M30B25 83a.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
mehis1986
Postitusi: 11
Liitunud: 15 Mär 2009 18:36

M30B25 83a.

Postitus Postitas mehis1986 »

Kas pildil olev voolik nr 3 peab ennast kokku tõmbama?järsult gaasi andes võtab korraks oma algse kuju tagasi. Palju peab hoidma pöördeid et süüdet reguleerida.Ette tänades.Pilt
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Ükski voolik neist ei tohiks kokku tõmbuda. Antud voolik on karterituulutus, mis juhib kolvirõngastest möödapääsenud gaasid sisselaskesse tagasi. Kui lahtise drosliga läheb normaalseks, siis võib järeldada, et klapikambri alune on umbes, sest droslit avades kaob vaakum sisselaskest. Klapikambrikaanes plekk-tahvli taga on käigud-kanalid, mis peaksid tagama, et sisselaskesse jõuavad ainult gaasid, mitte õli. Lihtsaks testiks võta klapikambrikaas maha ja puhu sealt torust sisse, õhk peab vabalt läbi käima. Kui ei käi, siis järelikult on kunagi koonerdatud ning tuleks ära puhastada. Bensiinis leotamine vms annaks tulemust, kuid eeldusel, et selles on viga, võiks arvata, et ülejäänud mootor on ka sodi täis.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Voolik on muutunud pehmeks ja soojenedes muutub ka kondoomiks, iga lõõtsutusega annab järele :D
Aitab see, et paned voolikusse keerdverdu sisse või asendad kvaliteetsemaga.
Mul juhtus sama asi UM-ist ostetud nn uue voolikuga, aga mitukümmend aastat ta riiulil mädanenud oli ei tea ju keegi.
e28
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

minu kogemuse järgi muutub antud voolik just kõvaks nagu plastmass.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
mehis1986
Postitusi: 11
Liitunud: 15 Mär 2009 18:36

Postitus Postitas mehis1986 »

Vana oligi nagu plastmass ja pragusid täis.Uus on pehme.
Vasta