Rauno E21 323i
Auto sai sõbra juurde nööri otsas veetud. Pidurid ja kõik muu nagu toimisid, sild aint väga paigast ära, kiskus rooli. Kohale jõudes hakkas aga müristama ning tuli selle suve vihmanorm maha. Väga äge ikka küll, garaazi kah ei saand ajada, sest seal hetkel teine auto ees. Homme siis alustan vara hommikul keevitamisega.
Ülevaatusele saab siis minna kui kindel, et auto normaalselt sõidab ja sellega võimalik kokkutulekule tulla ning kui ma kuskilt ülevaatuse raha suudan sebida
Nõme oleks küll, kui kokkutulekule sinisega tulek raha taha jääks.
Ülevaatusele saab siis minna kui kindel, et auto normaalselt sõidab ja sellega võimalik kokkutulekule tulla ning kui ma kuskilt ülevaatuse raha suudan sebida

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nüüd siis kah korra põikan arvutisse. Seis selline, et kuni tagapüttideni väljalase valmis, vaja homme üks jäme toru kaheks kitsaks teha, et tagapütid ühendada, seejärel üks puksi kinnitus teha ning on väljalase valmis. Homme tuleb sõber appi elektrit tegema ning kohe peale seda on ka käivitust ja proovisõitu loota. Teen vist homme igaksjuhuks kindlustuse ära, et kui saab sõitma ja piisavalt heaks siis ei jääks kindlustuse puudumise taha asi. Üv-le tahaks kah jõuda...eks homne päev siis näitab kas ja kuidas, ei julge midagi ennustada sest kõik on väga lahtine
Loodetavasti suudan nuga ja ruudu tulemust korrata 


BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
No härrased härrased, mis eeskujuliku BMW fänni jutt see nüüd onMa sain Hiiumaa kokkutuleku eelsel hommikul alles Bauri sõidukorda ja tegin vaid kindlustuse



850Ci
Ei see oli lihtsalt fakti konstanteering. Lisaks sellele 2003a 12. juulil ma ületasin lubatud sõidukiirust 8 km/h ja 2007 a. peatusin keelumärgi alas. Mul on kõigi nende rikkumiste pärast endiselt jube piinlik ja iga päev mõtlen, et peaks minema politseisse avaldust kirjutama ja laskma endale trahv või ühiskondlikult kasulik töö määrataSmurff kirjutas:No härrased härrased, mis eeskujuliku BMW fänni jutt see nüüd onKas ülekutse seadust rikkuma?

End of OT ja BS
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ruut kirjutas:Ei see oli lihtsalt fakti konstanteering. Lisaks sellele 2003a 12. juulil ma ületasin lubatud sõidukiirust 8 km/h ja 2007 a. peatusin keelumärgi alas. Mul on kõigi nende rikkumiste pärast endiselt jube piinlik ja iga päev mõtlen, et peaks minema politseisse avaldust kirjutama ja laskma endale trahv või ühiskondlikult kasulik töö määrataSmurff kirjutas:No härrased härrased, mis eeskujuliku BMW fänni jutt see nüüd onKas ülekutse seadust rikkuma?
End of OT ja BS

Aga sulle Rauno soovitan ikka ÜV ära käija. Isegi kui läbi ei saa, siis on vist ameltikult õigus 2 nädalat ringi sõitta kui pärast samasse ÜV punkti tagasi lähed (remondiaeg nagu, mida hästi natuke natuke kuritarvitada kokkutuleku tarves

850Ci
Siiski, olgem täpsed:
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundi kontrollimise eeskiri
§ 10. Otsused ja nendest tulenevad piirangud
3) "esitada korduvülevaatusele" – sõidukil on viis või enam väheohtlikku riket või puudust ehk kasvõi üks ohtlik rike või puudus. Kuni vigade kõrvaldamiseni loetakse sõiduk mittevastavaks kehtivatele nõuetele, kuid erandina võib sellises tehnoseisundis sõidukiga sõita rikete või puuduste kõrvaldamiseks mööda lühimat teed garažeerimis- ja remondikohani ning pärast rikete või puuduste kõrvaldamist mööda lühimat teed ülevaatuspunktini. Sõitmisel peab juhil kaasas olema kontrollkaart;
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundi kontrollimise eeskiri
§ 10. Otsused ja nendest tulenevad piirangud
3) "esitada korduvülevaatusele" – sõidukil on viis või enam väheohtlikku riket või puudust ehk kasvõi üks ohtlik rike või puudus. Kuni vigade kõrvaldamiseni loetakse sõiduk mittevastavaks kehtivatele nõuetele, kuid erandina võib sellises tehnoseisundis sõidukiga sõita rikete või puuduste kõrvaldamiseks mööda lühimat teed garažeerimis- ja remondikohani ning pärast rikete või puuduste kõrvaldamist mööda lühimat teed ülevaatuspunktini. Sõitmisel peab juhil kaasas olema kontrollkaart;
Kirjutan siis kõigest vahepeal toimunust natuke põhjalikumalt, kui romaani lugeda ei viitsi siis lühidalt öeldes auto sõidab, ca 500km temaga sõidetud ning õnnelikult kodus...ise olen kõige õnnelikum
Nagu eelpool mainitud siis nädala alguses viisin auto sõbra juurde, et väljalase valmis teha ning viimased asjad ära lõpetada. Väljalaske tegemisega läks muidugi oodetust kauem, seega jäi selle lõpetamine viimasesse päeva. Lisaks sellele oli 100 muud pisiasja vaja tehtud saada enne käivitamist.

Viimasel päeval läkski väga mitu tundi viimaste vajalike asjade sebimisega(kindlustus, e21 mootoripoolne pistik, õhufiltri lõdvik, mõned pisiasjad, roolivõimuõli jne).
Kell kümme jõudis sõber elektriskeemidega kohale ning hakkas autol elektriga tegelema, mina kiirustasin, et väljalase valmis saada. Kella üheteistkümneks sai too valmis, puhata ei saanud vaid oli vaja kohe järgmiste asjade kallale asuda.

Paar tundi mitmekesi möllasime ning kätte jõudis aeg käivitada. Esmalt kütuserõhk üles ja kapoti alt eluvedelik välja meelitada.
...
Muidugi see ei juhtunud
Vea otsingul sai päris palju asju välja praagitud ning päris mitu viga parandatud aga tulemust polnud ikkagi
Järele jäid bensupump, paagi taseme andur(bensu võtte toru seal sees õigemini)või mingi X asi. Tasemeandur oli korras, klemmid pumbal õiget pidi peal siiski, voolikud valesti põhja all polnud. Võtsin pumpa minema vooliku lahti ning ohhoo...voolikul sisemine kiht lahti tulnud ning keerdus sees...seega suur takistus enne pumpa. Peale selle korda tegemist hakkas ka kütusevoolikutest eest bensiini tulema, järgmise asjana vollad külge ja käima proovida.
Natuke käiamist ning käima ta läkski
Mootor töötas, natuke lonkas aga seda ei saanud talle ka ette heita, tegu ikkagi peaaegu 4 aastat seisnud mootoriga. Kuskil mingit suuremat leket polnud, kõik elutähtsad asjad mis töödata said ka töötasid, järelikult esimene suur eesmärk täidetud! Sõbrad soovitasid enne bensujama korda saamist asi ära lõpetada ja hommikul edasi proovida, väga hea et nii juhtuda ei lasknud
Kiire pilguheit kellale näitas, et kell on 3....pole hullu, kokkutulekuni on veel aega. Sai siis otsustatud et sõbrad ja Krissu lähevad magama ning ma jään üles ülejäänud asju lõpetama...tegin suures kirjas nimekirja, mis mahtus väga täpselt A4 peale ära. Kella seitsmeks sain suurema osa asju tehtud, jäid mõned asjad millega sõbrad pidid aitama või mille jaoks pidin poe avamist ootama. Puhkasin tunnikese.
Kell kaheksa ärkas üks abilistest üles ning sai niikaugele, et auto pukkide pealt maha ning auto tegi oma esimesed sammud...tagurdas garaazist välja

Enne kümmet tuli ka teine abiline läbi, viimased asjad tehtud, kõik tundus OK olevat seega väike tiir ümber kvartali. Peale seda kontrollisin kõik tähtsamad asjad üle ning kohe kodu poole. Kell juba niikaugel, et kokkutulekule varsti vaja liikuma hakata.
Peale kiireid toiminguid asusime Krissuga teele. Esimesed vead, mis selgusid olid siis läbi teise käigu sünkronisaator, parempoolne summuti pütt liiga madal ning see tõsiasi, et käigukastihoovastikku ei jõudnud ümber teha. Tänu sellele nõudis viienda käigu sisse saamine osavust ja paraku ka natuke jõudu.
Ürituse starti jõudes uskusin et auto on piisavalt hea, et kogu see reis üle elada. Peale viktoriini lahendamist selgus väike sõitu takistav "pisiasi". Nimelt aku kutu omadega ning auto omal jõul käima ei lähe. Õnneks oli abi lähedal(suured tänud) ning käima ta läks. Otsustasin siis, et ringreisi ajal ma teda igaksjuhuks välja ei sureta. Nagu välja tuli siis ega väga suurt vajadust selle järele polnud kah.
Sõita oli muidu super...uus veermik, mõnusalt jäik ja madal, töötav roolivõimendi ning mõned tagavara kilovatid kapoti all...silm säras koguaeg ning särab siiamaanigi, auto on üle ootuste hea ja üle ootuste hästi koostatud/ehitatud.
Finishisse jõudsin siis selliste kadudega nagu 2 rattapolti...õnneks sain nende osas juba väntvõlliviske ajal teada ning see viga sai ka kohe parandatud.
Täna hommikul tagasi sõitma hakates läks auto omal jõul käima, järelikult akujuhtme mahavõtmine aitas natuke. Peale Torit hakkas aga auto tõrkuma...bensiin sai otsa, põhjuseks siis mittetöötav bensunäidik. Selleks olin ma aga valmistunud ning pagassist sai 10l kanku kohe paaki tühjendatud. Käima auto muidugi ei läinud...krdi aku...lükates siis lõpuks ta käivitus ning sõit sai jätkata. Pärnus käisin korra tankimas ning muidugi peale seda ta jälle käima ei läinud...õnneks olid abivalmis inimesed lähedal. Sõitsin ühe jutiga Tallinna, koju jõudes oli kergendus suur...auto pidas vastu ning oli üle ootuste heas seisukorras. Nüüd võib vist natuke puhata ja ka magada.
Oeh...siiani üleüldse pikim postitus tuli vist. Kiitus neile, kes viitsisid lugeda ning neile, kes alla kerisid, et pilte näha siis nüüd veel mõned lõppu.




Suured suured suured tänud kõigile, kes aitasid mind nõu,jõu ja juppidega, siinkohal oleks veits liiga pikk kõiki üles loetleda. Erilised tänud mu kallile Krissule, ilma temata see auto kohe kindlasti poleks sõitma ja kokkutulekule jõudnud.

Nagu eelpool mainitud siis nädala alguses viisin auto sõbra juurde, et väljalase valmis teha ning viimased asjad ära lõpetada. Väljalaske tegemisega läks muidugi oodetust kauem, seega jäi selle lõpetamine viimasesse päeva. Lisaks sellele oli 100 muud pisiasja vaja tehtud saada enne käivitamist.

Viimasel päeval läkski väga mitu tundi viimaste vajalike asjade sebimisega(kindlustus, e21 mootoripoolne pistik, õhufiltri lõdvik, mõned pisiasjad, roolivõimuõli jne).
Kell kümme jõudis sõber elektriskeemidega kohale ning hakkas autol elektriga tegelema, mina kiirustasin, et väljalase valmis saada. Kella üheteistkümneks sai too valmis, puhata ei saanud vaid oli vaja kohe järgmiste asjade kallale asuda.

