvaanikast sain natuke praaki kaa, tuleb ümber teha:

Membraanklappide kohta mul puudub info, mismoodi neid võiks ilusaks saada



323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Eile, 2. septembri tormisel sügisõhtul avasin siis pidulikult kabriohooaja
Uus karpa sai peale ja ega erilist mässamist sellega polnud. Kõik süsteemid olid juba eelnevalt eraldi läbi kontrollitud ja manuaali järgi reguleeritud. Ainukesena oli veidi pusimist kiirenduspumba hoovastikuga, mis sai esimese hooga veidi valesti kokku pandud.
Tegin ka õlivahetuse ära. Sisse läks liqui moly 10W40 super leichtlauf.
Muud asjad kõik toimetasid, seismisega midagi kopitama polnud läinud.

Uus karpa sai peale ja ega erilist mässamist sellega polnud. Kõik süsteemid olid juba eelnevalt eraldi läbi kontrollitud ja manuaali järgi reguleeritud. Ainukesena oli veidi pusimist kiirenduspumba hoovastikuga, mis sai esimese hooga veidi valesti kokku pandud.
Tegin ka õlivahetuse ära. Sisse läks liqui moly 10W40 super leichtlauf.
Muud asjad kõik toimetasid, seismisega midagi kopitama polnud läinud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sügisgrilli ringsõidu ajal läks laadimine kaduma 
Õnneks tarbib vana auto nii vähe voolu, et tuledega kokku hoides sai kenasti tallinnasse tagasi. Tõsi, sysiga pidin hommikul akud ära vahetama, et külm mootor käima saada.
Õigupoolest polegi enne nii külma ilmaga bauriga sõitnud:


Probleem lahenes juba samal õhtul. Õnneks aitas kõige lihtsam asi - panin teise pingeregulaatori koos harjadega peale. Vedas, et Raunzil oli see kohe laenata - aitähh
Ostsin poest ka uue vuffli asenduseks, boschi tellimiseks oleks aega läinud. Ehk peab veidi aega vastu.


Õnneks tarbib vana auto nii vähe voolu, et tuledega kokku hoides sai kenasti tallinnasse tagasi. Tõsi, sysiga pidin hommikul akud ära vahetama, et külm mootor käima saada.
Õigupoolest polegi enne nii külma ilmaga bauriga sõitnud:


Probleem lahenes juba samal õhtul. Õnneks aitas kõige lihtsam asi - panin teise pingeregulaatori koos harjadega peale. Vedas, et Raunzil oli see kohe laenata - aitähh

Ostsin poest ka uue vuffli asenduseks, boschi tellimiseks oleks aega läinud. Ehk peab veidi aega vastu.

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kroom jääks minu silmale liiga bling vast.
Galvaanikaga on nii, et kvaliteet kõigub väga tugevalt. Osad vidinad, mis ma 2005 aasta suvel külge keerasin on veel praegugi väga ilusad ega ilmuta mingeid ussitamise märke. Samas kohati on jah asjad juba alla aastaga koledaks läinud. Ma olen siiamaani seda taktikat kasutanud, et jupid mis püsivad ilusad, need jäävad külge ja mis koledaks lähevad, need asendan varudest leitutega või siis lasen uuesti tsinkida.
Galvaanikaga on nii, et kvaliteet kõigub väga tugevalt. Osad vidinad, mis ma 2005 aasta suvel külge keerasin on veel praegugi väga ilusad ega ilmuta mingeid ussitamise märke. Samas kohati on jah asjad juba alla aastaga koledaks läinud. Ma olen siiamaani seda taktikat kasutanud, et jupid mis püsivad ilusad, need jäävad külge ja mis koledaks lähevad, need asendan varudest leitutega või siis lasen uuesti tsinkida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline