Kodustasin kaa lõpuks ühe hai ära. Nagu pealkirjas kirjas siis tegu 83.a väljalaskega ja mootoriks on M20B20. Viimane ülevaataus oli 2005.a sellest ajast saadik on seisnud garaažis. Seisma jäi jutu järgi selle tõttu, et mootor sai kuuma. Siis tehti kaane tihendi vahetus aga korralikult käima ei saadudki enam. Vana lõi käega ja ostis uue auto kõrvale. Ühesõnaga on tühikäik praegu lönta-lönta ja mootori temp ei püsi kaa normaalis. Mõned pildid kaa hetkeseisust.
BMW 520i -83 Timo
BMW 520i -83 Timo
Ahoi haipere 
Kodustasin kaa lõpuks ühe hai ära. Nagu pealkirjas kirjas siis tegu 83.a väljalaskega ja mootoriks on M20B20. Viimane ülevaataus oli 2005.a sellest ajast saadik on seisnud garaažis. Seisma jäi jutu järgi selle tõttu, et mootor sai kuuma. Siis tehti kaane tihendi vahetus aga korralikult käima ei saadudki enam. Vana lõi käega ja ostis uue auto kõrvale. Ühesõnaga on tühikäik praegu lönta-lönta ja mootori temp ei püsi kaa normaalis. Mõned pildid kaa hetkeseisust.
] 
Kodustasin kaa lõpuks ühe hai ära. Nagu pealkirjas kirjas siis tegu 83.a väljalaskega ja mootoriks on M20B20. Viimane ülevaataus oli 2005.a sellest ajast saadik on seisnud garaažis. Seisma jäi jutu järgi selle tõttu, et mootor sai kuuma. Siis tehti kaane tihendi vahetus aga korralikult käima ei saadudki enam. Vana lõi käega ja ostis uue auto kõrvale. Ühesõnaga on tühikäik praegu lönta-lönta ja mootori temp ei püsi kaa normaalis. Mõned pildid kaa hetkeseisust.
Nii nii edasi, kuna see pole mul mitte just esimene bemm siis vedeles garaaži nurgas üks kaks null mootor
Mis muidu sai sõitvalt autolt maha tõstetud, niiet peaks toimima. Lammutasin ta veits laiali ja puhastasin ära. Kaant maha ei hakanud võtma, lihtsalt pesin ja värvisin ära. Väntvõlli mõlemad otsad, nukkvõll ja õlipumba võll said uued simmerlingid. klapikambrikaan ja karter said kaa uued tihendid, lisaks veel palju teisi väikseid tihendeid said asendatud uutega. Hetkeseis siis selline:

Väike probleem tekkis kaa, nimelt tõmbasin suures puhastus tuhinas jagaja pesast välja ja nüüd on süüde paigast ära, äkki keegi viitsib seletada kuidas õigeks tagasi saab?
Väike probleem tekkis kaa, nimelt tõmbasin suures puhastus tuhinas jagaja pesast välja ja nüüd on süüde paigast ära, äkki keegi viitsib seletada kuidas õigeks tagasi saab?
Seda pole lõigatud, see on lihtsalt aja jooksul sisse kulunud nii. Kui mootorit vahetama hakkan siis trein sinna uued puksid. Arvatavasti on koer sinna maetud.Helar1 kirjutas:Kena sile hai, vaatasin et käiguhoovastikuga on ka probleeme.Keegi on parandamise asemel plastikut lõiganud.
Kui nüüd süüte seadmisega täpsemaks minna, siis jah ma tean et väntvõlli otsas on märgid mis tuleb õigesse kohta ajada. Aga milline on süüte järjekord ja kus peab olema jagaja rootor kui märgid koos seda hetkel veel ei ole leidnud kuskilt. Jagaja kaane alt tõsi küll ma märki otsida ei osanud
Veel selline asi, et kui kellegil Tartus mõni bemmi tulede raam vedeleb kus on küljes see väike plastik munaku kinnitus kuhu regullimis vars läheb siis oleksin väga tänulik selle eest. Praegu on üks tuli lahti ees.
Tõeline multitalent ikka, pole kerge sõitvalt autolt mootorit maha võttaXim kirjutas: Mis muidu sai sõitvalt autolt maha tõstetud, niiet peaks toimima.
Muidu väga tore näha, et keegi viitsib ka 2,0 jamada ja ilusaks ning korralikuks teha. Edu!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Noo jah, saite aru küll mida mõtlesinraunz kirjutas:Tõeline multitalent ikka, pole kerge sõitvalt autolt mootorit maha võttaXim kirjutas: Mis muidu sai sõitvalt autolt maha tõstetud, niiet peaks toimima.![]()
Muidu väga tore näha, et keegi viitsib ka 2,0 jamada ja ilusaks ning korralikuks teha. Edu!
Parema meelega ehitaks jah mingi kahepoolest aga see selline rotika projekt rohkem, et püüan olemas olevate juppidega asja sõitma saada. Jaa mulle meeldib see M20, vähemalt on asjad kõik metallist mitte plastikust nagu vahepeal omatud üks kuutel
Eile harutasin spido ploki laiali, kuna seal oli haudvaikus. teadsin et viga on nendes akupatareides, aga lahtivõttes selgus et asi on ikka palju hullem. Nimelt olid need akud seal oma leemekese kõik välja lasknud ja trükiplaat on nüüd jahe. Vaja oleks kas siis toimivat plaati või tervet spidokat.