Paar tundi mitmekesi möllasime ning kätte jõudis aeg käivitada. Esmalt kütuserõhk üles ja kapoti alt eluvedelik välja meelitada.
...
Muidugi see ei juhtunud

Vea otsingul sai päris palju asju välja praagitud ning päris mitu viga parandatud aga tulemust polnud ikkagi

Natuke käiamist ning käima ta läkski


Mootor töötas, natuke lonkas aga seda ei saanud talle ka ette heita, tegu ikkagi peaaegu 4 aastat seisnud mootoriga. Kuskil mingit suuremat leket polnud, kõik elutähtsad asjad mis töödata said ka töötasid, järelikult esimene suur eesmärk täidetud! Sõbrad soovitasid enne bensujama korda saamist asi ära lõpetada ja hommikul edasi proovida, väga hea et nii juhtuda ei lasknud

Kiire pilguheit kellale näitas, et kell on 3....pole hullu, kokkutulekuni on veel aega. Sai siis otsustatud et sõbrad ja Krissu lähevad magama ning ma jään üles ülejäänud asju lõpetama...tegin suures kirjas nimekirja, mis mahtus väga täpselt A4 peale ära. Kella seitsmeks sain suurema osa asju tehtud, jäid mõned asjad millega sõbrad pidid aitama või mille jaoks pidin poe avamist ootama. Puhkasin tunnikese.
Kell kaheksa ärkas üks abilistest üles ning sai niikaugele, et auto pukkide pealt maha ning auto tegi oma esimesed sammud...tagurdas garaazist välja


Enne kümmet tuli ka teine abiline läbi, viimased asjad tehtud, kõik tundus OK olevat seega väike tiir ümber kvartali. Peale seda kontrollisin kõik tähtsamad asjad üle ning kohe kodu poole. Kell juba niikaugel, et kokkutulekule varsti vaja liikuma hakata.
Peale kiireid toiminguid asusime Krissuga teele. Esimesed vead, mis selgusid olid siis läbi teise käigu sünkronisaator, parempoolne summuti pütt liiga madal ning see tõsiasi, et käigukastihoovastikku ei jõudnud ümber teha. Tänu sellele nõudis viienda käigu sisse saamine osavust ja paraku ka natuke jõudu.
Ürituse starti jõudes uskusin et auto on piisavalt hea, et kogu see reis üle elada. Peale viktoriini lahendamist selgus väike sõitu takistav "pisiasi". Nimelt aku kutu omadega ning auto omal jõul käima ei lähe. Õnneks oli abi lähedal(suured tänud) ning käima ta läks. Otsustasin siis, et ringreisi ajal ma teda igaksjuhuks välja ei sureta. Nagu välja tuli siis ega väga suurt vajadust selle järele polnud kah.
Sõita oli muidu super...uus veermik, mõnusalt jäik ja madal, töötav roolivõimendi ning mõned tagavara kilovatid kapoti all...silm säras koguaeg ning särab siiamaanigi, auto on üle ootuste hea ja üle ootuste hästi koostatud/ehitatud.
Finishisse jõudsin siis selliste kadudega nagu 2 rattapolti...õnneks sain nende osas juba väntvõlliviske ajal teada ning see viga sai ka kohe parandatud.
Täna hommikul tagasi sõitma hakates läks auto omal jõul käima, järelikult akujuhtme mahavõtmine aitas natuke. Peale Torit hakkas aga auto tõrkuma...bensiin sai otsa, põhjuseks siis mittetöötav bensunäidik. Selleks olin ma aga valmistunud ning pagassist sai 10l kanku kohe paaki tühjendatud. Käima auto muidugi ei läinud...krdi aku...lükates siis lõpuks ta käivitus ning sõit sai jätkata. Pärnus käisin korra tankimas ning muidugi peale seda ta jälle käima ei läinud...õnneks olid abivalmis inimesed lähedal. Sõitsin ühe jutiga Tallinna, koju jõudes oli kergendus suur...auto pidas vastu ning oli üle ootuste heas seisukorras. Nüüd võib vist natuke puhata ja ka magada.
Oeh...siiani üleüldse pikim postitus tuli vist. Kiitus neile, kes viitsisid lugeda ning neile, kes alla kerisid, et pilte näha siis nüüd veel mõned lõppu.




Suured suured suured tänud kõigile, kes aitasid mind nõu,jõu ja juppidega, siinkohal oleks veits liiga pikk kõiki üles loetleda. Erilised tänud mu kallile Krissule, ilma temata see auto kohe kindlasti poleks sõitma ja kokkutulekule jõudnud.

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Raunz kurat, väga kõva töö oled ära teinud ja väga ilusa masina valmis ehitanud, neid titevigu tuleb veel kindlasti välja kuid see kõik on lummekusta võrreldes tehtud tööga. Suurepärane ja ykshetk tulen külla siis tahan sõitu saada.
Viimasepeal.
Viimasepeal.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Suured tänud. Ega jah teha on kõvasti enne kui isegi ülevaatusele lähen aga käima saamisega seda ei võrdle. Usun, et täitsa heaks saab auto järgmiseks hooajaks ning valmis ma loodan, et see auto ei saagiToivoku kirjutas:Raunz kurat, väga kõva töö oled ära teinud ja väga ilusa masina valmis ehitanud, neid titevigu tuleb veel kindlasti välja kuid see kõik on lummekusta võrreldes tehtud tööga. Suurepärane ja ykshetk tulen külla siis tahan sõitu saada.
Viimasepeal.

Sõitu võib üldiselt saada küll aga siis tuleb kas kokku leppida või loota, et mul auto pole laiali võetud

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Peale 500km läbimist vaatasin auto kriitilise pilguga igalt poolt üle ning loetlesin kokku kõik vead ja lapsehaigused. Üllatavalt vähe on neid tegelikult. Osadega juba asjad korras aga teha veel jätkub. Väga masendav rahaline seis siiski ei luba asju kiirelt tehtud saada.
Tegin ka hetkeseisu spec listi, nimekirjas pole originaal lisavarustust ning kõiki neid ümberehitusi, mis oli vaja ühe või teise asja toimima saamiseks.
Välimus
Valged suunatuled
Mustad neerud
Värvitud tulevõred
Kroom ukselingid
Punase suunatulega tagatuled
Ukselukud kaotatud
Salong
E24 esiistmed
E28 käsipiduri konsool
Nahatatud käigukanginupp
Nahatatud sportrool
Mustast nahast laepolster
El. Katuseluuk
E28 katuseluugipaneel mustade päikesesirmidega
Mootor
M50B25 141kw mootor E34 vahelt
Motorsport chip
Custom väljalase
Apex Power Intake õhufilter
Jõuülekanne
E21 LSD differentsiaal
Veermik
Bilstein sport amordid
H&R madaldusvedrud
Rial 15x7 valuveljed 195/50 rehvidega
Pidurid
Taga zimmermann puuritud pidurikettad
Muu
Aku pagasiruumi viidud
Roolivõimendi
Põhjalikult täiendatud heliisolatsioon
Tegin ka hetkeseisu spec listi, nimekirjas pole originaal lisavarustust ning kõiki neid ümberehitusi, mis oli vaja ühe või teise asja toimima saamiseks.
Välimus
Valged suunatuled
Mustad neerud
Värvitud tulevõred
Kroom ukselingid
Punase suunatulega tagatuled
Ukselukud kaotatud
Salong
E24 esiistmed
E28 käsipiduri konsool
Nahatatud käigukanginupp
Nahatatud sportrool
Mustast nahast laepolster
El. Katuseluuk
E28 katuseluugipaneel mustade päikesesirmidega
Mootor
M50B25 141kw mootor E34 vahelt
Motorsport chip
Custom väljalase
Apex Power Intake õhufilter
Jõuülekanne
E21 LSD differentsiaal
Veermik
Bilstein sport amordid
H&R madaldusvedrud
Rial 15x7 valuveljed 195/50 rehvidega
Pidurid
Taga zimmermann puuritud pidurikettad
Muu
Aku pagasiruumi viidud
Roolivõimendi
Põhjalikult täiendatud heliisolatsioon
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008